ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Senua's Saga: Hellblade II
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Muse" data-source="post: 4689703" data-attributes="member: 24279"><p>این بحث Asset آماده رو نمیشه محدود به تیمای کوچیک دونست. دموی 2 سال پیش لست آو آس 2 رو من به جرات میتونم بگم 80 درصد محیطاش مخصوصا متریالا و گیاها از همین Quixel بود. الان میشه گفت تمام استودیوها چه کوچیک و چه بزرگ از اینا استفاده میکنن، وقتی قرار باشه به سمت Photorealism بریم طبیعیه که هیچی نمیتونه به خوبی فتوگرمتری باشه! وقتی صحبت از تجربهی AAA میکنیم صرفا تعداد دولوپر مهم نیست. الان infinity ward که نزدیک 700 نفر آدم توش مشغولن تجربه های بزرگتری از امثال GOW که اکثر پروسه ی ساختش با زیر 100 نفر انجام شده ارائه میکنه؟ الان همه چیز برمیگرده به اون چیزی که داره ساخته میشه. HellBlade یه بازی Open World راک استاری نیست که بشه گفت چون 200 نفر کارمند نداره پس دارن از سر و تهش میزنن، وقتی در نظر بگیریم نسخه ی اول رو 15-20 نفر ساختن اونم وقتی آنریل انجین خیلی محدودتر از الان بود، بودجه به شدت کمتر بود و فتوگرمتری هم اینقد جا نیفتاده بود، یه تیم 40 نفره ثابت که 100 البته ده ها نفر دیگه هم برای کمک گرفتن دارن و هنوزم دارن استخدام میکنن کاملا توانایی ساخت یه بازی با کیفیت AAA انحصاریای سونی رو داره.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Muse, post: 4689703, member: 24279"] این بحث Asset آماده رو نمیشه محدود به تیمای کوچیک دونست. دموی 2 سال پیش لست آو آس 2 رو من به جرات میتونم بگم 80 درصد محیطاش مخصوصا متریالا و گیاها از همین Quixel بود. الان میشه گفت تمام استودیوها چه کوچیک و چه بزرگ از اینا استفاده میکنن، وقتی قرار باشه به سمت Photorealism بریم طبیعیه که هیچی نمیتونه به خوبی فتوگرمتری باشه! وقتی صحبت از تجربهی AAA میکنیم صرفا تعداد دولوپر مهم نیست. الان infinity ward که نزدیک 700 نفر آدم توش مشغولن تجربه های بزرگتری از امثال GOW که اکثر پروسه ی ساختش با زیر 100 نفر انجام شده ارائه میکنه؟ الان همه چیز برمیگرده به اون چیزی که داره ساخته میشه. HellBlade یه بازی Open World راک استاری نیست که بشه گفت چون 200 نفر کارمند نداره پس دارن از سر و تهش میزنن، وقتی در نظر بگیریم نسخه ی اول رو 15-20 نفر ساختن اونم وقتی آنریل انجین خیلی محدودتر از الان بود، بودجه به شدت کمتر بود و فتوگرمتری هم اینقد جا نیفتاده بود، یه تیم 40 نفره ثابت که 100 البته ده ها نفر دیگه هم برای کمک گرفتن دارن و هنوزم دارن استخدام میکنن کاملا توانایی ساخت یه بازی با کیفیت AAA انحصاریای سونی رو داره. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Senua's Saga: Hellblade II
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft