به گفته آقای Strauss Zelnick، مدیر عامل Take Two، این شرکت به دنبال تولید بازی های بیشتر با سبک های متنوع تر است. او این صحبت ها در کنفرانس Morgan Stanley Technology, Media, and Telecom واقع در سانفرانسیسکو بیان کرد. هدف شرکت، تولید بازی با تنوع بیشتر دز نسل بعدی کنسول ها خواهد بود، و در این راه سرمایه گزاری زیادی را انجام خواهند داد:
"ما در حال سرمایه گذاری بر روی تولید محتوای خود هستیم. این حجم سرمایه گذاری با اختلاف بیشترین میزان در تاریخ شرکت است و ثمره آن را در پنج سال آینده خواهیم دید. اگرچه به دنبال افزایش تعداد بازی های خود در هر سال هسیتم. ولی این تنها هدف ما نیست. بلکه در عین حال میخواهیم تا تنوع را در بازی های تولید شده خود نیز افزایش دهیم و قدم به سبک هایی بگذاریم که تا کنون در آنها حضور کمرنگی داشتیم"
منظور Zelnick این است که Take Two قرار است بازی های بیشتری را تولید کند. اما نه به این معنی که آپدیت های بازی های کنونی مثل GTA 5 را متوقف کنند و یا همه این بازی ها IP جدید باشند. در این میان IP های قدیمی تر شرکت مانند Bioshock نیز شامل این افزایش تولید نیز خواهند بود:
"این سرمایه گذاری را مدام افزایش خواهیم داد تا به مرحله ای برسیم که تولیدات ما در هر سال شامل تنوع گسترده و بهتری شود. این در کنار پشتیبانی از چیزهایی هست که هر سال آپدیت میکنیم و یا سالانه عرضه میشوند"
در ادامه Take Two همچنین برنامه دارد تا وارد ساخت بازی هایی به جز AAA و بلاک باستر نیز شود:
"ما برنامه داریم تا قسمت بازی های موبایل را نیز گسترش دهیم. جایی که فعلا در آن ضعییف هستیم و نقش خاصی نداریم. ما این کار را با لیبل Social Point (برند Take Two برای عرضه بازی ها روی موبایل، مانند Private Division که بازی های Third Party را عرضه میکند) انجام خواهیم داد"
Zelnick بازی WWE Supercard را به عنوان مثال برای بازی های موبایل در نظر دارد. بازیی که بیشتر از 20 میلیون بار دانلود شده. در مورد Third Party ها و شرکت های مستقل نیز Zelnick در مورد Private Division صحبت کرد. این قسمت کمپانی به این سازندگان کمک خواهد کرد تا بازی های خود را در برای مخاطبان بیشتر عرضه کنند و در این راه Private Division این بازی ها را از نظر بودجه ساخت پشتیبانی خواهد کرد. این مساله را میتوان را در بازی هایی مانند Outer Worlds ساخته Obsidian و Kerbal Program مشاهده کرد.
Source
"ما در حال سرمایه گذاری بر روی تولید محتوای خود هستیم. این حجم سرمایه گذاری با اختلاف بیشترین میزان در تاریخ شرکت است و ثمره آن را در پنج سال آینده خواهیم دید. اگرچه به دنبال افزایش تعداد بازی های خود در هر سال هسیتم. ولی این تنها هدف ما نیست. بلکه در عین حال میخواهیم تا تنوع را در بازی های تولید شده خود نیز افزایش دهیم و قدم به سبک هایی بگذاریم که تا کنون در آنها حضور کمرنگی داشتیم"
منظور Zelnick این است که Take Two قرار است بازی های بیشتری را تولید کند. اما نه به این معنی که آپدیت های بازی های کنونی مثل GTA 5 را متوقف کنند و یا همه این بازی ها IP جدید باشند. در این میان IP های قدیمی تر شرکت مانند Bioshock نیز شامل این افزایش تولید نیز خواهند بود:
"این سرمایه گذاری را مدام افزایش خواهیم داد تا به مرحله ای برسیم که تولیدات ما در هر سال شامل تنوع گسترده و بهتری شود. این در کنار پشتیبانی از چیزهایی هست که هر سال آپدیت میکنیم و یا سالانه عرضه میشوند"
در ادامه Take Two همچنین برنامه دارد تا وارد ساخت بازی هایی به جز AAA و بلاک باستر نیز شود:
"ما برنامه داریم تا قسمت بازی های موبایل را نیز گسترش دهیم. جایی که فعلا در آن ضعییف هستیم و نقش خاصی نداریم. ما این کار را با لیبل Social Point (برند Take Two برای عرضه بازی ها روی موبایل، مانند Private Division که بازی های Third Party را عرضه میکند) انجام خواهیم داد"
Zelnick بازی WWE Supercard را به عنوان مثال برای بازی های موبایل در نظر دارد. بازیی که بیشتر از 20 میلیون بار دانلود شده. در مورد Third Party ها و شرکت های مستقل نیز Zelnick در مورد Private Division صحبت کرد. این قسمت کمپانی به این سازندگان کمک خواهد کرد تا بازی های خود را در برای مخاطبان بیشتر عرضه کنند و در این راه Private Division این بازی ها را از نظر بودجه ساخت پشتیبانی خواهد کرد. این مساله را میتوان را در بازی هایی مانند Outer Worlds ساخته Obsidian و Kerbal Program مشاهده کرد.
Source