Shinji Mikami قول داد The Evil Within شلوار شما را خیس می کند !

Pythonistas

کاربر سایت
بدنبال آخرین رونمایی از بازی The Evil Within ، کارگردان بازی آقای شینجی میکامی جزئیات بیشتری در مورد دشمنان در این بازی ارائه داد ؛


th




ویدئوی مصاحبه مربوط به PC Gamers بخش آلمان است ، در این مصاحبه آقای شینجی میکامی اطلاعات بیشتری در مورد بازی survival horror خود ارائه داد ، با تشکر از فروم hess of TEW بابت ترجمه مصاحبه از آلمانی به انگلیسی ؛

بازی ‘The Evil Within‘ در ژاپن به دلیل تلفظ راحتر ‘Psycho Break‘ نامیده می شود . وی همچنین در مورد این که چرا psycho’ و ‘break’ را انتخاب کرده است توضیح می دهد . به این دلیل ‘psycho’ را انتخاب کردیم چون اتصال کلمه به تمام عناصر روانی بازی می باشد و همچنین استدلال پشت کلمه "break" زیرا شخصیت اصلی بازی بر چیزهای وحشتناک غلبه می کند . اما جناب شینجی میکامی ، از این که کلمه ی the Evil Within’ چطور ساخته شد چیزی نگفت ، اما من فکر می کنم خود نام آن ، یک توضیح خوب است .

کارآگاه Sebastian Castellanos یک شخصیت قوی است ، شخصیت وی برای مقابله با همه چیزی که در اطراف او وجود دارد به اندازه کافی قوی است . شنیجی میکامی از این نوع شخصیت هایی که از صدمه و آسیب های روانی رنج می برند را نمی پسندد . شینجی همچنین می گوید با توجه به فیلمهای ترسناک ، من طرفدار کارکترهایی که فریاد می زنند ، فرار می کنند و تمام ذهن و حواس خود را از دست می دهند نیستم ، او می گوید وقتی همچین شخصیت هایی می بینم ، همان لحظه به این فکر می کنم " مرگ حاضر و آماده است " ، من دوست ندارم همچین شخصیت هایی در بازی من جایی داشته باشند .

خبرنگار در مورد شخصیت جولی (همکار سباستین) شوخی با وی کرد و گفت شبیه او است و شنیجی گفت به هیچ وجه شبیه او نیست . این می تواند در در ریتم بازی اختلال ایجاد کند ما می بینیم خیلی از شخصیت ها ما این نیز در گذشته دارای شباهت بوده است .

سباستین به دولت هشدار می دهد که دشمن ها نزدیک هستند . او به حالت دولا رو به پایین حرکت می کند ، وقتی سباستین باز تنها می شود ، او به موضع طبیعی خود باز می گردد. روشنایی در بازی ، یک عنصر بسیار مهم است . خبرنگار در همین حال از شینجی میخواهد که در این مورد بیشتر توضیح بدهد و همچنین استفاده از فانوس در بازی ، با این حال آقای میکامی می گوید در این باره فعلا نمی خواهم بیشتر توضیح بدهم . خبرنگار به شوخی از وی می پرسد : من با شما شرط می بندم که فانوس در زمان بدی خارج می شود ! شینجی خندید و سرش را تکان داد .

خبرنگار در پایان مصاحبه از شنیجی پرسید : آیا به ما قول می دهید که در هنگام بازی شلوارمان را خیس کنیم ؟! شینجی گفت : بله !!


جزئیات اضافی گیم پلی از طرف خبرنگار:

عملا هیچ رابط کاربری وجود ندارد. برچسب نوشته ها برای اشیاء با توجه به نزدیک شدن به آن ها دیده و محو می شوند .
در بازی از افکت های صوتی و موزیک زیاد استفاده نشده است ، شینجی در رابطه با صدا می گوید : علائمی از هشدارها و اطلاعات به ما می دهد، او همچنین گفت که چگونه از وجود دشمن هایی اگاه شویم که قادر به دیدن آنها نیستیم ولی وجود آن ها را می شنویم .
رنگبندی زیادی در این بازی نمی بینید .
یکی از تله هایی که در بازی استفاده می کنید Nail Bomb است خبرنگار توضیح می دهد که این را می توانید در زیر درها و یا پنجره ها به کار ببرید .
بازی دارای یک منوی دایره ای شکل برای انتخاب سلاح ها می باشد همچنین با D-pad به سرعت به اسلحه ها دسترسی پیدا کنید .
هنگامی که با تفنگ هدف می گیرید دوربین کمی بالای شانه کارکتر تمرکز می کند.
بازی به صورت واید اسکرین سینماتیک طراحی شده است وقتی شما می خواهید بازی را در نسبت عادی 16:9 بازی کنید نوار سیاه در پایین و بالای صفحه ظاهر می شود .


لازم به ذکر است بازی The Evil Within در سال 2014 عرضه خواهد شد.


منبع :
 
آخرین ویرایش:
باز برگشتیم به سبک مسخره سروایول هارر مطمئنم این بازی خوب فروش میکنه چون بعد از مدتی دوباره این سبک اومده به بازار و ملت میخرن ولی مردش باشه تا اخر این سبک و ادامه بده ما هم میشنیم نظر دوستان و درباره بازی جویا میشیم نظر شخصی بود .خبرنگار بی ادب
 
یعنی واقعا"؟

در کل نبود رابط کاربری برام خیلی جالبه. ولی خداییش اگه فکر می کنید سبک Survival Horror مرده یه نگاهی به Amnesia Machins...Pigs بندازید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or