ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Resident Evil 8: Village
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="K I 1 1 E R" data-source="post: 4967858" data-attributes="member: 57813"><p>مشکل کپکام سر مالتی پلیر کردن رزیدنت اویل ها اینه که به زور میخواد گیم پلی و کامبتی که واسه ترس و بقا و مدریت منابع درست شده رو ازش عنوان انلاین بگیره . به عبارتی دقیق همون اشتباهی که سر RE6 کرد رو دائم میخواد سر مالتی پلیر هم تکرار کنه (اینجوری هم که پیداست اینقدر گند میزنه تا جواب بده) هم خدا رو میخواد هم خرما رو ! نه جرعت ساخت یـ RE تماما انلاین رو داره نه درک درستی از اینکه که مکانیک های RE فعلی به درد انلاین اونم انلاین رقابتی نمیخوره داره . سر RE6 اومد بازی رو اکشن Fast Pace کرد اونم بر اساس زیر بنای کامبت RE4 نتیجش شد کنترل و کامبتی که بین نسخه کلاسیک و مدرن مونده بود یعنی حتی اگه مخیواستی RE6 رو به عنوان یـ بازی اکشن هم قبول کنی بازم با کامبت پا در هوا و تاریخ مصرف گذشته واسه یـ عنوان اکشن نمیشد کنار اومد . سر همین مالتی RE3 بازی عملا کنترل و همه چیزش رو از RE2 گرفته بودن نتیجش شده بود یـ تجربه نچندان روون و به شدت فراموش شدنی .</p><p></p><p>در کل میخوام بگم اگه کپکام قصد ساخت عنوان انلاین داره و همزمان هم میخواد فن های قدیمیش رو راضی نگه داره باید از این رویه Recycle کردن Asset های رزدینت اویل سینگل پلیر دست برداره و درست حسابی مثل بچه آدم روش سرمایه گذاری کنه سیستم کامبتش رو به کلی عوض کنه و کلا یـ چیز سوای رزیدنت اویل های کمپین دار بسازه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K I 1 1 E R, post: 4967858, member: 57813"] مشکل کپکام سر مالتی پلیر کردن رزیدنت اویل ها اینه که به زور میخواد گیم پلی و کامبتی که واسه ترس و بقا و مدریت منابع درست شده رو ازش عنوان انلاین بگیره . به عبارتی دقیق همون اشتباهی که سر RE6 کرد رو دائم میخواد سر مالتی پلیر هم تکرار کنه (اینجوری هم که پیداست اینقدر گند میزنه تا جواب بده) هم خدا رو میخواد هم خرما رو ! نه جرعت ساخت یـ RE تماما انلاین رو داره نه درک درستی از اینکه که مکانیک های RE فعلی به درد انلاین اونم انلاین رقابتی نمیخوره داره . سر RE6 اومد بازی رو اکشن Fast Pace کرد اونم بر اساس زیر بنای کامبت RE4 نتیجش شد کنترل و کامبتی که بین نسخه کلاسیک و مدرن مونده بود یعنی حتی اگه مخیواستی RE6 رو به عنوان یـ بازی اکشن هم قبول کنی بازم با کامبت پا در هوا و تاریخ مصرف گذشته واسه یـ عنوان اکشن نمیشد کنار اومد . سر همین مالتی RE3 بازی عملا کنترل و همه چیزش رو از RE2 گرفته بودن نتیجش شده بود یـ تجربه نچندان روون و به شدت فراموش شدنی . در کل میخوام بگم اگه کپکام قصد ساخت عنوان انلاین داره و همزمان هم میخواد فن های قدیمیش رو راضی نگه داره باید از این رویه Recycle کردن Asset های رزدینت اویل سینگل پلیر دست برداره و درست حسابی مثل بچه آدم روش سرمایه گذاری کنه سیستم کامبتش رو به کلی عوض کنه و کلا یـ چیز سوای رزیدنت اویل های کمپین دار بسازه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Resident Evil 8: Village
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft