TES6 و Starfield در E3 امسال حضور نخواهند داشت

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Todd Howard در جریان مراسم PAX East که به مناسبت 25 سالگی سری بازی TES ساعاتی پیش برگذار شد تایید کرد که هیچ کدام از بازی های The Elder Scrolls VI و Starfield در E3 امسال حضور نخواهند داشت و فن های بازی رو به صبر مخصوصا برای The Elder Scrolls VI برای منتشر شدن دعوت کرد . همچنین در جریان این مراسم از تکنلوژی جدیدی که برای این دو عنوان در آینده به کار خواهند برد خبر داد طبق ویدئوی که به صورت رسمی بتزدا برای 25 سالگی سری بازی TES منتشر کرد قرار ـه از تکنولوژی Photogrammetry برای خلق گرافیک واقع گرایانه تر استفاده بشه در ابتدا برای Starfield و در ادامه ورژن بهبود یافته ـش در TES6 . تاد هاوارد قبلا هم خبر از یک سیستم انیمیشن بهبود یافته تر برای بازی های آتی این شرکت داده بود نظر شما چیست ؟

Todd Howard confirms that neither Elder Scrolls 6 nor Starfield will be at Bethesda's 2019 E3 conference
 
آخرین ویرایش:
من هنوز تو کف تکنولوژی قبلیشونم :)) این ابزار ، بخاطر موتور گرافیکی قدرتمند ری انجین خیلی جواب بودو کار سازنده رو راحت کرد ، اینها موتور گرافیکی فسیلشونو باید به روز کنن تا از شر خیلی مشکلات در امان باشن .
 
ای کاش اینا میومدن یـ تک دمو میدادن ازش بیرون تا ببینیم چند مرده حلاجن تو این ضمینه ینی امیدوارم در آینده همین کار رو بکنن سر خبر های بعد F76 که تاد مصاحبه کرده بود گفته بود همچنان از Creation Engine استفاده میکنن صدای خیلیا در اومد باید یـ جورایی حداقل تو این ضمینه بیان خودی نشون بدن و اعتماد از دست رفتشون رو کمی به دست بیارن !
========================================




یـ موتور تشکیل شده از هزار و یک تکنولوژی خارجی وظیفش سر هم کردن این تکنولوژی هاست تاد گفته بود صرفا ادیتورشون خیلی سبک و کاربردیه در کل میخوام بگم نمیشه مشکلات رو گردن خود موتورشون انداخت بلکه اون کسایی که پشت رول نشستن اون کسایی که وظیفه برنامه نویسی موتور رو داشتن مقصر هستن تو این قضایا وگرنه کارایی که ماد ساز ها با بازیاشون کردن رو ببینید گرافیک و از این رو به اون کردن باگای بازی رو برطرف کردن و هزار کار دیگه یـ ناتی داگ از موتور فیزیک Havok استفاده میکنه یکی هم اینا حالا دیگه برنامه نویس های اینا نمیتونن یا نمیخوان خودشون رو به آب و آتیش بزنن و ازش درست استفاده کنن تقصیر موتور نیست ! قضیه این تکنولوژی هم همینه من احساس میکنم اینا خودشون پیش بینی چنین روزی رو میکردن و میخوان با این تکنولوژی یـ جورایی خیلی زود تو ضمینه گرافیکی جهش پیدا کنن بعدم این تکنوژی همش صرفا مرتبط با خروجی گرافیکی نیست بلکه توی زمان ساخت بازی ها هم کلی جلو میوفتن در کل بخوام بگم با این تکنولوژی به شدت میشه به گرافیک بازیاشون امید بست ینی اگه درست ازش استفاده کنن و منابع کافی براش به خرج بدن مطمعن باشید یـ چیز پشم ریزون تحویل میدن
پ.ن : اینو هم بگم که چه فن ها تاد خوششون بیاد چه نیاد تاد سر F76 کلی دروغ گفت تو E3 و قشنگ False advertising کرد واسه بازی خیلی از چیزای که گفت یا نبودن یا صرفا یـ کانسپت اولیه و ناقص ازشون بود و بس خلاصه که هیج جوره جای دفاع نداره حالا باید واستیم و نتیجه این یکی رو ببینیم اگه خیلی عاقل باشن و نخوان لجبازی کنن و دنبال برطرف کردن صعف هاشون باشن قشنگ با این تکنولوژی میترکونن ....
 
آخرین ویرایش:
ای کاش اینا میومدن یـ تک دمو میدادن ازش بیرون تا ببینیم چند مرده حلاجن تو این ضمینه ینی امیدوارم در آینده همین کار رو بکنن سر خبر های بعد F76 که تاد مصاحبه کرده بود گفته بود همچنان از Creation Engine استفاده میکنن صدای خیلیا در اومد باید یـ جورایی حداقل تو این ضمینه بیان خودی نشون بدن و اعتماد از دست رفتشون رو کمی به دست بیارن !
========================================




یـ موتور تشکیل شده از هزار و یک تکنولوژی خارجی وظیفش سر هم کردن این تکنولوژی هاست تاد گفته بود صرفا ادیتورشون خیلی سبک و کاربردیه در کل میخوام بگم نمیشه مشکلات رو گردن خود موتورشون انداخت بلکه اون کسایی که پشت رول نشستن اون کسایی که وظیفه برنامه نویسی موتور رو داشتن مقصر هستن تو این قضایا وگرنه کارایی که ماد ساز ها با بازیاشون کردن رو ببینید گرافیک و از این رو به اون کردن باگای بازی رو برطرف کردن و هزار کار دیگه یـ ناتی داگ از موتور فیزیک Havok استفاده میکنه یکی هم اینا حالا دیگه برنامه نویس های اینا نمیتونن یا نمیخوان خودشون رو به آب و آتیش بزنن و ازش درست استفاده کنن تقصیر موتور نیست ! قضیه این تکنولوژی هم همینه من احساس میکنم اینا خودشون پیش بینی چنین روزی رو میکردن و میخوان با این تکنولوژی یـ جورایی خیلی زود تو ضمینه گرافیکی جهش پیدا کنن بعدم این تکنوژی همش صرفا مرتبط با خروجی گرافیکی نیست بلکه توی زمان ساخت بازی ها هم کلی جلو میوفتن در کل بخوام بگم با این تکنولوژی به شدت میشه به گرافیک بازیاشون امید بست ینی اگه درست ازش استفاده کنن و منابع کافی براش به خرج بدن مطمعن باشید یـ چیز پشم ریزون تحویل میدن
پ.ن : اینو هم بگم که چه فن ها تاد خوششون بیاد چه نیاد تاد سر F76 کلی دروغ گفت تو E3 و قشنگ False advertising کرد واسه بازی خیلی از چیزای که گفت یا نبودن یا صرفا یـ کانسپت اولیه و ناقص ازشون بود و بس خلاصه که هیج جوره جای دفاع نداره حالا باید واستیم و نتیجه این یکی رو ببینیم اگه خیلی عاقل باشن و نخوان لجبازی کنن و دنبال برطرف کردن صعف هاشون باشن قشنگ با این تکنولوژی میترکونن ....
اون نمایشی که برا FO76 دادن و بعدش بازی نسل هفتیشون با مشکلات نسل ششمی !! رو فرو کردن همش بخاطر اشتباه کارکنان نیس ! ، اسم ND رو که میاری باید یادآوری کنم و بریم قبلتر ، Uncharted: Among Thieves در نسل پیش ، حاصل دو سال تلاش کارکنای استدیو ناتی داگ با انجین Naughty Dog 2.0 بود ! ، همینجوری با سرعت انجین ارتقا پیدا نمیکنه و باید براش کلی وقت گذاشته بشه ، محیطای زیبا با جزییات بی شمار ، بافتهای بسیار طبیعی ، پیشرفت های نورپردازی و هوش مصنوعی ، و همینطور فیزیک فوق العاده که همون کلی داستان داره ، ماد و انجین و کارشون جدا از هم هستند ، و اینکه این تغییرات باعث شده بهبود پیدا کنه بازی بخاطر قدرت مادساز نیست ، بخاطر ضعف سازندس که بازیش با مشکلاتی دستوپنجه نرم میکنه که خیلی از سازنده های درجه چندمی هم این موارد رو در این نسل رعایت میکنن . انجینشون باید دستخوش تغییرات زیادی بشه . و تاد اگر حرفش سند بود ، همون نمایش FO76 با اینکه گرافیک شاخیم نداشت ! دانگرید نمیکردن ، این تکنولوژیشون ! هم موقع نماشها زرقو برق دار باشه فایده نداره ‌.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ehsan95_76
اون نمایشی که برا FO76 دادن و بعدش بازی نسل هفتیشون با مشکلات نسل ششمی !! رو فرو کردن همش بخاطر اشتباه کارکنان نیس ! ، اسم ND رو که میاری باید یادآوری کنم و بریم قبلتر ، Uncharted: Among Thieves در نسل پیش ، حاصل دو سال تلاش کارکنای استدیو ناتی داگ با انجین Naughty Dog 2.0 بود ! ، همینجوری با سرعت انجین ارتقا پیدا نمیکنه و باید براش کلی وقت گذاشته بشه ، محیطای زیبا با جزییات بی شمار ، بافتهای بسیار طبیعی ، پیشرفت های نورپردازی و هوش مصنوعی ، و همینطور فیزیک فوق العاده که همون کلی داستان داره ، ماد و انجین و کارشون جدا از هم هستند ، و اینکه این تغییرات باعث شده بهبود پیدا کنه بازی بخاطر قدرت مادساز نیست ، بخاطر ضعف سازندس که بازیش با مشکلاتی دستوپنجه نرم میکنه که خیلی از سازنده های درجه چندمی هم این موارد رو در این نسل رعایت میکنن . انجینشون باید دستخوش تغییرات زیادی بشه . و تاد اگر حرفش سند بود ، همون نمایش FO76 با اینکه گرافیک شاخیم نداشت ! دانگرید نمیکردن ، این تکنولوژیشون ! هم موقع نماشها زرقو برق دار باشه فایده نداره ‌.
در وحله اول بگم که این تکنولوژی روش بسیار خفنیه که حتی کوچکترین دولوپر ها هم میتونن باهاش گرافیک خفن تحویل بدن واسه همین میگم بتزدا رو اورده بهش میخوان ی چیز تاپ تیر رو کنن تو کمترین زمان ممکن این ی مورد بعدی اینکه یادمون نره یکی از رسالت های بازی سازی امثال ناتی دقیقا همین گرافیک خفن بوده و هست مشکل اونجا واسه بتزدا ایجاد شد که ملت تو دو نسل با باگ ها و مشکلات فنی بازیاش کنار اومدن همین باعث شد که به عمد بی اعتنایی کنن تو این موارد و حتی سر F4 گفتن نمیپسندی راه باز جاده دراز و خیلیا منجمله خودم حمایتشون کردیم و اینی شد که میبینیم اینا تو این چند ساله اخیر ثابت کردن که از نظر به کار گیری تکنیک های جدید قشنگ دو لول عقبن اینکه توش شکی نیست ولی حالا با رونمایی از این تکنولوژی قشنگ معلومه دارن واسه به روز کردن خودشون گام های اساسی بر میذارن که خوب بزرگتر شدنشون بی تاثیر نیست تو این مورد در کل میگم همینکه نشون میدن دارن ی کار هایی میکنن خودش بس جای خوشحالی داره حداقل برا من فن اینکه نتیجه نهایی چی میشه ی بحث دیگست که باید واستیم و ببینیم.....
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Big boss_returns
در وحله اول بگم که این تکنولوژی روش بسیار خفنیه که حتی کوچکترین دولوپر ها هم میتونن باهاش گرافیک خفن تحویل بدن واسه همین میگم بتزدا رو اورده بهش میخوان ی چیز تاپ تیر رو کنن تو کمترین زمان ممکن این ی مورد بعدی اینکه یادمون نره یکی از رسالت های بازی سازی امثال ناتی دقیقا همین گرافیک خفن بوده و هست مشکل اونجا واسه بتزدا ایجاد شد که ملت تو دو نسل با باگ ها و مشکلات فنی بازیاش کنار اومدن همین باعث شد که به عمد بی اعتنایی کنن تو این موارد و حتی سر F4 گفتن نمیپسندی راه باز جاده دراز و خیلیا منجمله خودم حمایتشون کردیم و اینی شد که میبینیم اینا تو این چند ساله اخیر ثابت کردن که از نظر به کار گیری تکنیک های جدید قشنگ دو لول عقبن اینکه توش شکی نیست ولی حالا با رونمایی از این تکنولوژی قشنگ معلومه دارن واسه به روز کردن خودشون گام های اساسی بر میذارن که خوب بزرگتر شدنشون بی تاثیر نیست تو این مورد در کل میگم همینکه نشون میدن دارن ی کار هایی میکنن خودش بس جای خوشحالی داره حداقل برا من فن اینکه نتیجه نهایی چی میشه ی بحث دیگست که باید واستیم و ببینیم.....
ناتی داگ همیشه بخاطر توجه ویژه‌ای که به جزئیات داشته معروفه و جزو اولین فاکتورهاشه ، این طرحی که پایین میبینی کار مدل سازیشو تی زنگ انجام داده ، و میگه کار سایه زنیشو طراح دیگه ای انجام داده ، کار تیمی شون باعث شده که حتی سایه زنی انقدر روی کار تاثیر بزاره و زیبا بشه ، خودش هم اعتراف میکنه . البته چون بحثش پیش اومد گفتم که جزییات کارشون صرفا گرافیک نیست ! هنره

فن قانعی نباشید ! ، اگر کپکام برگشت ، اگر ازم نظرسنجی میکنه هر هفته ، اگر IPی ساختش به حالت تعلیق رفته ، و موفق برگشته ، همش بخاطر فنهاست و الان پُزشو میدن ! . چون قانع نبودن .

sb3e_uncharted-4-modeling.jpg
 
اولین npc VI تایید شد Skyrim Grandma :D

The Elder Scrolls VI Will Feature the Skyrim Gaming Grandma as an NPC

یه ویدیو بتزدا اشتراک گذاشته که حدودا 2 ثانیه از بازی رو نشون میده. یه اژدها باشه فک کنم. مدل Skyrim Grandma هم کیفیت خفنی داره، البته شکی نیست که بازی نسل بعدیه ولی بعنوان یه npc تو TES کیفیتش زیادی بالا هست :D
 
اولین npc VI تایید شد Skyrim Grandma :D

The Elder Scrolls VI Will Feature the Skyrim Gaming Grandma as an NPC

یه ویدیو بتزدا اشتراک گذاشته که حدودا 2 ثانیه از بازی رو نشون میده. یه اژدها باشه فک کنم. مدل Skyrim Grandma هم کیفیت خفنی داره، البته شکی نیست که بازی نسل بعدیه ولی بعنوان یه npc تو TES کیفیتش زیادی بالا هست :D

D22fzZlWwAInIB2.jpg


این مدل خام اسکن شدشه که با همین تکنولوژیی که پست اول دربارش گفتم صورتش رو اسکن کردن هنوز چیزی از نسخه 6 نساختن نمیدونم کجا رو میگی مربوط به TES6 نشون دادن این مادر بزرگمون هم با بازی کردن اسکاریم حدود 500 هزار تا سابسکرایبر داره رو یوتیوب :دی سر معرفی TES6 زیر ویدئو تحلیل و بررسی یـ یوتیوبر از تیزر بازی کامنت گذاشته بود که دیگه شاید اون موقع که بازی منتشر میشه زنده نباشه فن ها هم سریع بازتابش دادن و واسش کمپین جمع آوری امضا راه انداختن که به عنوان NPC حداقل توی 6 حضور داشته باشه که خوب بتزدا بالاخر انجامش داد


پ.ن 1:
اینم تیزر مستندش در مورد بازی کردن اسکاریم و تبدیل شدنش به یوتیوبر


پ.ن 2: طرف 82 سالشه گیم بازی میکنه بعد تو ایران هنوز هستن کسایی که این مدل سرگرمی ها رو واسه بچه ها میدونن قشنگ یـ قرن اختلاف دارن اینا !
 
D22fzZlWwAInIB2.jpg


این مدل خام اسکن شدشه که با همین تکنولوژیی که پست اول دربارش گفتم صورتش رو اسکن کردن هنوز چیزی از نسخه 6 نساختن نمیدونم کجا رو میگی مربوط به TES6 نشون دادن این مادر بزرگمون هم با بازی کردن اسکاریم حدود 500 هزار تا سابسکرایبر داره رو یوتیوب :D سر معرفی TES6 زیر ویدئو تحلیل و بررسی یـ یوتیوبر از تیزر بازی کامنت گذاشته بود که دیگه شاید اون موقع که بازی منتشر میشه زنده نباشه فن ها هم سریع بازتابش دادن و واسش کمپین جمع آوری امضا راه انداختن که به عنوان NPC حداقل توی 6 حضور داشته باشه که خوب بتزدا بالاخر انجامش داد


پ.ن 1:
اینم تیزر مستندش در مورد بازی کردن اسکاریم و تبدیل شدنش به یوتیوبر


پ.ن 2: طرف 82 سالشه گیم بازی میکنه بعد تو ایران هنوز هستن کسایی که این مدل سرگرمی ها رو واسه بچه ها میدونن قشنگ یـ قرن اختلاف دارن اینا !
همون عکسی که گذاشتی، سه تا تصویر سمت راست که زده نجرال نسخه واقعی هستن، سمت چپ که داره روش کار میکنه مدل سه بعدی اسکن شده هست. همین مدل وارد بازی میشه یه قسمت شبیه سازی یه صخره رو هم نشون میده.
اینم قسمت دیگه که گفتم.
xqq_3-30-2019_22-59-27.png


داستان این مادر بزرگ رو فهمیدم فر خوردم واقعا. تو مغزم نمیگنجه یه مادربزرگ با +80 سال سن اسکایریم بازی کنه :D
 
همون عکسی که گذاشتی، سه تا تصویر سمت راست که زده نجرال نسخه واقعی هستن، سمت چپ که داره روش کار میکنه مدل سه بعدی اسکن شده هست. همین مدل وارد بازی میشه یه قسمت شبیه سازی یه صخره رو هم نشون میده.
اینم قسمت دیگه که گفتم.
xqq_3-30-2019_22-59-27.png


داستان این مادر بزرگ رو فهمیدم فر خوردم واقعا. تو مغزم نمیگنجه یه مادربزرگ با +80 سال سن اسکایریم بازی کنه :D
اون تصویر مدل خام و اسکن شدشه کار ندارم با چه کیفیت تو خود بازی وارد میشه ولی هرچی که هست چیزی به نام پروژه سه بعدی در حال ساخت از TES6 وجود نداره خیلی هنر کرده باشن تو مراحل اولیه پیش تولید بازی باشن بعدم تاد خودش گفت که دارن رو این تکنولوژی کار میکنن و ورژن ارتقاع یافته ترش رو واسه TES6 از بعد Starfield توسعه میدن اون عکس صخره هم باز خیلیا میگن چون مثلا کنار مانیتور اکشن فیگور های اسکایریم هست مال نسخه بعدی و جاش رو هم مشخص کردن حتی ولی میتونه مربوط به هرچی باشه شاید مال Starfield باشه شایدم هم آزمایشی یـ مدل اسکن کرده باشن همینجوری :D عکس پایین هم که مال TES Blade ـه :D
 
این انجین خیلی مشکل داره، خیلی. اما وقتی عوض بشه که میشه، صدای یه جماعت زیادی در میاد !

یکی از دلایل مشکلات زیادش همینه امکانات و تول هایی هست که در اختیار همه میذاره که مد بسازن. درواقع این اپن بودن برای اینکه هرجور میخوان مد بسازن (که سر اسکایریم و مورویند قدرتش معلومه) باعث میشه مشکلاتش هم زیاد بشه.

انجین جدید 100% دیگه این قدرت مدینگ رو نداره، همونطور که خیلی بازیا برای اینکه مشکلات رو بگیرن مجبور شدن انجین رو تغییر بدن ! نمونش هم Total War که یه زمانی چه مد هایی داشت الآن چه مد هایی !! که دلیلش عوض شدن انجین بود در درجه اول و درجه دوم هم فروختن DLC ! درسته خیلی مشکلات داشتن تا Rome 2 اما اون باگ های قدیمی رو جبران کرده بودن. اینجا هم همین اتفاق میفته که شاید خوب باشه برای خیلیا، اما 100% صدای کامیونیتی سر مدینگ در میاد !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or