Techland: برای ساخت Dead Island 2، تنها باید درخواست کنند

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
dead_island_2_3-600x337.jpg




اگر Deep Silver می‌خواهد Techland بر روی Dead island 2 کار کند، تنها باید درخواست کند.


Smektala در گفتگوی خود با Videogamer، از اشتیاق بازگشت این ip گفت و آن را "فرزند" Techland خواند:
من شخصا دوست دارم که بر روی این عنوان کار کنم چرا که به آن علاقه دارم. به نظر من هنوز هم در این صنعت جا برای عناوینی مثل Dying Light و Dead Island هست.
او همچنین اظهار نظری درباره‌ی کنار گذاشتن استدیوی Yager کرده و آن را ناراحت کننده خوانده است:
این شرایط ممکن بود برای ما هم اتفاق بیفتد، وقتی چنین خبری را می‌شنوید همیشه ناراحت کننده است چون شکست دیگران حس شادی نمی‌دهد. من امیدوارم که ما در آینده Dead island را دوباره ببینیم و Yager هم صدمه‌ی زیادی را متحمل نشود
شایعه‌ی ساخت Dead Island 2 از سال 2012 پخش شد هر چند Deep Silver آن را رد کرد. 2 سال بعد در E3 2014 با تریلری رسمی تولید این اثر را عمومی کرد، تاریخ عرضه هم حدود بهار 2015 تعیین شد.
پس از چندین بار تاخیر، تاریخ نهایی 2016 اعلام شد و دلیل آن هم عرضه هر چه بهتر بازی مطرح شد.


متاسفانه آخر همان ماه Yager فرم انحلال استدیو را پر کرد و این Dead island 2 هم از دستشان خارج شد. Deep Silver هنوز استدیویی را جایگزین نکرده است.


منبع
 
Yager پتانسیل خیلی خوبی داشت واقعاََ حیف شد که منحل شده .
Spec Ops The Line بدون شک جزء Top 10 های نسل قبل برای من بود .
خیلی دوست داشتم Yager دست پر به استقبال این نسل میومد
 
من از کناره گیری Yager واقعا افسوس خوردم، Yager با Spec Ops The Line نشون داد که استدیو فوق العاده خلاق و قابل احترامی هست، می تونست این بازی رو به اوج برسونه اما Deep silver لیاقت همکاری با چنین استدیویی رو نداشت....
معلوم نیست چه آشغالی رو انتظار داشتند Yager هم به خواستشون اهمیت نداده و ... واقعا حیف. Yager استدیو با استعدادی هست ولی شانس نداره، چند وقت پیش شدیدا از دو شوتر مذخرف امروزی که بازار رو قبضه انتقاد کرده بودند و گفته بودند که اجازه ریسک رو از سازنده های دیگه برای ورود به این سبک گرفتند ....
واقعا همینطور شوترهایی که هیچ خلاقیتی توشون دیده نمیشه و فقط می فروشند، سر همین موضوع فروش Spec Ops The Line انتظارهای 2k رو برآورده نکرد و همین شد ضرر کردند و گفتند دیگه شوتر نظامی نمی سازند... بازم حیف...
 
نسخه اولی جالب بود در حد یک بازی "خوب" بود اما Riptide جذابیتی نداشت و تکراری شده بود از نظر گیم پلی و ... بنظرم اگه بخواد ادامه پیدا کنه خیلی راحت میتونن نسخه بعدی با کپی کردن گیم پلی Dying light یک بازی خفن بسازن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or