من مراحل فرعی و اصلی رو با هم میرم
جوری که بعدا هزارتا کار فرعی رو هم تلنبار نشه و یا اگر جمع کردنی چیزی هست(بازی های یوبی برای نمونه
) بعد از بخش داستانی نخوام فقط یک سری کار رو بکنم
مثلا GOW ...
[SPOILER]اگر میدونستم فلان ساعت گیم پلی داره، مثلا میفهمیدم وقتی میرسیم رو قله برای اولین بار، سر کاریم کاملا!
[/SPOILER]
یا مثلا همین الان دارم Pyre میزنم...
[SPOILER]آخرای دور اول پی میبری اصلا به این سادگی ها نیست که فکر میکنی و داستان خیلی پیچیده تر از این حرفاست! ولی وقتی بدونی مثلا فلان ساعت طول میکشه، هیچ سورپرایزی در کار نیست! میگی خو وقتی 10ساعت(مثلا) گفتن وقت میبره، تابلوهه 2-3ساعته بازی تموم نمیشه
[/SPOILER]
کلا اینکه چقدر از داستان مونده جذاب تره تو خود بازی حساب کار دستت بیاد!
نه اینکه حتی قبل از گرفتن بازی، آمادگیش رو داشته باشی
البته یکی ممکنه براش مهم باشه فلان بازی که پول میده براش چند ساعت سرگرمش میکنه و ارزش اون پول رو داره یا نه! اما خوب... بازیی که هم ازش مطمئنم، و هم مطمئنم میخوام بگیرم...نیازی به دونستن ساعتشم ندارم
برنامه ریزی برای بازی کردن بر اساس مقدار ساعت و این حرفا هم درک نمیکنم
حیف شدن بازی هم...یعنی چی دقیقا؟ 