ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Senua's Saga: Hellblade II
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="H&amp;M" data-source="post: 5018859" data-attributes="member: 158706"><p>البته پردازش تصوير خوب مسلما تو جاهايي كه حجم تكسچرها به بالاترين حد ميرسه مثله محيطهاي شلوغ بيشترين فشار پردازشي رو مياره </p><p>كه در صورت قفل بودن رز افت فريم پديدار ميشه</p><p></p><p>منتهي اصل قضيه توان پردازيشه اينجا براي همين هم رو كارتهاي ٣٠٨٠ و ٩٠ خوب رز روي فوركي لاك هست و فريم هم انلاك بسته به نوع بازي از ٨٠ به بالا ميده.</p><p>يعني اينكه كنسولها از دايناميك رز استفاده ميكنن خوب چون توان اينكه بدون افت فريم فوركي رو داشته باشن ندارن ميان از دايناميك استفاده ميكنن تا فريم زير اون عدد ٣٠ يا ٦٠ نياد .</p><p>كه خوب اين طبيعيه</p><p></p><p>منتهي اين بازي چون نه اوپن ورلد هست و نه تكسچرها يا محيطهاي خيلي گرافيكي نداره و خوب طبعا بهينه سازي هم ماكزيمم هست من فكر ميكردم بتونن همون فوركي رو با ٣٠ فريم بگيرن </p><p>هر چند Rt هم فعاله .</p><p></p><p>مثلا براي فورتزا ٥ بنظرم دايناميك طبيعيه و قابل توجيه تر هست </p><p>ولي اين بازي خوب نسب قبليه</p><p></p><p>البته هدف من مشكل دار نشون دادن قدرت بازي يا كنسول نيست و از اول هم گفتم انتظارم اين بود...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H&M, post: 5018859, member: 158706"] البته پردازش تصوير خوب مسلما تو جاهايي كه حجم تكسچرها به بالاترين حد ميرسه مثله محيطهاي شلوغ بيشترين فشار پردازشي رو مياره كه در صورت قفل بودن رز افت فريم پديدار ميشه منتهي اصل قضيه توان پردازيشه اينجا براي همين هم رو كارتهاي ٣٠٨٠ و ٩٠ خوب رز روي فوركي لاك هست و فريم هم انلاك بسته به نوع بازي از ٨٠ به بالا ميده. يعني اينكه كنسولها از دايناميك رز استفاده ميكنن خوب چون توان اينكه بدون افت فريم فوركي رو داشته باشن ندارن ميان از دايناميك استفاده ميكنن تا فريم زير اون عدد ٣٠ يا ٦٠ نياد . كه خوب اين طبيعيه منتهي اين بازي چون نه اوپن ورلد هست و نه تكسچرها يا محيطهاي خيلي گرافيكي نداره و خوب طبعا بهينه سازي هم ماكزيمم هست من فكر ميكردم بتونن همون فوركي رو با ٣٠ فريم بگيرن هر چند Rt هم فعاله . مثلا براي فورتزا ٥ بنظرم دايناميك طبيعيه و قابل توجيه تر هست ولي اين بازي خوب نسب قبليه البته هدف من مشكل دار نشون دادن قدرت بازي يا كنسول نيست و از اول هم گفتم انتظارم اين بود... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Senua's Saga: Hellblade II
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft