
در یک جلسه توجیه مالی، مدیر ارشد و مدیر عامل این شرکت آقای Yosuke Matsuda با اشاره به نشر بازی های بزرگی همچون Sleeping dogs ,tomb rider و hitman Absoulation گفتند که این عناوین موفق نیز اهداف فروش ما را برآورده نمی کنند. او گفت که از عواملی که باعث فروش کم این عناوین شد عمل نکردن به یک سری از موارد و نادیده گرفتن برخی از موارد بود که ناشران آن را نادیده گرفتند.
این امر بسیار مهم است که برای بررسی چگونگی تغییر مدل های کسب و کار را در چشم اندازی نو به قیمت گذاری و .... تعیین کنیم ، و من معتقدم که تبدیل به عناوین آنلاین و تنوع بازی های آنلاین فرصت هایی هستند که سود کلیدی ما را تضمین میکنند.
Matsuda بر این باور است که ناشران 3 اصلاحات بزرگ در ذهن خود دارند اینکه یک ناشر به روش سنتی عمل میکند که به سود سالیانه دست پیدا کند (با توجه به سود سالانه و مقدار مصرف فروش)
اما ممکن است این به یک ناشرضربه ی بزرگی وارد کند و مقدار فروش بسیار ضعیف عمل کند
اما این حرکت غلط است ما میخواهیم یک businessmodel جدید خلق کنیم طوری که اکثر مشتریان با عنوان های ما به تعامل می رسند و هم مشتری راضی هست و هم ما به فروش خوبی دست پیدا خواهیم کرد و در نهایت از این مطمئن هستید که نه برای مشتری ضرری وجود دارد نه برای ناشران .
Matsuda سپس به Kickstarter و Greenlight در شبکه های steam اشاره کرد و گفت
دسترسی سریع به این عنوان ها نمونه های خوبی از این نوع از کسب و کار و درامد است این کار اجازه می دهد که مشتریان برای دست آوردن یک ایده خوب از یک محصول با سازندگان و ناشران در ارتباط باشند.
منبعاین همان چیزی است که من می خواهم و این چیز بسیار بزرگ و متحولی است البته این کار آسانی نیست، اما من اعتقاد دارم که این اقدام کاملا امکان پذیر هست و تحت محیط فعلی بسیار موفق عمل خواهد کرد