The Coalition از عنوان کنسل شده‌اش می‌گوید

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
GearsOfWar4-3-jpg-600x337.jpg




Coalition که به نام Black Tusk شناخته می‌شد، از ip جدید و در حال ساختی می‌گوید که قبل از Gears of War 4 بر روی آن کار می‌کرد.


در گذشته که هنوز نام این استدیو Black Tusk بود، آن‌ها وظیفه‌ی ساخت یک ip جدید را داشتند که ما تیزر آن را در کنفرانس 2013 دیدیم. پس از مدتی Black Tusk مسئولیت ساخت Gears of War را بر عهده گرفت و پروژه‌ی قبلی کنسل شد.
در گفتگو‌یی که Mike Crump مدیر استدیوی Coalition با Poylgon انجام داده است، عنوان شده که استدیو باید انتخاب می‌کرد: کار بر روی یک عنوان جدید یا سرآغازی جدید برای Gears of War:
در آن زمان مایکروسافت در حال مذاکره با Epic ّبود و از زمان شروع ساخت پروژه‌ی ما یک سال و نیم گذشته بود. در این مدت طولانی افراد به ساخته‌ی خود وابسته می‌شوند و به همین دلیل بحث‌های زیادی در گرفت. راستش را هم بخواهید افرادی بودند که از کنار گذاشتن پروژه ناراحت بودند. اگر شما در این صنعت تجربه‌ی کافی را داشته باشید با این موضوع آشنایی دارید و با آن برخورد کرده‌اید. افراد گروه برای از دست دادن مخلوقشان ناراحت می‌شوند و باید برای گذر از این برحه، زمانی را تنها بگذارنند.
اما تصمیم نهایی قاطع بود چرا که تقریبا تمامی اعضا با انتخاب Gears of War موافق بودند.


منبع
 
پروژه یک سال و نیم پیش رفته !؟ بعد کنسل شده ؟! یعنی چی آخه این که تقریبا میشده آخراش ، البته به تعداد تیمشون و ... هم بر میگرده.کسی می تونه بگه چند نفر بودن اون زمان ؟!
خوب نمیشه بعد از اینکه گیرز رو دادن بیان و این آی پی جدید رو کامل کنن ؟ مطمینا از بین نرفته که ! درسته وضیعفشون فقط ساخته گیرزه.ولی هر سال که نمی خوان پشت سره هم بدن.
 
بشخصه همیشه بابت چنین رفتارهای که فقط مدیریت آماتور و ضعیف ماکروسافت البته در زمینه گیمینگ رو ثابت کرده که اصلا سیاست مدیریتی مناسبی نداره
اگه ماکروسافت تو موقعیت سونی بعد از کیفیت و فروش عالی بازی تمرکز کاملش رو میذاشت رو همین ip و شاهکاری مثل tlou اصلا وجود خارجی نداشت!!!
اما سونی نشون داد با مدیریت درست و بجا چطور بعد از ی بازی عالی ی شاهکار تحویل بده و نشون میده تک قطبی بودن هم همیشه خوب نیست:|
 
منبع رو بخونید متوجه میشید که کسی مجبورشون نکرده برن روی Gears کار کنند:

According to studio manager Mike Crump, the studio was faced with a choice: continue working on the new IP, or work on a new entry in the Gears of War franchise.

خودشون بین دوراهی ادامه دادن IP جدید و ساخت GEARS 4 گیر میکنند و بعد از بالا پایین کردن های زیاد به اتفاق آرا تصمیم میگیرن برن سروقت GEARS (احتمالا از موفقیت این بازی بیشتر اطمینان داشتن).
نظر شخصی: اینا میخواستن یه شوتر سوم شخص با کیفیت برای جبران جای خالی GEARS بسازن که شاید خیلی از استاندارد های GEARS هم توش بوده (که استاندارد های این سبک محسوب میشه دیگه) و زمانی که IP گرز خریداری میشه یه جورایی کار ساده تر و مطمئن تر رو انتخاب میکنند.درست و غلط بودن این انتخاب رو باید صبر کرد و دید.

صدالبته مدیریت آماتور فیل اسپنسر هم میتونید بچسبونید به هر اتفاقی که در صنعت گیم میفته :))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or