@Cloud Strife
عالی بود ماکان دمتون گرم واقعا حال کردم.
چیزی که خیلی ازش خوشم امد بقیه خوبی ها رو دوستان گفتن این صدا گزاری بازی بود هم موسیقی عالی بود هم صدای شخصیت اصلی بازی خیلی دوست داشتم فان بود.
فقط یک سوال چند نفر چند وقت روی این پروژه کار کردین ؟
ما کلا 9 نفریم، تیم کوچیکی هستیم، و حدود سه ساله داریم روی بازی کار میکنیم. و نزدیک یک سال/یک سال و نیم دیگه هم با انتشارش فاصله داریم.
الان اتفاقا این خیلی هیجان انگیز شدمیگم من سعی کردم یه دنیای فانتزی بسازم و خیلی تاکید نکنم روی اینکه دارم یه بازی ایرانی میسازم، همینطور که مثلا گوریلا نمیاد بگه یه بازی هلندی بسازیم! اما خوب طبیعتا من ایرانیم، فکرم ایرانیه و با افسانه های ایرانی بزرگ شدم، در نتیجه داستانی که نوشتم که خیلی از فرهنگ خودمون امده و اصلا مرحله اول و آخر بازی هم توی تهرانهاما تهرانی که خودمون ساختیم. آخر تریلر هم دقت کنید یه جایی آناستازیا، یکی از شخصیت های داستان که پرنس روسه، توی عمارت خودش ایستاده و داره به یه کاخی نگاه میکنه که کاخ شمس العماره است، اما خوب ورژن فانتزی مخصوص ما. کلا اون مرحله توی ایرانه
![]()
راستش نمیدونم پلتفرم های هدف بازی چیه ولی اگه این بازی بتونه وارد گیم پس بشه کمک خیلی زیادی میکنه به جذب پلیر. الان فرزندان مورتا توی گیم پس با استقبال خیلی خیلی خوبی روبرو شده. البته ساز و کار ورود به گیم پس هم نمیدونم چجوریه
و کلا اینکه حس خوبی میگیره آدم از اینکه بتونه بازی یکی از یوزرهای بازیسنتر رو بازی کنهدست مریزاد.
فقط یه چیزی که من درست در تریلر متوجه نشدم اینه که لول دیزاین بازی به چه شکله؟ یعنی حالت خطی و مرحله به مرحله ایه یا مثلا مترویدوینیایی هستش؟
ماکان کل بازیو اسپویل داری میکنی، بزار خودمون بازی کنیم ببینیم اینا رو
امیدوارم بیاد رو گیم پس ... گیم پس برای ایندی ساز جماعت یه نعمت هست برای از نوع ایرانیش که بهشته!ازی برای PC و کنسول ها میاد. راستش من که از خدامه روی گیم پس بیاد، گیم پس برای ما ایندی ها و استدیوهای کوچیک خداس! هم پول خوبی گیرمون میاد و هم اینکه آدم های بیشتری تجربه میکنن بازی رو. منتها تصمیمات این مدلی رو ناشر میگیره. ولی کلا چون ناصر یه نامه عاشفانه برای Gears of War ـه ما کلا با مایکرو صحبت های ویژه ای داریم و امیدواریم منجر به همکاری های مثبتی بشه. امیدواریم البته![]()