ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
*SPOILER ALERT* گفتگو در مورد داستان The Last of Us Part II (پست اول با دقت خوانده شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="The Philosophers" data-source="post: 4795025" data-attributes="member: 899"><p>هیچ عنوانی رو یادم نیست که این میزان موج سازی کرده باشه، حالا فارق از خوب یا بد بودن.</p><p></p><p>به نظر من ایده این قسمت بازی جذاب، عمیق و بحث برانگیز بود. ما تو این قسمت به جای "شخصیت پردازی عمیق" با "روایت عمیق" برخورد کردیم که یک شیوه متداول داستان نویسی هستش. تو خلق تراژدی ما ژانر مادری داریم به اسم تراگویا که شامل چهار مدل تراژدی میشه، که ما تو بیشتر بازی های رایانه ای نوعی "تراژدی مرکب" رو تجربه می کنیم. تو این مدل تراژدی قهرمان بازی به واسطه یک سری عوامل تغییرات بنیادی رو می بینه و کم کم از هدف یا اهدافش دست می کشه به شخصیت جدیدی از خودش دست پیدا می کنه.</p><p></p><p>با این تعاریف بالا من می تونم بگم این بازی یه تجربه خوب تو روایت بوده. اگر این بازی ناراحتید، اگر از این بازی عصبانی هستید یا این که حس خوبی ندارید این دقیقا چیزیه که سازنده ها می خواستند در شما ایجاد کنند. اما این فضا سازی تاریک بی هزینه نیست. از بین رفتن اعتماد گیمر ها به مجموعه بازی و همچین خود عوامل از حاشیه های اصلی این ماجراست. یادتون باشه زمان معرفی بازی چه حجمی از انرژی مثبت روانه سایت ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی شد. این انرژی دیگه تکرار نمیشه.</p><p></p><p>البته بزرگ ترین نقد من به این بازی تو یه چیز خلاصه میشه اونم انتهای بازی هستش. من ترجیح میدادم حق انتخاب داشتم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The Philosophers, post: 4795025, member: 899"] هیچ عنوانی رو یادم نیست که این میزان موج سازی کرده باشه، حالا فارق از خوب یا بد بودن. به نظر من ایده این قسمت بازی جذاب، عمیق و بحث برانگیز بود. ما تو این قسمت به جای "شخصیت پردازی عمیق" با "روایت عمیق" برخورد کردیم که یک شیوه متداول داستان نویسی هستش. تو خلق تراژدی ما ژانر مادری داریم به اسم تراگویا که شامل چهار مدل تراژدی میشه، که ما تو بیشتر بازی های رایانه ای نوعی "تراژدی مرکب" رو تجربه می کنیم. تو این مدل تراژدی قهرمان بازی به واسطه یک سری عوامل تغییرات بنیادی رو می بینه و کم کم از هدف یا اهدافش دست می کشه به شخصیت جدیدی از خودش دست پیدا می کنه. با این تعاریف بالا من می تونم بگم این بازی یه تجربه خوب تو روایت بوده. اگر این بازی ناراحتید، اگر از این بازی عصبانی هستید یا این که حس خوبی ندارید این دقیقا چیزیه که سازنده ها می خواستند در شما ایجاد کنند. اما این فضا سازی تاریک بی هزینه نیست. از بین رفتن اعتماد گیمر ها به مجموعه بازی و همچین خود عوامل از حاشیه های اصلی این ماجراست. یادتون باشه زمان معرفی بازی چه حجمی از انرژی مثبت روانه سایت ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی شد. این انرژی دیگه تکرار نمیشه. البته بزرگ ترین نقد من به این بازی تو یه چیز خلاصه میشه اونم انتهای بازی هستش. من ترجیح میدادم حق انتخاب داشتم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
*SPOILER ALERT* گفتگو در مورد داستان The Last of Us Part II (پست اول با دقت خوانده شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft