
در این رابطه بحث ها و سوالات زیادی بین گیمرها و طرفداران بازی در فروم های خارجی صورت گرفت که استاد میکامی قراره از چه نوع سیستم ذخیره سازی در TEW استفاده کنه،سیستم Checkpoint یا SavePoint؟ که بنظر میرسه در موقعیت فعلی این بازی قراره از هر دو سیستم مذکور استفاده کنه!
آقای " Matt Grandstaff " مدیر community بتسدا توضیح داد که چطور از تلفیق این دو سیستم،سیستم ذخیره سازی جدیدی برای بازی طراحی شده:
" در حال حاضر،شما فقط میتونید از طریق سیستم SavePoints بازی رو ذخیره کنید و همچنین میتونید از طریق چک پوینت ها در طول گیم پلی به عقب برگردید "
Source: EvilWithin.net
توضیحات:
در سیستم Checkpoint ذخیره ها بصورت خودکار و در فواصل زمانی کم انجام میشن!
در سیستم SavePoints ذخیره ها بصورت دستی و در فواصل زمانی بیشتر صورت میگیرن.
سیستم Checkpoints یکی از عناصر اصلی ضربه زدن به سبک وحشت بوده و هست،چون که شما دیگه ترسی از مردن ندارید و میدونید که در فاصله ای نزدیک دوباره به بازی برخواهید گشت.
اما در سیستم SavePoints اگه بمیرید شمارو مجبور میکنه که تمام مرحله رو تا لحظه ی مردن تکرار کنید و باعث میشه که همیشه از مردن هراس داشته باشید.در نتیجه برای بازی های سبک ترسناک بایستی از سیستم SavePoints استفاده کرد و استاد میکامی خیلی خوب به این موضوع واقفه!
آخرین ویرایش: