ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
SONY E3 2017 Press Conference
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="amirone" data-source="post: 4256053" data-attributes="member: 111463"><p>حالا که گذاشتی ترجمش میکنم</p><p></p><p>تیتر که میگه هیچ تهدیدی برا PS4 نیس .</p><p>حالا متنش خیلی حرف قشنگی زده . میگه زمانی که XB اصلی اومد با PS2 رقابت کنه که با سخت افزار قوی هم بود ، بازم نتونس تاثیری رو فروش کنسول بزاره چرا ؟ چون کتابخانه عظیمی از بازی داشت و همچنین متنوع بود در هر سبکی ، حالا تاریخ داره بدتر تکرار میشه چون مایکرو استراتژی ضعیفتری مثل همون XB اصلی پیش گرفته و در مقابل کنسول با مشخصات فنی پایین نابود شد . سونی غیر اینکه استودیوهای بزرگ غربی رو در اختیار داره و گسترش داده ، استودیوهای شرقی هم براش بازی میسازن ، کاری که مایکرو هنوز در تلاشه تا بتونه بازار اونجا رو هم بدست بیاره ، (اواسط همین نسلو که یادتونه ) زمانی که بازیها روی PS4 استاندارد منتشر میشن ، چه چیز باعث میشه توسعه دهنده ها وقت کمتری برای کنسولهای میان نسلی نسبت به کنسول استاندارد بزارن ؟ صرف وقت و هزینه ، اینجا وقتی کنسول نینتندو سوییچ رو با XOX مقایسه میکنیم میبینیم سوییچ دوام بیشتری داره در این صنعت ، به این دلیل که کنسول X برای نشان دادن هنر گرافیکی مدرن اومده و هزینه و ساخت بازی برای توسعه دهنده خیلی بیشتر از توسعه بازی برای سوییچه . بنابراین سونی باید از این مسابقه تسلیحاتی مزخرف ایکس باکس :tearsofjoy: چشم پوشی کند . XB اصلی شکست خورد و دوباره تاریخ تکرار میشه ، سونی و سوییچ باید با همین سیستم (مسیر) جذاب در جهت بودجه های توسعه قدم بردارنو گسترشش بدن .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="amirone, post: 4256053, member: 111463"] حالا که گذاشتی ترجمش میکنم تیتر که میگه هیچ تهدیدی برا PS4 نیس . حالا متنش خیلی حرف قشنگی زده . میگه زمانی که XB اصلی اومد با PS2 رقابت کنه که با سخت افزار قوی هم بود ، بازم نتونس تاثیری رو فروش کنسول بزاره چرا ؟ چون کتابخانه عظیمی از بازی داشت و همچنین متنوع بود در هر سبکی ، حالا تاریخ داره بدتر تکرار میشه چون مایکرو استراتژی ضعیفتری مثل همون XB اصلی پیش گرفته و در مقابل کنسول با مشخصات فنی پایین نابود شد . سونی غیر اینکه استودیوهای بزرگ غربی رو در اختیار داره و گسترش داده ، استودیوهای شرقی هم براش بازی میسازن ، کاری که مایکرو هنوز در تلاشه تا بتونه بازار اونجا رو هم بدست بیاره ، (اواسط همین نسلو که یادتونه ) زمانی که بازیها روی PS4 استاندارد منتشر میشن ، چه چیز باعث میشه توسعه دهنده ها وقت کمتری برای کنسولهای میان نسلی نسبت به کنسول استاندارد بزارن ؟ صرف وقت و هزینه ، اینجا وقتی کنسول نینتندو سوییچ رو با XOX مقایسه میکنیم میبینیم سوییچ دوام بیشتری داره در این صنعت ، به این دلیل که کنسول X برای نشان دادن هنر گرافیکی مدرن اومده و هزینه و ساخت بازی برای توسعه دهنده خیلی بیشتر از توسعه بازی برای سوییچه . بنابراین سونی باید از این مسابقه تسلیحاتی مزخرف ایکس باکس :tearsofjoy: چشم پوشی کند . XB اصلی شکست خورد و دوباره تاریخ تکرار میشه ، سونی و سوییچ باید با همین سیستم (مسیر) جذاب در جهت بودجه های توسعه قدم بردارنو گسترشش بدن . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
SONY E3 2017 Press Conference
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft