
او درمورد Half-Life گفت:"استدیو سابق ما یعنی Junction Point قبل از اینکه توسط Disney خریداری شود در روزهای اوایل تاسیس خود یعنی سال 2005 مشغول ساخت چند بازی شد قراردادی با Majesco داشتیم که یک بازی AAA را بسازیم با تمی حماسی و بزرگ که Majesco ناامید شد و از همکاری منصرف شد. حتی تصاویری با از این پروژه با نام filmmaker منتشر شد. 2 بازی بزرگ را در حال ساخت داشتیم Sleeping Giants یکی زا آنان بود که براساس کمیکهای DC بود و حالت فانتزی داشت این بازی ایده خودم بود و Necessary Evil که عنوانی تخیلی بود که قرار بود بود جانشینی برای Deus Ex باشد. ناشری Sleeping Giants را برای انتشار انتخاب کرد و ما تا مارس 2007 برروی آن کار کردیم. بعد Junction Point با John Woo بر سر یک بازی با تم نینجایی با نام Ninja Gold همکاری کردیم ولی ناشر این عنوان بازی را به همراه تمام عناوین تایید نشده کنسل کرد."
ما با Valve کار کردیم این موضوع برای قبل از سال2007 بود همکاری ما فقط مربوط به Half-Life نبود بازی جدید ما قرار بود با Source Engine ساخته شود و در Steam عرضه شود. این یک پروژه فوق محرمانه بود و Junction Point نیز نیرو استخدام میکرد. ما کارهایی را انجام دادیم ولی دیگر نمیتوانیم کاری با Valve انجام بدهیم. بیش از این چیزی نمیتوان گفت."
سال 2007 استدیو Junction Point توسط Disney خریداری شد و تمام پروژههای درحال ساخت آن کنسل شد. بعدها مشخص شد Epic Mickey در حال ساخت بود است و به دلیل خریداری استدیو بازی Half-Life کنسل شده است. رزومه کاری کارمند Junction Point نشان میداد او برروی طراحی تکسچرهای مراحل و طراحی کاراکتر در فتوشاپ و Maya در Half Life 2 کار میکرده است. او همچنین گفته است برروی پش تولید Deus Ex 3 برای PlayStation 2 در استدیو سابق Ion Storm کار میکرده است. این ماجرا بیشتر شبیه ماجرای استدیو Arkane و کنسل شدن قسمتی از بازی Half-Life بوده است.
منبع
آخرین ویرایش: