ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
SONY E3 2017 Press Conference
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="JOKERACN7" data-source="post: 4246120" data-attributes="member: 111289"><p>طراحی سیستم کامبت و گیم پلی خودش یک علم پشتشه و کاملا Objective میشه بحث کرد که چرا مثلا بینتا از گاد آو وار خیلی جلوتره در این زمینه، و فکت هم هست، حالا دوستان چون طرفدار سری هستن بهشون برمیخوره وقتی همچین حرفی زده میشه، و وقتی درخواست میکنیم دفاع کنن هیچ حرفی برا گفتن ندارن، ولی من یک توضیح مختصر از سیستم کامبت بینتا میدم و چرا این که خیلی بهتر از گاد آو وار هست، ولی همین که در نسخه ی جدید تصمیم گرفتن<strong> هک ان اسلش رو بذارن کنار و خیلی ها از این بابت خوشحال هستن</strong> مهر تاییدی هست بر این حرف که گاد آو وار هک ان اسلش خاصی نبود. </p><p></p><p>و اما بینتا. </p><p></p><p>موردی که در هر بازی باید رعایت باشه، Skill Ceiling هست، یعنی باید بین یک پلیر تازه کار، پلیری ک کمی کار کرده و پلیر حرفه ای تفاوتی باشه، یعنی هرچی بیشتر بازی کنی مهارتت بالاتر بره، بینتا در این زمینه میره در کنار غولی مثل نینجا گایدن قرار میگیره، همین ویژگی به لطف سیستم کامبت چندلایه و ریزه کاری های بسیاری هست که در این بازی وجود داره </p><p></p><p>هر مکانیک جا به جایی اعم از پرش، جا خالی، دویدن به خوبی پیاده شدن، انیمیشن ها همگی فریم مناسبی دارن، هر ضربه ای که وارد میشه انیمیشن، sound effect، و وزن خودشو داره، اسلحه های بازی همگی مکانیک و انیمیشن و وزن خودشونو دارن و متناسب با دشمنا میشه از هر کدوم استفاده کرد، تنوع این اسلحه ها بسیار بالاست، به تک تکشون توجه شده، هیچ اسلحه ی اضافی نمبینید تو بازی، هر المان از بازی روی گیم پلی تاثیر خودشو داره، حتی اسلحه های موقت هم داریم که بعد از جنگیدن با دشمنای مختلف میگیریم و این اسلحه ها موقت هم باز هم انیمیشن، وزن، صدا و فریم و تاثیر خاص خودشونو دارن، نحوه ی پیاده سازی این ها متفاوت هست، یا با تایم یا با میزان استفاده از بین میرن، مکانیک های حمله و دفاع علاوه بر اسلحه ها ک توضیح مختصر دادم، زمان بندی خاص خودشونو دارن، یعنی باید در یک زمان مشخص ضربه زده بشه، کمی تعلل کنی فرصت از بین رفته ضربه بخوری magic bar خالی میشه ، حالا این magic bar هم یک مکانیک دیگه به بازی اضافه میکنه، من میتونم همه ی اینهارو بسط بدم ، همه ی مکانیک ها زیرشاخه دارن ظرافت های خودشونو دارن، توجهی که به کامبت این بازی شده واقعا کم نظیره، این بازی مثل رقص میمونه روون و سریع که نیاز به تمرکز بالایی اره، حالا این یک طرف قضیه هست، سیستم کامبت عالی بدون دشمن ها و فنی بگم Encounter Design ناقص هست، این بازی Encounter Design فوق العاده ای هم داره، تنوع دشمن ها بسیار بالاست، هر کدوم منحصربه فردن، حرکات خودشنو دارن و حتی در درجه های سختی بالا این Encounter Design تغییر پیدا میکنه، دشمنا چابک تر و سریع تر میشن .. خیلی راحت بگم دور اول شما در بینتا درواقع Tutorial بازی هست، در درجه های سختی بعدی تازه شروع میشه و بارها میشه این بازی رو تکرار کرد ک این هم دال بر قوی بودن سیستم کامبت و مکانیک های بازی هست.....من میتونم چند صفحه توضیح بدم راجب این بازی، میتونم برم تو جزییاتش، انتظار میره دوستان هم بتونن دفاع کنن به جای ...</p><p></p><p>این ژانر رو من خیلی دوست دارم، گاد آو وار هم بازیه خوبی و از این ژانره و درنتیجه طبیعتا دوسش دارم ولی باید تفاوت قائل شیم بین این ها، باید کمی بیشتر دقت کنیم، به جای مسخره کردن و ایموجی فرستادن بیایید دلیل بیارید که چرا بازی مورد علاقتون رو شاهکار میدونید، و نه نعره کشیدن دلیل شاهکار بودن بازی نیست، اگه میگید من اشتباه میکنم و گاد آو وار بهتره، دلیل بیارید ... حرف زدن و "فکته فکته" گفتن دلیل به حساب نمیاد. </p><p></p><p>خلاصه، همیشه به به و چه چه نباید باشه، کمی هم راجب بازی ها بحث کنید تا اگاهی همه بالا بره، شاید نکته ای هست که من متوجه نشدم و شما به من میگید، و همینطور برعکس، این ها فقط با بحث کردن حاصل میشه، نه تعریف کردن از همدیگه و فن بوی خوندن کسی که انتقاد میکنه. </p><p></p><p>پستم کلی بود، حالا کسی توسنت از گاد آو وار دفاع کنه، بیاد بحث کنیم، اگه هم نه که .... امیدوارم تریلر گیم پلی از این نسخه تو E3 ببینیم و کامبت هم ایشالا بهبود یافته باشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JOKERACN7, post: 4246120, member: 111289"] طراحی سیستم کامبت و گیم پلی خودش یک علم پشتشه و کاملا Objective میشه بحث کرد که چرا مثلا بینتا از گاد آو وار خیلی جلوتره در این زمینه، و فکت هم هست، حالا دوستان چون طرفدار سری هستن بهشون برمیخوره وقتی همچین حرفی زده میشه، و وقتی درخواست میکنیم دفاع کنن هیچ حرفی برا گفتن ندارن، ولی من یک توضیح مختصر از سیستم کامبت بینتا میدم و چرا این که خیلی بهتر از گاد آو وار هست، ولی همین که در نسخه ی جدید تصمیم گرفتن[B] هک ان اسلش رو بذارن کنار و خیلی ها از این بابت خوشحال هستن[/B] مهر تاییدی هست بر این حرف که گاد آو وار هک ان اسلش خاصی نبود. و اما بینتا. موردی که در هر بازی باید رعایت باشه، Skill Ceiling هست، یعنی باید بین یک پلیر تازه کار، پلیری ک کمی کار کرده و پلیر حرفه ای تفاوتی باشه، یعنی هرچی بیشتر بازی کنی مهارتت بالاتر بره، بینتا در این زمینه میره در کنار غولی مثل نینجا گایدن قرار میگیره، همین ویژگی به لطف سیستم کامبت چندلایه و ریزه کاری های بسیاری هست که در این بازی وجود داره هر مکانیک جا به جایی اعم از پرش، جا خالی، دویدن به خوبی پیاده شدن، انیمیشن ها همگی فریم مناسبی دارن، هر ضربه ای که وارد میشه انیمیشن، sound effect، و وزن خودشو داره، اسلحه های بازی همگی مکانیک و انیمیشن و وزن خودشونو دارن و متناسب با دشمنا میشه از هر کدوم استفاده کرد، تنوع این اسلحه ها بسیار بالاست، به تک تکشون توجه شده، هیچ اسلحه ی اضافی نمبینید تو بازی، هر المان از بازی روی گیم پلی تاثیر خودشو داره، حتی اسلحه های موقت هم داریم که بعد از جنگیدن با دشمنای مختلف میگیریم و این اسلحه ها موقت هم باز هم انیمیشن، وزن، صدا و فریم و تاثیر خاص خودشونو دارن، نحوه ی پیاده سازی این ها متفاوت هست، یا با تایم یا با میزان استفاده از بین میرن، مکانیک های حمله و دفاع علاوه بر اسلحه ها ک توضیح مختصر دادم، زمان بندی خاص خودشونو دارن، یعنی باید در یک زمان مشخص ضربه زده بشه، کمی تعلل کنی فرصت از بین رفته ضربه بخوری magic bar خالی میشه ، حالا این magic bar هم یک مکانیک دیگه به بازی اضافه میکنه، من میتونم همه ی اینهارو بسط بدم ، همه ی مکانیک ها زیرشاخه دارن ظرافت های خودشونو دارن، توجهی که به کامبت این بازی شده واقعا کم نظیره، این بازی مثل رقص میمونه روون و سریع که نیاز به تمرکز بالایی اره، حالا این یک طرف قضیه هست، سیستم کامبت عالی بدون دشمن ها و فنی بگم Encounter Design ناقص هست، این بازی Encounter Design فوق العاده ای هم داره، تنوع دشمن ها بسیار بالاست، هر کدوم منحصربه فردن، حرکات خودشنو دارن و حتی در درجه های سختی بالا این Encounter Design تغییر پیدا میکنه، دشمنا چابک تر و سریع تر میشن .. خیلی راحت بگم دور اول شما در بینتا درواقع Tutorial بازی هست، در درجه های سختی بعدی تازه شروع میشه و بارها میشه این بازی رو تکرار کرد ک این هم دال بر قوی بودن سیستم کامبت و مکانیک های بازی هست.....من میتونم چند صفحه توضیح بدم راجب این بازی، میتونم برم تو جزییاتش، انتظار میره دوستان هم بتونن دفاع کنن به جای ... این ژانر رو من خیلی دوست دارم، گاد آو وار هم بازیه خوبی و از این ژانره و درنتیجه طبیعتا دوسش دارم ولی باید تفاوت قائل شیم بین این ها، باید کمی بیشتر دقت کنیم، به جای مسخره کردن و ایموجی فرستادن بیایید دلیل بیارید که چرا بازی مورد علاقتون رو شاهکار میدونید، و نه نعره کشیدن دلیل شاهکار بودن بازی نیست، اگه میگید من اشتباه میکنم و گاد آو وار بهتره، دلیل بیارید ... حرف زدن و "فکته فکته" گفتن دلیل به حساب نمیاد. خلاصه، همیشه به به و چه چه نباید باشه، کمی هم راجب بازی ها بحث کنید تا اگاهی همه بالا بره، شاید نکته ای هست که من متوجه نشدم و شما به من میگید، و همینطور برعکس، این ها فقط با بحث کردن حاصل میشه، نه تعریف کردن از همدیگه و فن بوی خوندن کسی که انتقاد میکنه. پستم کلی بود، حالا کسی توسنت از گاد آو وار دفاع کنه، بیاد بحث کنیم، اگه هم نه که .... امیدوارم تریلر گیم پلی از این نسخه تو E3 ببینیم و کامبت هم ایشالا بهبود یافته باشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
SONY E3 2017 Press Conference
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft