شرکت Sony امروز از برند جدید PlayStation Studios رونمایی کرد. از این برند در طرح روی جلد و ابزار بازاریابی ساخته های آینده استودیوهای داخلی PlayStation استفاده می شود تا خریداران در همان نگاه اول بتوانند ساخته های استودیوهای داخلی Sony را تشخیص دهند.
از طریق این برند، خریداران از این پس به راحتی می توانند عناوین اختصاصی Sony را از بازی های Microsoft، که برای بازی های خود از برند اختصاصی Xbox استفاده می کند، متمایز کنند. Sony همچنین انیمیشن آغازین کوتاهی با سبک ساخته های Marvel Studios را هم برای عناوین آینده PlayStation ساخته که برخی از شخصیت های نمادین این برند را نشان می دهد.
این انیمیشن از پاییز و همزمان با عرضه کنسول PS5، به شکل های مختلف در تریلرها، شروع بازی ها و ابزار بازاریابی عناوین این کنسول به نمایش در خواهد آمد. به این ترتیب، در عناوین پیشِ روی PS4 شامل The Last of Us: Part II و Ghosts of Tsushima این برند جدید را مشاهده نخواهیم کرد. این برند حتی به عرضه Horizon: Zero Dawn بر روی PC نیز نخواهد رسید اما به گفته نایب رئیس ارشد و رئیس بازاریابی جهانی Sony Interactive Entertainment یعنی اریک لمپل، تمامی ساخته های آینده PlayStation که بر روی این پلتفرم عرضه می شوند نیز حامل برند جدید PlayStation Studios خواهند بود.
از طریق این برند، خریداران از این پس به راحتی می توانند عناوین اختصاصی Sony را از بازی های Microsoft، که برای بازی های خود از برند اختصاصی Xbox استفاده می کند، متمایز کنند. Sony همچنین انیمیشن آغازین کوتاهی با سبک ساخته های Marvel Studios را هم برای عناوین آینده PlayStation ساخته که برخی از شخصیت های نمادین این برند را نشان می دهد.
این انیمیشن از پاییز و همزمان با عرضه کنسول PS5، به شکل های مختلف در تریلرها، شروع بازی ها و ابزار بازاریابی عناوین این کنسول به نمایش در خواهد آمد. به این ترتیب، در عناوین پیشِ روی PS4 شامل The Last of Us: Part II و Ghosts of Tsushima این برند جدید را مشاهده نخواهیم کرد. این برند حتی به عرضه Horizon: Zero Dawn بر روی PC نیز نخواهد رسید اما به گفته نایب رئیس ارشد و رئیس بازاریابی جهانی Sony Interactive Entertainment یعنی اریک لمپل، تمامی ساخته های آینده PlayStation که بر روی این پلتفرم عرضه می شوند نیز حامل برند جدید PlayStation Studios خواهند بود.
آخرین ویرایش: