ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
SONY E3 2015 Press Conference
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote=".:Ranger:." data-source="post: 3775152" data-attributes="member: 43545"><p>الان که پستها رو میخونم در مورد گرافیک بصری بازی TLG به نظرم منطقی میاد صحبتها ، اما من تنها میگم نورپردازی و جزییات بدن Trico که خود Fumito Ueda در گذشته "عقاب" میخوند اسمشو ، نسبت به 2009 پیشرفتی نداشته و به نظرم افت هم کرده به خصوص در زیمنه فیزیک برای اثبات این حرفمم کافیه شما تریلر امروز و 2009 بخشی که تریکو پشت گوشش رو میخارونه رو نگاهی بندازید تا متوجه بشید چی میگم، وگرنه در مورد اینکه بازی به خصوص چون از یک سیستم محاسباتی فیزیک واقعی در اون زمان بهره مند بود و به گفته Ueda در همون زمان هر یک از پرهای بدن Trico به صورت جداگانه از هم پردازش میشد و طوری ساخته بودن که با وزش نسیم و باد پرها به صورت واقع گرایانه ای واکنش نشون میدادن و هیچ یک از حرکات تریکو با استفاده از Motion Capture ساخته نشدن ، گفته بودم که تیم سازنده تو یه مصاحبه اعلام کرده بود که کنسول PS3 قدرت پردازش جزییاتی که میخوان رو بازی به خصوص شخصیت Trico سوار کنن رو نداره اما یه سریا اومدن انتقاد کردن در مورد این صحبتهای من و در عوضش بازی TLOU رو مثال زدن که آره یعنی گرافیک TLG خیلی بالاتر از این بازیه که نتونن رو PS3 سوارش کنن!؟</p><p></p><p>اما فکر نکنید با این حرفها و انتقادات داریم بی انصافی میکنیم در قبال معرفی بازی و اصل بازی، نه ، من همین صبح هم گفتم که معرفی TLG قلبمو از جا کند از بس هیجان زده شدم به خصوص وقتی پسر بچه تریکو رو صدا زد و تریکو هم مانند یابوها دووید لبه پرتگاه:d</p><p></p><p>من خودم بزرگ ترین سورپرایز E3 رو معرفی دوباره TLG میدونم و با این اوصاف باید بگم اگر دوباره نظر سنجی (همه پرسی) بذارید که کدوم سال برترین E3 بود مطمینم 2009 جایگاه دوم رو به دست میاره و 2015 نخست...</p><p></p><p>به طور کل منتظر نمایشهای بعدی بازی به ویژه در PSX خواهم بود و بی صبرانه میخوام ببینم چه پیشرفتهایی رو Ueda پیرامون این بازی قرار میده.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE=".:Ranger:., post: 3775152, member: 43545"] الان که پستها رو میخونم در مورد گرافیک بصری بازی TLG به نظرم منطقی میاد صحبتها ، اما من تنها میگم نورپردازی و جزییات بدن Trico که خود Fumito Ueda در گذشته "عقاب" میخوند اسمشو ، نسبت به 2009 پیشرفتی نداشته و به نظرم افت هم کرده به خصوص در زیمنه فیزیک برای اثبات این حرفمم کافیه شما تریلر امروز و 2009 بخشی که تریکو پشت گوشش رو میخارونه رو نگاهی بندازید تا متوجه بشید چی میگم، وگرنه در مورد اینکه بازی به خصوص چون از یک سیستم محاسباتی فیزیک واقعی در اون زمان بهره مند بود و به گفته Ueda در همون زمان هر یک از پرهای بدن Trico به صورت جداگانه از هم پردازش میشد و طوری ساخته بودن که با وزش نسیم و باد پرها به صورت واقع گرایانه ای واکنش نشون میدادن و هیچ یک از حرکات تریکو با استفاده از Motion Capture ساخته نشدن ، گفته بودم که تیم سازنده تو یه مصاحبه اعلام کرده بود که کنسول PS3 قدرت پردازش جزییاتی که میخوان رو بازی به خصوص شخصیت Trico سوار کنن رو نداره اما یه سریا اومدن انتقاد کردن در مورد این صحبتهای من و در عوضش بازی TLOU رو مثال زدن که آره یعنی گرافیک TLG خیلی بالاتر از این بازیه که نتونن رو PS3 سوارش کنن!؟ اما فکر نکنید با این حرفها و انتقادات داریم بی انصافی میکنیم در قبال معرفی بازی و اصل بازی، نه ، من همین صبح هم گفتم که معرفی TLG قلبمو از جا کند از بس هیجان زده شدم به خصوص وقتی پسر بچه تریکو رو صدا زد و تریکو هم مانند یابوها دووید لبه پرتگاه:d من خودم بزرگ ترین سورپرایز E3 رو معرفی دوباره TLG میدونم و با این اوصاف باید بگم اگر دوباره نظر سنجی (همه پرسی) بذارید که کدوم سال برترین E3 بود مطمینم 2009 جایگاه دوم رو به دست میاره و 2015 نخست... به طور کل منتظر نمایشهای بعدی بازی به ویژه در PSX خواهم بود و بی صبرانه میخوام ببینم چه پیشرفتهایی رو Ueda پیرامون این بازی قرار میده. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
SONY E3 2015 Press Conference
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft