درود.
آقای گوئیچی سودا ملقب به سودا 51، بازیساز عجیب و غریب صنعت گیم اذعان نمود تاکنون بازیهای آنها فروش خوبی نداشته است و وی این موضوع را به دلیل نحوه نامناسب تبلیغات ناشران بازی هایشان می داند. اما معتقد است در آینده بازیهایشان فروش بهتری خواهند کرد.
در گفتگویی با GamesIndustry در جریان همایش GDC، وی اکتسابGrasshopper توسط GungHo را یک "آزادی" خوانده و بابت آن بسیار ابزار رضایت کرده است. سودا معتقد است به منزله این همکاری وی می تواند آزادانه تر از هر زمانی ایده های خود را پیاده کند، بجای این که در یک خط مشی مشخص که ناشر برایشان تعیین می کند حرکت کند.
وی گفت:
"استیدیو ما (Grasshopper) دارای بیس و پایه ی بسیار استواریست؛ اما از آنجایی که ما کاملا مستقل بودیم همواره ناشران با ما رفتار متفاوتی داشته اند.
"هر ناشر رفتار، ایده و استراتژی متفاوتی دارد، بنابراین مثلا در زمینه فروش، آنها کاری را که فکر میکرند خوب است انجام می دادند، اما زمانی که کار به مرحله عمل می رسید ناگهان استراتژی انها تغییر میکرد.
"وقتی به گذشته می نگریم، می بینیم که ما واقعا استودیو مستقلی بودیم و بدون این که با کمپانی دیگری باشیم قادر نیستیم آنچه را ساخته ایم به فروش برسانیم. چرا که همواره بین یک محصول متفاوت و خلاقانه و فروش بالا، دیواری وجود دارد و ما از وجود ان آگاه هستیم.
"اما اکنون اوضاع متفاوت است، ما [در GungHo] گروه بزرگی را تشکیل داده ایم که می توانیم بازیهایمان را تحت برند Grasshopper منتشر کنیم. معتقدم حالا دریچه خلاقیت و فروش به سوی یکدیگر باز می گردنند و این دو بیش از پیش در راستای یکدیگر پیش می روند.
چون ما می توانیم استراتژی خود را متقیما در کارها وارد کنیم، قطعا میتوانیم به فروش بهتری دست یابیم."
از ساخته های Grasshopper می توان به Shadows of the Damned ،Lollipop Chainsaw و No More Heroes اشاره کرد که انتظار فروش بالایی از آنها میرفت اما چنین اتفاقی نیفتاده است. این کمپانی پرکار دو بازی دیگر نیز در دست ساخت دارد، یکی Killer Is Dead که انتظار می رود تابستان در غرب عرضه گردد و دیگری یک عنوان اکشن معرفی نشده می باشد که به No More Heroes ارتباطی ندارد.

آقای گوئیچی سودا ملقب به سودا 51، بازیساز عجیب و غریب صنعت گیم اذعان نمود تاکنون بازیهای آنها فروش خوبی نداشته است و وی این موضوع را به دلیل نحوه نامناسب تبلیغات ناشران بازی هایشان می داند. اما معتقد است در آینده بازیهایشان فروش بهتری خواهند کرد.
در گفتگویی با GamesIndustry در جریان همایش GDC، وی اکتسابGrasshopper توسط GungHo را یک "آزادی" خوانده و بابت آن بسیار ابزار رضایت کرده است. سودا معتقد است به منزله این همکاری وی می تواند آزادانه تر از هر زمانی ایده های خود را پیاده کند، بجای این که در یک خط مشی مشخص که ناشر برایشان تعیین می کند حرکت کند.
وی گفت:
"استیدیو ما (Grasshopper) دارای بیس و پایه ی بسیار استواریست؛ اما از آنجایی که ما کاملا مستقل بودیم همواره ناشران با ما رفتار متفاوتی داشته اند.
"هر ناشر رفتار، ایده و استراتژی متفاوتی دارد، بنابراین مثلا در زمینه فروش، آنها کاری را که فکر میکرند خوب است انجام می دادند، اما زمانی که کار به مرحله عمل می رسید ناگهان استراتژی انها تغییر میکرد.
"وقتی به گذشته می نگریم، می بینیم که ما واقعا استودیو مستقلی بودیم و بدون این که با کمپانی دیگری باشیم قادر نیستیم آنچه را ساخته ایم به فروش برسانیم. چرا که همواره بین یک محصول متفاوت و خلاقانه و فروش بالا، دیواری وجود دارد و ما از وجود ان آگاه هستیم.
"اما اکنون اوضاع متفاوت است، ما [در GungHo] گروه بزرگی را تشکیل داده ایم که می توانیم بازیهایمان را تحت برند Grasshopper منتشر کنیم. معتقدم حالا دریچه خلاقیت و فروش به سوی یکدیگر باز می گردنند و این دو بیش از پیش در راستای یکدیگر پیش می روند.
چون ما می توانیم استراتژی خود را متقیما در کارها وارد کنیم، قطعا میتوانیم به فروش بهتری دست یابیم."
از ساخته های Grasshopper می توان به Shadows of the Damned ،Lollipop Chainsaw و No More Heroes اشاره کرد که انتظار فروش بالایی از آنها میرفت اما چنین اتفاقی نیفتاده است. این کمپانی پرکار دو بازی دیگر نیز در دست ساخت دارد، یکی Killer Is Dead که انتظار می رود تابستان در غرب عرضه گردد و دیگری یک عنوان اکشن معرفی نشده می باشد که به No More Heroes ارتباطی ندارد.
آخرین ویرایش: