ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
SONY E3 2017 Press Conference
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 4246306" data-attributes="member: 4591"><p>من یکی از سبک های مورد علاقم HnS هست. تقریبا همه مدلش رو هم بازی کردم. بازی مورد علاقم هم تو این ژانر Ninja Gaiden Black هست و ایشون رو با اختلاف بهترین HnS تاریخ میدونم. منتها مراتب یه نکته ای رو باید در نظر گرفت؛ HnS های ژاپنی اصولا چون خیلی کامبو محورن به طبع سختن و انجامشون مهارت بالایی میطلبه. در نتیجه هر گیمری نمیتونه ازشون لذت ببره. حالا NG که هیچی من خیلی هارو میشناختم که DMC3 رو هم نمیتونستن تموم کنن.</p><p></p><p>حالا این وسط خفنیت GoW در اینه که تونسته با مکانیک های به مراتب کمتر و اکشن ساده تر یه HnS جذاب باشه که عموم گیمرها میتونن ازش لذت ببرن. این کاری هست که مثلا NG نمیتونه بکنه و وقتی تو شماره سوم خواستن یه بازی متعادل بسازن که سختی افسار گسیخته نداشته باشه با مخ رفتن تو دیوار. ضمن اینکه GoW عوض عمق کمتر کامبت Level و خصوصا Boss Fight های خیلی اپیک تر و وحشتناکی داره. به عنوان مثال مبارزه با کرونوس یا پوسایدن چیزی نیست که نه تو هیچ HnS دیگه ای، بلکه کلا تو هیچ بازی دیگه ای بشه دید. شاید برای خیلی ها مبارزات فوق حماسی و باس فایت های عظیمی که به شکل یه مرحله طراحی شدن مهم تر از تعدد کامبو باشه.</p><p></p><p>در نتیجه به نظر من پیچیدگی گیم پلی نمیتونه ملاک خوبی برای تعیین بهتر بودن یه بازی باشه. مهم اینه که چه GoW و چه NG مثلا، HnS های خیلی کلاس بالایی هستن (بودن) و از اینجا به بعد این سلیقه مخاطب هست که تعیین میکنه با کدوم بیشتر حال میکنه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 4246306, member: 4591"] من یکی از سبک های مورد علاقم HnS هست. تقریبا همه مدلش رو هم بازی کردم. بازی مورد علاقم هم تو این ژانر Ninja Gaiden Black هست و ایشون رو با اختلاف بهترین HnS تاریخ میدونم. منتها مراتب یه نکته ای رو باید در نظر گرفت؛ HnS های ژاپنی اصولا چون خیلی کامبو محورن به طبع سختن و انجامشون مهارت بالایی میطلبه. در نتیجه هر گیمری نمیتونه ازشون لذت ببره. حالا NG که هیچی من خیلی هارو میشناختم که DMC3 رو هم نمیتونستن تموم کنن. حالا این وسط خفنیت GoW در اینه که تونسته با مکانیک های به مراتب کمتر و اکشن ساده تر یه HnS جذاب باشه که عموم گیمرها میتونن ازش لذت ببرن. این کاری هست که مثلا NG نمیتونه بکنه و وقتی تو شماره سوم خواستن یه بازی متعادل بسازن که سختی افسار گسیخته نداشته باشه با مخ رفتن تو دیوار. ضمن اینکه GoW عوض عمق کمتر کامبت Level و خصوصا Boss Fight های خیلی اپیک تر و وحشتناکی داره. به عنوان مثال مبارزه با کرونوس یا پوسایدن چیزی نیست که نه تو هیچ HnS دیگه ای، بلکه کلا تو هیچ بازی دیگه ای بشه دید. شاید برای خیلی ها مبارزات فوق حماسی و باس فایت های عظیمی که به شکل یه مرحله طراحی شدن مهم تر از تعدد کامبو باشه. در نتیجه به نظر من پیچیدگی گیم پلی نمیتونه ملاک خوبی برای تعیین بهتر بودن یه بازی باشه. مهم اینه که چه GoW و چه NG مثلا، HnS های خیلی کلاس بالایی هستن (بودن) و از اینجا به بعد این سلیقه مخاطب هست که تعیین میکنه با کدوم بیشتر حال میکنه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
SONY E3 2017 Press Conference
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft