ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Senua's Saga: Hellblade II
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Muse" data-source="post: 4689426" data-attributes="member: 24279"><p>بزرگواران توجه کنن برای خلق تجربهی AAA حتما نیازی به تیم 1000 نفره نیست. نسخه ی اول 20 تا دولوپر داشت ولی نزدیک به تجربهی AAA بود، این نسخه حداقل 2 برابر دولوپر داره. تو این مدت هم اینقدر ابزاری مثل هودینی برای Procedural کردن یه سری چیزا مث Terrain و ... جا افتادن که مث قدیم نیازی نیست 5 نفر بشینن صرفا روی متریال و زمین و ... کار کنن. از طرفی UE4 که موتور مورد استفادهی نینجا تئوریه به شدت قویتر از گذشته شده و رایگان شدن امکانات Quixel به تیم کمک میکنه هزاران آیتم از گل و گیاه و سنگ و چمن رو به صورت Photorealistic توی بازی بیارن بدون اینکه زحمت چندانی بکشن. الان یه تیم 40 نفره میتونه عنوانی در حد AAAهای بزرگ بسازه. صرفا بزرگی تیم یا تعداد نفرات تضمین کیفیت یا تجربهی درجه 1 نیست تو سال 2020. حتما پروژهی Rebirth که کوییکسل سال پیش نشون داد یادتون هست که یه تیم زیر 10 نفر درستش کرده بودن و 100 البته اون تیم که اسکرینشات 4k و ریل تایم از کارشون میذارم اصن تخصصشون بازیسازی نیست. حالا این امکانات به همراه پول مایکروسافت افتاده دست تیمی که تخصصش بازیسازی هست و میتونه به شدت کار بزرگی ارائه بده.</p><p></p><p>[ATTACH]127697[/ATTACH]</p><p></p><p>[ATTACH]127698[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Muse, post: 4689426, member: 24279"] بزرگواران توجه کنن برای خلق تجربهی AAA حتما نیازی به تیم 1000 نفره نیست. نسخه ی اول 20 تا دولوپر داشت ولی نزدیک به تجربهی AAA بود، این نسخه حداقل 2 برابر دولوپر داره. تو این مدت هم اینقدر ابزاری مثل هودینی برای Procedural کردن یه سری چیزا مث Terrain و ... جا افتادن که مث قدیم نیازی نیست 5 نفر بشینن صرفا روی متریال و زمین و ... کار کنن. از طرفی UE4 که موتور مورد استفادهی نینجا تئوریه به شدت قویتر از گذشته شده و رایگان شدن امکانات Quixel به تیم کمک میکنه هزاران آیتم از گل و گیاه و سنگ و چمن رو به صورت Photorealistic توی بازی بیارن بدون اینکه زحمت چندانی بکشن. الان یه تیم 40 نفره میتونه عنوانی در حد AAAهای بزرگ بسازه. صرفا بزرگی تیم یا تعداد نفرات تضمین کیفیت یا تجربهی درجه 1 نیست تو سال 2020. حتما پروژهی Rebirth که کوییکسل سال پیش نشون داد یادتون هست که یه تیم زیر 10 نفر درستش کرده بودن و 100 البته اون تیم که اسکرینشات 4k و ریل تایم از کارشون میذارم اصن تخصصشون بازیسازی نیست. حالا این امکانات به همراه پول مایکروسافت افتاده دست تیمی که تخصصش بازیسازی هست و میتونه به شدت کار بزرگی ارائه بده. [ATTACH]127697[/ATTACH] [ATTACH]127698[/ATTACH] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Senua's Saga: Hellblade II
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft