ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Scorn
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="dark souls" data-source="post: 4878668" data-attributes="member: 79858"><p>من بازی agony رو انجام ندادم ولی به لطف این تاپیک با بازیش آشنا شدم شاید در یک سری ایده ها این دو اثر بهم شباهت داشته باشن ولی در کل متفاوت به نظر می رسند.</p><p>agony بر پایه خلق جهنم و روایت در یک محیط demonic ایجاد شده که ایده جدیدی به نظر نمیاد و تو بازی ها زیادی اینایده وجود داره مثل dante inferno در مورد گیم پلی بازیش هم کلا فکر کنم با آتیش سر و کار داره و خیلی ابتدایی میزنه.</p><p>در مقابل به scorn از هر زاویه ای نگاه میکنم چند لول بالاتر قرار میگیره ایده پرتاب به دنیا انسانی و اسیر بودن در یک محیط برزخی جذاب به نظر میرسه وقتی به آرت استایل و اتمسفر بازی و حتی گرافیک تکنیکی بازی نگاه میکنم برای استودیویی مثل ebb software که بازی اولشون هست و بودجه بازی هم از طریق kickstarter تامین شده اینویژوال عالی به نظر میرسه و من نمیتونم ایرادی از لحاظ بصری و سمعی به بازی وارد کنم.</p><p>اما از لحاظ گیم پلی تا جایی که مشخص شده exploring بازی بر اساس اکتشاف و لول دیزاین interconnected و غیرخطی با حل معما ها پایه ریزی شده که میتونه ارزش گشت و گذار و جستجو در محیط رو به شدت بالا ببره.</p><p>این بازی نیازی به گیم پلی سریع وهوش مصنوعی خوب نداره همین گیمپلی سنگین کاملا با اتمسفر بازی همخونی داره درست مثل بازی silent hill که گیمپلی سنگینی داشت. و در کنار اینها باید اشاره کنیم به گیمپلی biomechanics بازی که باعث میشه گرافیک بازی کلا در خدمت گیمپلی قرار بگیره سیستم شوتینگ و روایت قصه گویی بازی با توجه به biomechanical بودن یونیک و جذابه.</p><p>تنها نگرانی من داستان و روایتش هست که مبهم به نظر می رسه و در اصل هدف هم القای حس سردرگمی و ابهامبهمخاطب هست اما داستان فلسفی و روایت تاثیر گذار در این سبک به شدت نیاز هست تا بتونه قدرت narrative رو به رخ بکشه.</p><p>در کل نمیشه انتظار بالایی از این سبک بازی و امتیازاتش داشت و صرفا کسب متای 70 تا 75برای این بازی موفق آمیز میتونه باشه و با توجه به عرضه بازی روی گیمپس افراد زیادی میتونن تجربه اش کنن و میتونه بازخورد مثبتی داشته باشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dark souls, post: 4878668, member: 79858"] من بازی agony رو انجام ندادم ولی به لطف این تاپیک با بازیش آشنا شدم شاید در یک سری ایده ها این دو اثر بهم شباهت داشته باشن ولی در کل متفاوت به نظر می رسند. agony بر پایه خلق جهنم و روایت در یک محیط demonic ایجاد شده که ایده جدیدی به نظر نمیاد و تو بازی ها زیادی اینایده وجود داره مثل dante inferno در مورد گیم پلی بازیش هم کلا فکر کنم با آتیش سر و کار داره و خیلی ابتدایی میزنه. در مقابل به scorn از هر زاویه ای نگاه میکنم چند لول بالاتر قرار میگیره ایده پرتاب به دنیا انسانی و اسیر بودن در یک محیط برزخی جذاب به نظر میرسه وقتی به آرت استایل و اتمسفر بازی و حتی گرافیک تکنیکی بازی نگاه میکنم برای استودیویی مثل ebb software که بازی اولشون هست و بودجه بازی هم از طریق kickstarter تامین شده اینویژوال عالی به نظر میرسه و من نمیتونم ایرادی از لحاظ بصری و سمعی به بازی وارد کنم. اما از لحاظ گیم پلی تا جایی که مشخص شده exploring بازی بر اساس اکتشاف و لول دیزاین interconnected و غیرخطی با حل معما ها پایه ریزی شده که میتونه ارزش گشت و گذار و جستجو در محیط رو به شدت بالا ببره. این بازی نیازی به گیم پلی سریع وهوش مصنوعی خوب نداره همین گیمپلی سنگین کاملا با اتمسفر بازی همخونی داره درست مثل بازی silent hill که گیمپلی سنگینی داشت. و در کنار اینها باید اشاره کنیم به گیمپلی biomechanics بازی که باعث میشه گرافیک بازی کلا در خدمت گیمپلی قرار بگیره سیستم شوتینگ و روایت قصه گویی بازی با توجه به biomechanical بودن یونیک و جذابه. تنها نگرانی من داستان و روایتش هست که مبهم به نظر می رسه و در اصل هدف هم القای حس سردرگمی و ابهامبهمخاطب هست اما داستان فلسفی و روایت تاثیر گذار در این سبک به شدت نیاز هست تا بتونه قدرت narrative رو به رخ بکشه. در کل نمیشه انتظار بالایی از این سبک بازی و امتیازاتش داشت و صرفا کسب متای 70 تا 75برای این بازی موفق آمیز میتونه باشه و با توجه به عرضه بازی روی گیمپس افراد زیادی میتونن تجربه اش کنن و میتونه بازخورد مثبتی داشته باشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Scorn
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft