ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Senua's Saga: Hellblade II
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="K I 1 1 E R" data-source="post: 4689471" data-attributes="member: 57813"><p>بحث گرافیک نیست بحث اسکیل و عظمت پروژه هستش من خودم با نسخه اول تا سر حد مرگ حال کردم ولی اینجا اینتظار داشتم حداقل اسکیل بازی در حد یـ AAA سایز و اندازه انحصاری های سونی باشه (یـ چیزی نزدیک به اونا) ولی خوب عملا گفتن سیاستشون همین برداشتن پروژه های کوچیکه وگرنه اینی که با Asset های آماده گرافیک CGI تحویل بدی کاری شاخی نیست تو این دوره زمونه اینقدری دموی گرافیکی ملت ساختن و دارن روز به روز زیاد میشن این دمو ها که جایی واسه حرف نمیمونه همین Asobo Studios پارسال با 80 نفر این طورا A Plague Tale: Innocence رو ساخت که خوب به نسبت اسکیل کوچیکش خیلی خوش درخشید ولی خوب مشکلاتش رو نمیشد نادید گرفت (مخصوصا تو بحث گیم پلی) همونا هم با کلی Asset آماده بازی رو ساخته بودن در کل میخوام بگم با Asset های اماده نمیشه گیم پلی پیچیده و گسترده تحویل داد نمیشه سناریو عظیم خلق کرد وقتی میری زیر پرچم ماکروسافت حداقل ازت انتظار میره یـ چیز خیلی دهن پر کن رو کنی 100 نفر برا یـ AAA دهن پر کن حداقل محسوب میشه الان پتانسیل اینا با این مدیریت و عشق علاقه به بازی خیلی بیشتر از اینا هستش من سر Bleeding Edge هیچی نگفتم چون میدونیستم از قبل اینا روش داشتن کار میکردن و خوب طبیعی بود اون پروژه ولی الان یکم با این حرکتشون ناامید شدم امیدوارم همه اینا دست گرمی باشه تا پروژه رو که رد کردن در قالب یـ تیم واحد یـ چیز در خور انحصاری و دهن پر کن برا ماکروسافت بسازن ....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K I 1 1 E R, post: 4689471, member: 57813"] بحث گرافیک نیست بحث اسکیل و عظمت پروژه هستش من خودم با نسخه اول تا سر حد مرگ حال کردم ولی اینجا اینتظار داشتم حداقل اسکیل بازی در حد یـ AAA سایز و اندازه انحصاری های سونی باشه (یـ چیزی نزدیک به اونا) ولی خوب عملا گفتن سیاستشون همین برداشتن پروژه های کوچیکه وگرنه اینی که با Asset های آماده گرافیک CGI تحویل بدی کاری شاخی نیست تو این دوره زمونه اینقدری دموی گرافیکی ملت ساختن و دارن روز به روز زیاد میشن این دمو ها که جایی واسه حرف نمیمونه همین Asobo Studios پارسال با 80 نفر این طورا A Plague Tale: Innocence رو ساخت که خوب به نسبت اسکیل کوچیکش خیلی خوش درخشید ولی خوب مشکلاتش رو نمیشد نادید گرفت (مخصوصا تو بحث گیم پلی) همونا هم با کلی Asset آماده بازی رو ساخته بودن در کل میخوام بگم با Asset های اماده نمیشه گیم پلی پیچیده و گسترده تحویل داد نمیشه سناریو عظیم خلق کرد وقتی میری زیر پرچم ماکروسافت حداقل ازت انتظار میره یـ چیز خیلی دهن پر کن رو کنی 100 نفر برا یـ AAA دهن پر کن حداقل محسوب میشه الان پتانسیل اینا با این مدیریت و عشق علاقه به بازی خیلی بیشتر از اینا هستش من سر Bleeding Edge هیچی نگفتم چون میدونیستم از قبل اینا روش داشتن کار میکردن و خوب طبیعی بود اون پروژه ولی الان یکم با این حرکتشون ناامید شدم امیدوارم همه اینا دست گرمی باشه تا پروژه رو که رد کردن در قالب یـ تیم واحد یـ چیز در خور انحصاری و دهن پر کن برا ماکروسافت بسازن .... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Senua's Saga: Hellblade II
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft