Silent Hill: Downpour | Preview

Zack_Fair

کاربر سایت
پیدا کردن زمان سقوط فرانچایز سایلنت هیل کار دشواری است.بعضی از طرفداران سایلنت هیل می گویند تپه خاموش پس از Silent Hill 3 دچار رانش شد و دسته ای دیگر معتقدند این سقوط بعد از Silent Hill 2 رخ داد و پس از Silent Hill 2 شماره های دیگر مثل دو شماره نخست از آب در نیامدند.
به اعتقاد طرفداران متعصب Silent Hill شرایط این فرانچایز با گذشت زمان بدتر شده است چرا که در نسل حاضر سایلنت هیل از خانه اش در ژاپن و شرکت Konami به کمپانی های غربی کوچ کرده است.
استدیو Double Helix کالیفرنیا، سازنده آخرین سایلنت هیل HD یعنی Homecoming برای کنسول های نسل هفتم بود که به هیچ وجه نتوانست با Homecoming انتظارات را برآورده کند.
اما هنوز باید به این فرانچایز استثنایی و متفاوت امیدوار باشیم چرا که استدیو انگلیسی Climax عنوان خوب Silent Hill: Shattered Memories را برای Wii ,PSP و PS2 در سال ۲۰۰۹ عرضه کرد و روح تازه ای در کالبد تپه خاموش دمید. اکنون نیز استدیو Vatra Games-در جمهوری چک-در حال ساخت Silent Hill: Downpour برای PS3, دو کنسول و ۳۶۰ است و این بازی را در پاییز امسال عرضه خواهد کرد.
قبل از هر چیز لازم می دانم در مورد واقعیت هایی که در مورد تیم سایلنت هیل وجود دارد به ارائه توضیحاتی بپردازم:
اولین واقعیت در مورد Team Silent است ، که فن های سر سخت این بازی ، افراد این تیم را عامل موفقیت سایلنت هیل های ژاپنی) نسخه های یک تا چهار ) می دانند که سازنده سایلنت هیل های PS2 بود. در این مورد باید گفت این یک تصور غلط است به قول Devin Shatsky یکی از سازندگان Downpour :
"هیچ Team Silent واقعی ای در پروسه ساخت سایلنت هیل های PS2 نبوده است."
درحقیقت Keiichiro Toyoma خالق اصلی و کارگردان Silent Hill 1 غیر از نخستین سایلنت هیل بر روی هیچ یک از شماره های سایلنت هیل دیگر کار نکرد و پس Silent Hill 1 بازی Siren را ساخت.
واقعیت این است که فقط سه نفر به نام های Hiroyuki Owaku, Masahiro Ito و آکیرا یامائوکا در پروسه ساخت SH1-3 حضور داشتند و یامائوکا تنها شخص این تیم ۳ نفره بود که در پروسه ساخت Silent Hill 4 حضور داشت.
با این تفاسیر، همانطور که Devin Shatsky هم اشاره کرده است احتمال اینکه Team Silent دوباره سایلنت هیل بسازد صفر است.
همان طور که می دانیم سایلنت هیل فرانچایزی با پیشینه درخشان است و به نظر می رسد Vatra می داند چطور باید از این سابقه استفاده کند.

فرار از زندانی به زندان دیگر!

داستان بازی از جایی شروع می شود که مردی زندانی و گناهکاری به نام مورفی پندلتون به همراه چند زندانی دیگر با اتوبوسی در حال منتقل شدن از زندانی به زندانی جدید است.مورفی به همراه چند نفر زندانی دیگر سوار بر اتوبوس می شوند تا راهی زندان جدید شوند.در راه در حالیکه هوا تاریک شده و باران شدیدی نیز شروع به باریدن می کند ، اتوبوس حامل مورفی ناگهان در یک پیچ از جاده خارج شده و واژگون می شود ، مورفی نیز از فرصت استفاده کرده و پا به فرار می گذارد. مورفی پس از طی مسافتی در جنگلی مه گرفته، با یک پلیس زن (که در اتوبوس جزو نگهبانان بوده) مواجه می شود که در حال سقوط کردن از یک صخره است. در این جا بازی اولین انتخاب را به شما می دهد:
نجات دادن زن یا ول کردن او و در نتیجه افتادنش از صخره و کشته شدنش. این برعهده شماست که تصمیم بگیرید آیا به عنوان یک زندانی فراری یک پلیس (که مسلما دشمن شماست) را از مرگ نجات می دهید و شانس تان برای فرار را کمرنگ کنید یا اینکه از وی چشم پوشی کرده و به راهتان ادامه می دهید.
در انتخاب هایتان توجه داشته باشید "خوبی" معنای کودکانه ای در تپه خاموش است و باید در خوبی کردن به یک شخص شدیدا دقت کنید…پایان خوش نیز برای شخصیت های گناه کار و حتی نیمه گناهکار تپه خاموش تقریبا چیزی دور از ذهن و خنده دار به نظر می رسد…
سپس وارد بخش جنوب شرقی شهر سایلنت هیل می شوید.(بخشی که تا بحال در شماره های قبلی دیده نشده)
سایلنت هیل شهریست با مکان های عجیب و غریب،هیولاها ، معماها ، درهای قفل شده و همین طور کله هرمی معروف ، که مدت ها منتظر شما بوده است و اکنون میزبان شماست.این بار باید از مدرسه ، بیمارستان و بسیاری از لوکیشن های سنتی تپه خاموش خداحافظی کنید چرا که این مکان ها در بخش جنوب شرقی سایلنت هیل وجود ندارند و به جایشان باید در جاهای جدیدی مانند کلیسا و مکان های توریستی گشت و گذار کنید!
خودتان را باید برای شناخت هنری و فهمیدن گذشته تاریک شهر آماده کنید. فقط مواظب باشید در صورتی که کله هرمی را دیدید از او فاصله بگیرید و فورا فرار کنید چرا که او مجازات کننده گناهکارانی مثل شماست!
داستان Downpour آن طور که برایان گومز کارگردان بازی گفته است ربطی به شماره های قبلی ندارد: "داستان مورفی مربوط به خودش است و هیچ ربطی به آلسا ، جیمز و هیچ کاراکتر دیگری ندارد."
البته در طول بازی با علائمی از شماره های قبلی سایلنت برخورد خواهید کرد ، مثلا موقع برداشتن آیتم ها همان صدای bloop ربات مانند را می شنوید که در Silent Hill 1 موقع برداشتن آیتم ها می شنیدید یا اینکه در حین بازی ، رادیویی را پیدا می کنید که موزیک تم Silent Hill 1 را پخش می کند.
چیزی که در مورد داستان بازی از همان لحظه اول توجه فن های قدیمی سری مثل من را جلب می کند شباهت شدید مورفی پندلتون به جیمز ساندرلند کاراکتر اصلی سایلنت هیل۲ است . هِنری و جیمز علاوه بر اینکه هر دو گناهکار هستند از لحاظ ظاهری نیز شباهت زیادی به یکدیگر دارند.
صحنه تصادف و واژگون شدن اتوبوس هم بی شباهت به صحنه تصادف هری در ابتدای سایلنت هیل۱ نیست.
در Downpour یک سیستم حمل و نقل زیرزمینی وجود دارد که به وسیله آن می توانید سریعا از یک نقطه شهر سایلنت هیل به نقطه دیگر آن بروید اما خطرِ اینکه در میان راه در تونل ها دشمنان به شما حمله کنند بالاست!
همانند سایلنت هیل های قبلی در Downpour نیز شاهد تغییر دنیاها خواهید بود.این بار تغییر دنیای عادی به دنیای دیگر به لطف گرافیک کنسول های نسل حاضر به زیبایی هر چه تمام تر انجام می شود.
Downpour همانند سایلنت هیل های قبلی دارای پایان های چندگانه خواهد بود.(به گفته "تام هالت" بازی دارای پایان های زیادی است) این پایان ها وابسته به تصمیماتی که در طول بازی اتخاذ میکنید.
بارش باران ، یکی از مشخصه تازه ای است که در Downpour دیده می شود. هنوز معلوم نیست راز بارش باران در این بازی چیست ولی از کلمه Downpour که به معنای رگبار است می توان فهمید که باران مفهوم خاصی در بازی دارد.
غیر از مورفی ، دیگر شخصیت های بازی که تاکنون به دفعات متعددی در تریلرها دیده شده اند شامل یک پلیس زن، یک مرد که گویا می خواهد خودکشی کند و یک پست چی سیاه پوست هستند.
دشمنان گاها به طرز غافل گیرانه و وحشتناکی به شما حمله می کنند که مو بر تنتان سیخ می شود و مسلما در درجات سختی بالا دیر عکس العمل نشان شما دادن در برابر دشمنان مساوی با مرگ خواهد بود.
هیولاهای بازی نیز واقعا وحشتناک طراحی شده اند ولی با این وجود هنوز هیولای مشهور یعنی کله هرمی را در تریلرها ندیده ایم.
دختر بچه ای که ناگهان در یک اتاق تاریک می خندد و می دود و سپس محو می شود ، توهمات مورفی که به طور مثال موجودی را می کشد و می بیند به جای آن موجود یک انسان کشته شده است ، هیولاهایی که دیوانه وار به شما حمله می کنند تا جایی که شما را وادار می کنند مثل یک قاتل بی رحم به آنها حمله کنید ، همه لحظاتی هستند که بازیکن را تا سرحد مرگ می ترسانند . اغلب این لحظات با تم های زیبای دنیل لیچت آهنگساز معروف دکستر دنبال می شود.

فرار یا جنگیدن؟

گیم پلی Downpour شامل جنگیدن و حل کردن پازل هاست. امکان انتخاب درجه سختی معماها را نیز دارید، بنابراین نباید نگران بیش از حد آسان بودن یا بشدت سخت بودن معماهای بازی باشید. دوربین بازی حالت سوم شخص دارد و از زاویه خوبی برخوردار است و مانند عناوین اولیه سبک Horror وقتی وارد مکان جدید می شوید دوربین بصورت اتوماتیک در جای مناسب قرار می گیرد.
Inventory وجود نخواهد داشت و فقط می توانید به آیتم های مربوط به کوئست تان از طریق HUD دسترسی داشته باشید . Shatsky در این مورد گفته است که شما نمی توانید یک تلویزیون بردارید و آن را در جیب های جادویی تان بگذارید ! نوار سلامتی نیز در بازی وجود ندارد و هنگامی که مورفی آسیب ببیند مانند یک فرد زخمی رفتار می کند. (خم می شود ، می لنگد و… ) مورفی‌می تواند بی رحمانه به دشمنان با هر چیزی که نزدیکش باشد (مثل میز ، کپسول آتش نشانی و…) حمله کند ، البته همه ی این سلاح های سرد بعد از چند بار استفاده می شکنند. در طول بازی سلاح های گرم کمی یافت میشوند ولی تعداد سلاح های سردی که می توانید بیابید زیاد است، با این وجود فقط می توانید یک اسلحه سرد با خود داشته باشید. (مانند Homecoming) بازی آن طور که Shatsky گفته است Open-World است و برخلاف سایلنت هیل های قبلی می توانید در گوشه و کنار شهر جستجو کرده و ماموریت های جانبی که ارتباط مستقیمی به داستان بازی ندارند را انجام دهید. ماموریت های جانبی بازی وابسته به نحوه بازی کردن بازیباز بوده و تغییر می کنند. بنابراین وابسته به نحوه بازی کردنتان ماموریت های جانبی خاصی را می توانید انجام دهید و در این ماموریت ها با هیولاهای مختلفی در شهر مواجه شوید.

سینماتیک با Unreal Engine 3

Downpour از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاده می کند. صحنه های بازی سینماتیک و به خوبی کار شده اند ، گرافیک بازی نیز حس ترس و وحشت را با رنگ بندی تیره محیط ها به خوبی القا می کند. دوربین بازی همانطور که پیشتر اشاره شد-سوم شخص است و واقعا دید بسیار خوبی به بازیباز می دهد و باید گفت سازندگان بازی بر روی این بخش بسیار عالی عمل کرده اند . اتمفسر لوکیشنهای بازی نیز واقعا عالی کار شده و بطور مثال زمانی که در یک اتاق تاریک تنها هستید نورپردازی چراغ قوه تان ، جزئیات اتاق و تاریکی ، همه گی حس ترس را به شما منتقل می کنند. Downpour عنوانی سه بعدی نیز هست و از این جهت نخستین عنوان در فرانچایز سایلنت هیل است که از قابلیت ۳D پشتیبانی می کند.کیفیت تکسچرها در سطح خوبی قرار دارد و در کل بازی از لحاظ گرافیکی به آخرین عناوین ساخته شده با UE3 مانند (Geow3) نزدیک است.
همچنين گرافيك بازی از لحاظ كيفی در نمايش E3 امسال پيشرفت چشم گيری نسبت به اولين نمايش بازی كرده بود.

القای ترس و وحشت با تم های سازنده موزیک دکستر

همان طور که می دانید سری سایلنت هیل آهنگساز مشهورش آکیرا یامائوکا را از دست داده است ، کسی که از ابتدا با این IP بوده و یکی از بهترین تم های تاریخ بازی های کامپیوتری را برای Silent Hill 3 ساخته است. آخرین حضور یامائوکا در سری سایلنت هیل در Shattered Memories بود ، بعد از آن او کونامی را ترک کرد و به گوئیچی سودا در Grasshopper Manufacture پیوست.
ولی بازی های بزرگ به اسم های بزرگ نیاز دارند:
Daniel Licht آهنگساز سریال دکستر به جای یامائوکا وظیفه ساختن موسیقی Downpour را به عهده گرفته است.
به گفته شاتسکی Licht در صدر لیست کوتاه کاندیداهای سمت آهنگسازی بازی قرار داشته است . وی در این باره گفته است:"تعداد کمی از ما از جمله خودم اینجا در کونامی از طرفداران پروپاقرص سریال دکستر بودیم و واقعا از موسیقی این سریال لذت می بردیم . بنابراین نیازی نیست که بگویم نام دنیل در صدر لیست کوتاه گزینه های سمت آهنگسازی بازی قرار داشته است..خوشحالم که توانستیم از او استفاده کنیم زیرا قطعات وی فوق العاده زیبا هستند. کار کردن با دن یک افتخار بزرگ است و استایل موزیک های او با طبیعت سری کاملا متناسب هستند. من فکر می کنم طرفداران نیز از موزیک بازی خوششان خواهد آمد."
از نظر نگارنده هم موسیقی بازی واقعا بسیار عالی از آب درآمده و کاملا حس ترس و وحشت در صحنه های وحشتناک و حس خشم و دیوانگی در صحنه های کشتن هیولاها و یا کشته شدن کاراکترها را القا می کند.
یکی از دیگر آهنگسازان شماره های سابق سری به نام ماری الیزابت مک گلین هم در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۰ گفته بود که در ساخت Downpour نقشی ندارد ولی تام هالت در ژوئن ۲۰۱۱ این موضوع را تکذیب کرد و گفت مک گلین در ساخت موزیک Downpour حضور دارد. تم اصلی Downpour قرار است توسط باند Nu Metal آمریکایی korn شود که این موضوع زیاد به مذاق طرفداران بازی خوش نیامده است و پتیشنی را برای حذف این تم از بازی ایجاد کرده اند ولی ظاهرا سازندگان بازی از جمله تام هالت قصد تغییر دادن این تم را ندارند.

گفت گویی با سازندگان بازی

Tomm Hulett یکی دیگر از تهیه کنندگان Downpour می گوید: لازم است که طرفداران دیرباور سری به خاطر بیاورند که علی رغم اینکه هر یک از عناوین SH در خارج از کونامی ساخته شده است این عناوین زیر نظر کونامی ساخته شده اند.
کونامی نقشی فعال و اساسی در ساخت بازی هایی که منتشر می کند دارد- و ما را با یک چک سفید و برنامه کاری رها نکرده است . فرانچایزهایی مانند سایلنت هیل در در موفقیت کونامی مهم هستند بنابراین ما تمام تلاشمان را در ساخت این بازی خواهیم کرد.
به نظر می رسد طرفداران سری نگران این موضوع هستند که گیم پلی بازی بر مبارزه تمرکز خواهد کرد یا فرار از دست دشمنان جان سخت ،Shatsky در این باره می گوید در گیم پلی Downpour بالانس خوبی وجود دارد و مبارزه و فرار در گیم پلی به یک اندازه وجود خواهد داشت . وی در این باره گفته است:
"در Shattered Memories ما خواستیم حس ترس و بدون کمک بودن را با گذاشتن هیولایی که شما نمی توانستید آنها را بکشید خلق کنیم. هیولاهایی که بازیکنان فقط می توانستند از دست شان فرار کنند.
با اینکه این مکانیزم مورد پسند بازیکنان قرار گرفت ما می دانستیم گیم پلی بازی به کمی مبارزه و درگیری بیشتر نیاز دارد . در Downpour ما به بهترین شکل به هر دو مقوله مبارزه و فرار در گیم پلی خواهیم پرداخت ، که البته این کار ساده نیست."

اتمفسر ترسناک+غوطه ور سازی در اتمفسر=Downpour

Silent Hill: Downpour دارای دو مشخصه اصلی است: اتمفسر و غوطه ورسازی.
Hulett در این زمینه می گوید در هر بیست دقیقه تایمی که از بازی می گذرد بیشتر بر روی لحظات آرام تمرکز شده است تا جنگیدن با دشمنان. وی در این باره گفته است:
“در اکثر بازی های وحشتناک اکشن ، زامبی ها و دشمنان در همه جا وجود دارند و شما باید مدام با آنها بجنگید و حوادث غیرمنتظره ای که انتظارتان را می کشند و نگاه کردن به مقدار تیرهایتان عواملی هستند که ترس شما را می سازند.
اما در سایلنت هیل می توانید در لوکیشن های ترسناک بازی بسیار آزادانه تر-از عناوبن این سبک-قدم بزنید و با خودتان فکر کنید چه چیزی در آن گوشه از محیط بازی ممکن است باشد. در حالیکه ما هیولاها و لحظات ترسناک زیادی را در سایلنت هیل داریم چیزی که در ذهن بازیکن می گذرد نیز (در ایجاد حس ترس) به ما کمک زیادی می کند.
وقتی که خودتان بترسید دچار تنش زیادی خواهید شد. اما اگر بی وقفه زامبی ها را منفجر کنید هیچ وقت شانس اینکه آرام شوید و به محیط اطراف نگاه کنید و اجازه دهید حس وحشت تان برانگیزد را به دست نخواهید آورد و مجبورید بدون وقفه به همین شکل بازی را ادامه دهید. بازی های سایلنت هیل نوسان قاعده داری در القای حس ترس به مخاطبان دارند.

Shatsky قول داده است که مشخصه های ترس Downpour به عنوان محبوب طرفداران این سری یعنی Silent Hill 2 شباهت نزدیکی دارد اما در زمینه مشخصه های داستانی این بازی از قواعد خودش پیروی می کند . وی در این باره می گوید:
“فقط سایلنت هیل قبلی (Homecoming) خط داستانی کاملا جداگانه و بدون ربط به شماره های قبلی داشت.زمانی که در حال طرح ریزی داستان Downpour بودیم این اصالت بشدت مدنظرمان بود.
البته Downpour هوم کامینگ نیست و ضمنا ما نمی توانیم از SH2 با کپی کردن مشخصه پیچش داستانی اش- که از مشخصه های اصلی خط داستانی SH2 بود- سرمشق بگیریم.
ما گفتیم که Downpour بسیار شبیه به Silent Hill 2 به نظر می رسد و همین طور متوجه شدیم که بعضی از طرفداران این سری در مورد این شباهت مشکوک شده اند چون می گویند ما همیشه این را می گوییم. بسیار خب اما Downpour هوم کامینگ نیست و الگو برداری ما از سایلنت هیل ۲ به معنی کپی کردن پیچش داستانی آن نخواهد بود.
اما منظور ما از تشابه Downpour و SH2 این است: در سایلنت هیل۲ داستان بیش از اینکه در مورد فرقه و آلسا باشد در مورد شهر سایلنت هیل و مردی بود که خودش را در آنجا دیده بود.
تیم سایلنت قدیمی- که شماره های ۱ تا ۴ را ساخته اند- بارها اشاره کرده اند که داستان سری در مورد شهر سایلنت هیل است و در مورد یک قصه گوی خاص نیست که از شماره ای به شماره ی دیگر انتقال یابد؛ بلکه داستان های متعددی در مورد مردمیست که کارشان به این شهر کشیده شده است. ما نیز با اتخاذ این رویکرد تیم سایلنت در داستان بازی راه آنها را ادامه خواهیم داد.”
ژانر وحشتناک از زمان عرضه Homecoming در سال ۲۰۰۸ دچار تغییرات سریعی شده است. ما آنونس رزیدنت اویل های جدید و همینطور عرضه Dead Space ، عنوانی که اکنون بهترین بازی سبک وحشتناک محسوب می شود را دیده ایم.Shatsky می گوید عناوین ژانر وحشت مانند رزیدنت اویل و Dead Space به صداگذاری توجه زیادی کرده اند و این کار به فروش بالای این عناوین منجر شده است.
ما سعی داریم همراه تپه خاموش برای رسیدن به بالای تپه بکوشیم، این کوشش با کندوکاو روانشناسانه در شهر و هم چنین اتمفسر دلهره آور بازی همراه خواهد بود.
Hullet همچنین به نوآوری معتقد است و می گوید همان طور که هر شوتری اول شخص نیست و هر نقش آفرینی لزوما دارای داستان خطی و سیستم مبارزات نوبتی نیست ژانر وحشت نیز نباید الزاما از یک خط مشی سنتی پیروی کند.

کلام آخر

Downpour حتی اگر تمام المان های یک سایلنت هیل را داشته باشد بازهم یک سایلنت هیل ژاپنی نیست و یک سایلنت هیل غربی است و به همین دلیل نباید انتظار تجربه ای مشابه با سایلنت هیل های قدیمی را از آن داشته باشیم. این امر می تواند به بازی لطمه زیادی بزند و ارزش آن را مانند Homecoming تا حد یک فیلم درجه دو پایین بیاورد. امید زیادی هم وجود دارد که این بازی به یکی از بهترین بازی های سبک Horror غربی تبدیل شود،آن هم در صورتیکه وعده های سازندگانش در مورد نوآوری در وحشت درست از آب دربیاید.
از منظر خوشبینانه بازی در حال حاضر خوب به نظر می رسد و به احتمال زیاد می تواند در صورت داشتن نوآوری و خلاقیت به یکی از بهترین های سبک Horror تبدیل شود.آیا این اتفاق خواهد افتاد؟برای رسیدن به این پاسخ باید تا زمستان امسال صبر کنیم.

تمام تصاوير منتشر شده از بازی تا به امروز (تو متن عكسی نذاشتم تا صفحه سنگين نشه) :
http://www.silenthillmemories.net/sh8/screenshots_en.htm
 
آخرین ویرایش:
خوب پیش نمایش خوبی بود.
متأسفانه این بازی تأخیر خورد و در یک چهارم ابتدایی سال 2012، یعنی بین ماه های ژانویه تا مارچ عرضه میشه.پس امسال منتظر این عنوان نباشید.
سازنده‌ها دست به تغییرات زیادی زدند امیدوارم این تغییرها، بازی رو از اصل و ریشه خودش زیاد دور نکرده باشه.
 
مرسی! فیض بردیم!
سایلنت هیل هم بنظر من از شماره 4 به بعد رفت تو دیوار و هی بدتر و بدتر شد... :(
راستی سایلنت هیل کالکشن واسه PC هم میاد :-/
 
آخرین ویرایش:
مرسی! فیض بردیم!
سایلنت هیل هم بنظر من از شماره 3 به بعد رفت تو دیوار و هی بدتر و بدتر شد... :(
راستی سایلنت هیل کالکشن واسه PC هم میاد :-/
خیر نمیاد فقط برای دو کنسول‌ HD، آرتاس عزیز بار آخرت باشه نسخه‌های سوم و چهارم رو زیر علامت سؤال میبری:d، کلاً از این کارها نکن، ضعف در این سری از نسخه HC شروع شد، همین و بس:|
 
خیر نمیاد فقط برای دو کنسول‌ HD، آرتاس عزیز بار آخرت باشه نسخه‌های سوم و چهارم رو زیر علامت سؤال میبری:d، کلاً از این کارها نکن، ضعف در این سری از نسخه HC شروع شد، همین و بس:|
ممنون بابت اطلاع رسانیت... :-*
من عمراً انقدر بد سلیقه باشم که بخوام نسخه شماره 3 رو زیر سؤال ببرم :-o عمررررررررررررررررررررررررراً :-o بهترین شماره بازی (از نظره خودم ) رو زیر سؤال ببرم؟! :-o
دقت کنی گفتم از 3 به بعد! عه!!! راست میگیا اشتباه گفتم!!! باید میگفتم از 4 به بعد... :دی
الان میرم درستش میکنم ;)
4رو حالا بهمون تخفیف بده دیگه /:) :دی
 
به نظرم بهترین بازی ترسناک سری silent hill و dead space ه رزیدنت هم که دیگه اکشن شده
راستی اگه دقت کرده باشین اولین تریلری که از سایلنت هیل 8 نشون دادن گرافیکش پایین بود ولی توی تریلر های جدید گرافیکش بهبود پیدا کرده بود به نظر من این تاخیر بخاطر این بوده که چون توی سری های قبل بیشتر روی داستان و جو بازی کار میشد گرافیکش پیشرفت نمیکرد حالا که دیدن داستان و جو بازی توی سایلنت هیل 8 کامل شده گفتن بزار این بازی رو چند ماه تاخیر بزنیم تا روی گرافیکش بیشتر کار کنیم.
نظر شما چیه؟
 
باو ما یامائوکا میخوایم :(
آخ واقعاً گل گفتید، این نسخه حتی اگر در همه موارد بسیار عالی عمل کرده باشه(که البته من شک دارم) باز بزرگترین عنصر موفقیت این سری، یعنی موسیقی استاد یامائوکا رو نداره. حتماً این موضوع برای طرفداران واقعی سری ناخوشایند هست.
 
آخ واقعاً گل گفتید، این نسخه حتی اگر در همه موارد بسیار عالی عمل کرده باشه(که البته من شک دارم) باز بزرگترین عنصر موفقیت این سری، یعنی موسیقی استاد یامائوکا رو نداره. حتماً این موضوع برای طرفداران واقعی سری ناخوشایند هست.
دوستان زیاد شلوغش نکنید.اهنگساز جدید هم یک فرد با استعداده و تا این جا با توجه به تریلر ها کارش رو خوب انجام.برای دیدن کار های قبلیش هم به سریال دکستر مراجعه کنید.
مشکل اصلی داستان و گیم پلی است که من میدونم هر دوشون خراب میکنن
 
دوستان زیاد شلوغش نکنید.اهنگساز جدید هم یک فرد با استعداده و تا این جا با توجه به تریلر ها کارش رو خوب انجام.برای دیدن کار های قبلیش هم به سریال دکستر مراجعه کنید.
مشکل اصلی داستان و گیم پلی است که من میدونم هر دوشون خراب میکنن
خوب منم موسیقی‌های ایشون رو گوش دادم، کارنامه کاری بسیار با ارزشی دارند.ولی خوب این رو قبول دارید که استاد یامائوکا فقط میتونه موسیقی مناسب جو سایلنت هیل خلق کنه؟ یک نمونش این که بازی نه چندان زیبای Homecoming با موسیقی زیبای ایشون روح تازه تری گرفت و بسیار قابل قبول تر شد!
 
راستش من 1-2-3-4 رو بازی کردم و از همشون خوشم اومد..اما این 5 رو دودلم که بازی کنم یا نه..نصب کردم..اما یکم ازش رفتم جلو تو ذوقم زد به خصوص اینکه با موس باید کنترل کرد...امیدوارم این جدیده بگرده به فضای قبلیا مخصوصا شماره 2
 
راستش من 1-2-3-4 رو بازی کردم و از همشون خوشم اومد..اما این 5 رو دودلم که بازی کنم یا نه..نصب کردم..اما یکم ازش رفتم جلو تو ذوقم زد به خصوص اینکه با موس باید کنترل کرد...امیدوارم این جدیده بگرده به فضای قبلیا مخصوصا شماره 2
نسخه HOMECOMING هم بازی کنید، بالاخره هر چی باشه این هم یک نسخه از سایلنت هیله، و نباید از دست داد، هر چند که کیفیت نسخه‌های قبل رو نداره.
 
شکی نیست که Silent Hill 2 بهترین بازی توی این سری بود اما بقیه شماره ها هم هر چی باشند... Silent Hill هستند و تپه خاموشی که هممون عاشق سرگردون شدن و واهمه داشتن از گناهان خودمونیم. پس امیدوارم باشیم که Downpour یه Silent Hill دلنشین خواهد بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or