ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
Star Citizen | PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Annunaki ™" data-source="post: 4905702" data-attributes="member: 104745"><p>درود ،</p><p></p><p>متاسفانه بازی داخل منجلابی گیر کرده که خود کریس رابرتس میخواست اون رو بهش هدایت کنه و موفق هم شد .</p><p></p><p>برخلاف چیزی که همه ما در ابتدا فکر میکردیم این هزینه هنگفت فقط صرف بازی نشده بلکه صرف ولخرجی های این آدم شده . که اون رو با خرید چند استودیو در نقاط مختلف دنیا و اضافه کردن کارمندان بیشتر به منظور به سرانجام رسوندن کار توجیه میکنه ! اما در عمل وقتی به ROAD MAP بخش کمپین بازی نگاه میندازیم عملا هیچ کاری در این بخش انجام نشده . ( بعد از گذشت 7 سال فقط یک تریلر چند ثانیه ای ازش منتشر شده ) .</p><p></p><p>تا اینجای کار که بخش ROADMAP مولتی پلیر بازی ( 2018 تا 2020 ) ، تقریبا به انتهای خودش تو سال 2020 رسیده باز هم گشایش خاصی تو بازی و کوچ اون از فاز الفا به بتا انجام نشده و احتمالا باید منتظر یک ROADMAP عریض و طویل دیگه برای2020 تا 2022 باشیم ! با این وضعیت بازی هیچوقت به مرحله ریلیز نهایی نخواهد رسید .</p><p></p><p>با فروش سفینه های 26000 دلاری عملا پلیر چیزی جز چند سیاره خشک و چهارتا ماموریت نخ نما شده پر از باگ و کرش کردن نصیبش نشده !</p><p></p><p>به قول معروف راهی که کریس رابرتس و دار و دسته ش دارن میرن به ترکستانِ !</p><p></p><p></p><p>هنوز بعد از این همه سال از شروع ساخت و بعد از پشت سر گذاشتن نزدیک به 13 بیلد وضعیت فریم ریت و پرفورمنس بازی گریه داره . اگه نگاهی به سیستم مورد نیاز بازی در اوایل شروع به کار این پروژه و الان بندازی متوجه میشی که عملا نتونسته به هدف نهاییش برسه و هر بار فقط این سیستم پیشنهادیِ که بزرگ تر و بزرگ تر شده اما پرفورمنس بازی در همون مرحله اول استاپ کرده ! سیستم مورد نیاز این بازی هیچ حد و مرزی نداره به طوری که اگر شما 8 گیگ رم داششته باشید تمام 8 گیگ رو مصرف میکنه ! اگر 16 گیگ داشته باشید باز تمام اون ور پر میکنه اگر 128 گیگ رم هم داشته باشید تمام 128 گیگ رم شما رو باز استفاده میکنه ! </p><p>همین یک مورد دلیلی بر این موضوعِ که این تیم عریض و طویل هیچ قدمی برای قابل بازی بودن محصولش برنداشته ! و تمام موارد ذکر شده IMPROVE PERFORMANCE هایی که در هر بیلد به اون اشاره کرده دروغی بیش نیست ! </p><p></p><p>بازی از همه لحاظ ناقصِ . ی جور از سر خودم باز کردم طوری تو این بازی به چشم میخوره که پلیر رو عذاب میده . طراحی فیزیک در خلع و یا طراحی فیزیک سفینه ها در فضا و و .... وقتی که بازی عملا غیر قابل پلی دادنه و با کرش های متعدد و افت فریم های وحشتناک روبه رو هست به چه درد میخوره ؟ مشکل مموری لیک بازی یا مشکل نت کد مزخرفش ی طرف دیگه !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Annunaki ™, post: 4905702, member: 104745"] درود ، متاسفانه بازی داخل منجلابی گیر کرده که خود کریس رابرتس میخواست اون رو بهش هدایت کنه و موفق هم شد . برخلاف چیزی که همه ما در ابتدا فکر میکردیم این هزینه هنگفت فقط صرف بازی نشده بلکه صرف ولخرجی های این آدم شده . که اون رو با خرید چند استودیو در نقاط مختلف دنیا و اضافه کردن کارمندان بیشتر به منظور به سرانجام رسوندن کار توجیه میکنه ! اما در عمل وقتی به ROAD MAP بخش کمپین بازی نگاه میندازیم عملا هیچ کاری در این بخش انجام نشده . ( بعد از گذشت 7 سال فقط یک تریلر چند ثانیه ای ازش منتشر شده ) . تا اینجای کار که بخش ROADMAP مولتی پلیر بازی ( 2018 تا 2020 ) ، تقریبا به انتهای خودش تو سال 2020 رسیده باز هم گشایش خاصی تو بازی و کوچ اون از فاز الفا به بتا انجام نشده و احتمالا باید منتظر یک ROADMAP عریض و طویل دیگه برای2020 تا 2022 باشیم ! با این وضعیت بازی هیچوقت به مرحله ریلیز نهایی نخواهد رسید . با فروش سفینه های 26000 دلاری عملا پلیر چیزی جز چند سیاره خشک و چهارتا ماموریت نخ نما شده پر از باگ و کرش کردن نصیبش نشده ! به قول معروف راهی که کریس رابرتس و دار و دسته ش دارن میرن به ترکستانِ ! هنوز بعد از این همه سال از شروع ساخت و بعد از پشت سر گذاشتن نزدیک به 13 بیلد وضعیت فریم ریت و پرفورمنس بازی گریه داره . اگه نگاهی به سیستم مورد نیاز بازی در اوایل شروع به کار این پروژه و الان بندازی متوجه میشی که عملا نتونسته به هدف نهاییش برسه و هر بار فقط این سیستم پیشنهادیِ که بزرگ تر و بزرگ تر شده اما پرفورمنس بازی در همون مرحله اول استاپ کرده ! سیستم مورد نیاز این بازی هیچ حد و مرزی نداره به طوری که اگر شما 8 گیگ رم داششته باشید تمام 8 گیگ رو مصرف میکنه ! اگر 16 گیگ داشته باشید باز تمام اون ور پر میکنه اگر 128 گیگ رم هم داشته باشید تمام 128 گیگ رم شما رو باز استفاده میکنه ! همین یک مورد دلیلی بر این موضوعِ که این تیم عریض و طویل هیچ قدمی برای قابل بازی بودن محصولش برنداشته ! و تمام موارد ذکر شده IMPROVE PERFORMANCE هایی که در هر بیلد به اون اشاره کرده دروغی بیش نیست ! بازی از همه لحاظ ناقصِ . ی جور از سر خودم باز کردم طوری تو این بازی به چشم میخوره که پلیر رو عذاب میده . طراحی فیزیک در خلع و یا طراحی فیزیک سفینه ها در فضا و و .... وقتی که بازی عملا غیر قابل پلی دادنه و با کرش های متعدد و افت فریم های وحشتناک روبه رو هست به چه درد میخوره ؟ مشکل مموری لیک بازی یا مشکل نت کد مزخرفش ی طرف دیگه ! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
Star Citizen | PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft