startup نمادین کنسول PS1 حقیقتا یکی از شناختنی ترین دنباله های صوتی در تمامی بازی ها است ، اما آیا میدانستید که به طور خاص برای تشخیص مشکلات CD drive کنسول طراحی شده بود؟
«عملکرد این صدا این است که به کاربر بگوید سخت افزار همانطور که لازم است اجرا شده ، و دیسک با موفقیت خوانده شده است» آقای Takafumi Fujisawa آهنگ ساز در مصاحبه به مجله گیم اینفورمر گفت: «برای اضاف کردن، صدای پس زمینه برعکس یا معکوس برای ویدیوی نمایشی طراحی شده بود که بره تو چرخه تکرار اینجوری اگه دیست مشکلی داشت که دستگاه نمیتونست بخونه اینجوری اگه مشکلی بود ما میتونستیم متوجه بشیم »
Fujisawa توضیح داد که این صدا در 2 روز ساخته شد: «من از ابتدا به این فکر میکردم که میخواهم تصویر صدا چیز مهیجی باشد، مانند احساسی که وقتی وارد سینمایی میشوید. من واقعا میخواستم که یک ارتباط قوی ایجاد کنم که یک چیز جالب قراره اتفاق بیفته» . موفق هم شدی قربان.
منبع
«عملکرد این صدا این است که به کاربر بگوید سخت افزار همانطور که لازم است اجرا شده ، و دیسک با موفقیت خوانده شده است» آقای Takafumi Fujisawa آهنگ ساز در مصاحبه به مجله گیم اینفورمر گفت: «برای اضاف کردن، صدای پس زمینه برعکس یا معکوس برای ویدیوی نمایشی طراحی شده بود که بره تو چرخه تکرار اینجوری اگه دیست مشکلی داشت که دستگاه نمیتونست بخونه اینجوری اگه مشکلی بود ما میتونستیم متوجه بشیم »
Fujisawa توضیح داد که این صدا در 2 روز ساخته شد: «من از ابتدا به این فکر میکردم که میخواهم تصویر صدا چیز مهیجی باشد، مانند احساسی که وقتی وارد سینمایی میشوید. من واقعا میخواستم که یک ارتباط قوی ایجاد کنم که یک چیز جالب قراره اتفاق بیفته» . موفق هم شدی قربان.
منبع
آخرین ویرایش: