ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Returnal
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="SMM9" data-source="post: 4969165" data-attributes="member: 49736"><p>تجربه دو سه ساعت اولم:</p><p>گان پلی بازی به شدت جذابه مخصوصا وقتی با افکت ها و سبک گرافیکی بازی ترکیب میشه. در کل هرچی سرعت حرکتتون تو محیط بیشتر باشه احتمال موفقیت بالاتره. تنوع دشمن ها تو همین چند ساعت خیلی بالاست و نمیدونم در ادامه قراره با همین روند دشمن های جدید بیان یا نه و اینکه بعضی مدل دشمن ها به شدت بی رحمن و رسما باید استراتژی داشته باشید براشون.</p><p>کلا این ترکیب شوتر سرعتی و تکنیکی خیلی جالب بود برام و من تا حالا چنین چیزی تجربه نکرده بودم. تنوع سلاح ها و آیتم های رندومی که تو محیط هستن خیلی بالاست و واقعا تاثیر زیادی تو گیم پلی دارن. مبارزات با شمشیر خیلی کارآمد و جذاب هست و تقریباً هر دشمنی رو میشه با یک ضربه زد.</p><p>اما قوی ترین بخش بازی تو این دو سه ساعت برام برخلاف تصورم نه گیم پلی بود نه گرافیک (که البته هردوتاشون عالی هستن) بلکه فضاسازی و موسیقی بازی بود که بشدت آدم رو میبره تو جو بازی به طوری که واقعا این بی پناه بودن و ناامنی دائمی رو میشه حس کرد.</p><p>یک چیزی هم که بنظرم اومد اینه که این قابلیت های دوال سنس خیلی جذاب هستن ولی اونجوری هم که ملت میگفتن چیز عجیب و خاصی نیست که بازی بدون اون از حس و حال بخواد بیافته (حداقل برای من اینطور بود).</p><p>راستی جنس روایت بازی هم خیلی برام جذابه که با پیدا کردن یک سری نوارها و سنگ نوشته ها همزمان داستان شخصیت اصلی و اون تمدن قدیمی رو روایت میکنه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SMM9, post: 4969165, member: 49736"] تجربه دو سه ساعت اولم: گان پلی بازی به شدت جذابه مخصوصا وقتی با افکت ها و سبک گرافیکی بازی ترکیب میشه. در کل هرچی سرعت حرکتتون تو محیط بیشتر باشه احتمال موفقیت بالاتره. تنوع دشمن ها تو همین چند ساعت خیلی بالاست و نمیدونم در ادامه قراره با همین روند دشمن های جدید بیان یا نه و اینکه بعضی مدل دشمن ها به شدت بی رحمن و رسما باید استراتژی داشته باشید براشون. کلا این ترکیب شوتر سرعتی و تکنیکی خیلی جالب بود برام و من تا حالا چنین چیزی تجربه نکرده بودم. تنوع سلاح ها و آیتم های رندومی که تو محیط هستن خیلی بالاست و واقعا تاثیر زیادی تو گیم پلی دارن. مبارزات با شمشیر خیلی کارآمد و جذاب هست و تقریباً هر دشمنی رو میشه با یک ضربه زد. اما قوی ترین بخش بازی تو این دو سه ساعت برام برخلاف تصورم نه گیم پلی بود نه گرافیک (که البته هردوتاشون عالی هستن) بلکه فضاسازی و موسیقی بازی بود که بشدت آدم رو میبره تو جو بازی به طوری که واقعا این بی پناه بودن و ناامنی دائمی رو میشه حس کرد. یک چیزی هم که بنظرم اومد اینه که این قابلیت های دوال سنس خیلی جذاب هستن ولی اونجوری هم که ملت میگفتن چیز عجیب و خاصی نیست که بازی بدون اون از حس و حال بخواد بیافته (حداقل برای من اینطور بود). راستی جنس روایت بازی هم خیلی برام جذابه که با پیدا کردن یک سری نوارها و سنگ نوشته ها همزمان داستان شخصیت اصلی و اون تمدن قدیمی رو روایت میکنه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Returnal
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft