PlayStation The Last of Us Part I

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
September 2022
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
png_20220705_183603_0000.png
سازنده: Naughty Dog
ناشر: PS Studios
پلتفرم: PS5 , PC
تاریخ عرضه: 2 سپتامبر (PS5), TBA (PC)
https://forum.bazicenter.com/threads/مشکلات-the-last-of-us-part-i-نصب-،-مشکلات-گرافیکی-و.123118/
20220902_172259.jpg
https://forum.bazicenter.com/threads/مشکلات-the-last-of-us-part-i-نصب-،-مشکلات-گرافیکی-و.123118/
باکس آرت رسمی بازی :
https://forum.bazicenter.com/threads/مشکلات-the-last-of-us-part-i-نصب-،-مشکلات-گرافیکی-و.123118/
png_20220705_192848_0000.png
https://forum.bazicenter.com/threads/مشکلات-the-last-of-us-part-i-نصب-،-مشکلات-گرافیکی-و.123118/
df386f00-e82e-11ec-93df-f8c68599192c.jpeg
۲۰ خرداد در جریان مراسم سامر گیم فست نیل دراکمن روی استیج اومد و قلب عاشقان ناتی دوباره به تپش افتاد. بله لوگوی ساده سیاه و سفید پلی استیشن و بعد ناتی خبر از یه اتفاق بزرگ میداد و رویای خیلی از فن های قدیمی لست به واقعیت پیوست.
پس از مدت ها شایعه ریمیک عنوان محبوب The Last of Us با پسوند Part I معرفی شد, تا سفر جوئل و الی را بار دیگر بازگو کند.
https://forum.bazicenter.com/threads/مشکلات-the-last-of-us-part-i-نصب-،-مشکلات-گرافیکی-و.123118/
Screenshot_20220629-174749_MX Player.jpg
در تجربه ریمیک last of us ما با یک نسخه کاملا از نو ساخته شده از جهان بازی طرف هستیم به گونه ای که خود نیل دراکمن با تاکید به این موضوع که جهان بازی کاملا از نو خلق شده صحبتهای خودش رو پیش میبرد و اشاره های صریح و واضحی به این موضوع میکنه و با توجه به این که کلا بازی از ابتدا بر اساس سخت افزار و کیت توسعه ps5 پیش رفته با یک عنوان تمام نسل ۹هی طرف هستیم.
https://forum.bazicenter.com/threads/مشکلات-the-last-of-us-part-i-نصب-،-مشکلات-گرافیکی-و.123118/
Screenshot_20220629-180416_MX Player.jpg
قطعا لحظات حساس،نفس گیر و دلهره اوره درگیری ها تو پارت ۲ رو به خاطر دارید و همینطور المان های محیطی که میتونستیم ازشون برای ازبین بردن دشمنان استفاده کنیم و این لذت گیم پلی رو چن برابر میکرد اما چیزی که به تمام اینها رنگ و بو میداد هوش مصنوعی فوق العاده داینامیک بازی(خصوصا تو درجات سختی بالا) بود.خب تبریک میگم این مورد هم در تو پارت ۱ به طور شگفت انگیزی پیشرفت کرده طوری که دراکمن خیلی هیجان زده راجبه رفتار npc ها تا سیستم کرفتینگ و سیستم نشانه گیری که یه شخصه برای خودم بزرگترین لذت تو تجربه پارت ۲ بود صحبت میکنه و کاملا اونهارو بروز شده و بهبود یافته قلم داد میکنه.
این بازی در تاریخ 2 سپتامبر برای کنسول PS5, و در تاریخی نامعلوم برای پلتفرم های PC منتشر خواهد شد.
https://forum.bazicenter.com/threads/مشکلات-the-last-of-us-part-i-نصب-،-مشکلات-گرافیکی-و.123118/
تریلر
https://forum.bazicenter.com/threads/مشکلات-the-last-of-us-part-i-نصب-،-مشکلات-گرافیکی-و.123118/
تصاویر
20220916_002706.jpg
https://forum.bazicenter.com/threads/مشکلات-the-last-of-us-part-i-نصب-،-مشکلات-گرافیکی-و.123118/
FU1fT6sXEAAdIFm.jpg 20220902_121519.jpg 20220902_123818.jpg 20220902_133845.jpg 20220906_230556.jpg
 

Attachments

  • FU1fTAzXwBwqLfO.jpg
    FU1fTAzXwBwqLfO.jpg
    101.8 KB · مشاهده: 324
  • FU1fTehXwAQP-HL.jpg
    FU1fTehXwAQP-HL.jpg
    92.4 KB · مشاهده: 284
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
frame generation رو فعال کردم با اینکه 80 فریم گرفتم ولی بازی خیلی آهسته ای شد
FG به شدت افتضاحه سوای Input Lag شدیدی که میندازه اصلا اون حس روون بودن تصویری که FG ان‌ویدیا داره رو نداره و فقط هم با FSR خود AMD کار میکنه . واقعا عجیبه چرا FG خود ان‌ویدیا رو نگذاشتن !
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,075
نام
محمد علی
frame generation رو فعال کردم با اینکه 80 فریم گرفتم ولی بازی خیلی آهسته ای شد
به صورت کلی (و نه فقط این بازی) FSR3 وقتی خوب جواب میده که فریم بازی بدون FG بالای ۶۰ باشه و با FG بره بالای ۱۰۰-۱۲۰
در مورد DLSS نمی‌دونم چه طوریه اما اونم احتمالا همچین شرایطی داره.
تجربه خودم از AW2 این طوری بود. با DLSS فریم رو که می‌بردی بالای ۶۰، کیفیت ماد FSR خوب بود اما ۴۰ فریم بازی با FSR می‌رفت بالای ۶۰ اما نتیجه یه جور خمیری بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر