ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Resident Evil 3
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="K I 1 1 E R" data-source="post: 4677582" data-attributes="member: 57813"><p>با خودم گفتم بزار برم بشینم یـ دور کامل RE ها قبلی رو کات سین های مهمش رو ببینم بعد حین دیدن یاد یکی از مصاحبه های کامیا که چند وقت پیش کرده بود افتاد اونم نه در مورد RE بلکه در مورد DMC تو اون مصاحبه میگه که دلش میخواد سری DMC از نظر گیم پلی بیاد بیشتر سمت GOW 2018 حالا که خوب نگاه میکنم میبینم که DMC نیومد سمت این رویه ریلستیک کردن بلکه سری RE از نسخه هفت دقیقا اومده این سمت الان کات سین های نسخه ها قدیمی رو که نگاه میکنی میبینی که کم جانگولک بازی و انیمیشن های فوق اغراق شده ندارن یعنی تو بعضی صحنه ها عملا خود DMC بودن (نسخه های کلاسیک 5و6 که دیگه معرف حضور همه هستن) در کل فک میکنم رمز موفقیت این سری جدید به نظرم همین ریلستیک کردن بازی بوده که از پیسینگ اکشن بازی زدن و رو اوردن به طراحی کلاسیک که به طبعش حس و حال غربی بیشتری گرفته الانم به نظرم کاری که کپکام با ریمیک نسخه ی دوم کرد بیشتر از یـ ریمیک ساده بود کپکام خیلی راحت میتونست یـ کپی برابر اصل از نسخه کلاسیک بازی بزنه ولی خوب اون وقت یـ بازی میموند و هزارتا مکانیک تاریخ مصرف گذشته ولی عوضش اومدن یک سری تغیرات اساسی دادن که در عین نو بودن کاملا حس حال نسخه ی کلاسیک رو هم داشته باشه و همین مورد این قضیه رو ارزشمند میکنه الان برا نسخه سوم واقعا باید بهشون فرصت بدید تو غالب خود بازی نشون بدن چیکاره هستن الان نه میشه طراحی ها رو قضاوت کرد نه چیزی ولی به محض اینکه کنترل شخصیت اومد دستت و در قالبش قرار گرفتی اون وقت میتونی تصمیمات کپکام رو در کنی اون وقت که مکانیک های بروز شده نمیسیس رو تو بازی دیدی میتونی تصمیم بگیری طراحیش مشکل داره یا نه یادمون نره همیشه قرار نیست یـ چیز ثابت رو تجربه کنیم Artist هستش و هزار مدل دست پخت که همیشه میخواد باهاش ملت رو غافل گیر کنه خلاصه همیشه قرار نیست همه چیز طبق خواسته من طرفدار پیش بره باید بزاریم سازنده چیزای نو و جدیدی که میخوان رو تجربه و امتحان کنن بزاریم ببینیم دست پختشون چه مزه ای هست ....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K I 1 1 E R, post: 4677582, member: 57813"] با خودم گفتم بزار برم بشینم یـ دور کامل RE ها قبلی رو کات سین های مهمش رو ببینم بعد حین دیدن یاد یکی از مصاحبه های کامیا که چند وقت پیش کرده بود افتاد اونم نه در مورد RE بلکه در مورد DMC تو اون مصاحبه میگه که دلش میخواد سری DMC از نظر گیم پلی بیاد بیشتر سمت GOW 2018 حالا که خوب نگاه میکنم میبینم که DMC نیومد سمت این رویه ریلستیک کردن بلکه سری RE از نسخه هفت دقیقا اومده این سمت الان کات سین های نسخه ها قدیمی رو که نگاه میکنی میبینی که کم جانگولک بازی و انیمیشن های فوق اغراق شده ندارن یعنی تو بعضی صحنه ها عملا خود DMC بودن (نسخه های کلاسیک 5و6 که دیگه معرف حضور همه هستن) در کل فک میکنم رمز موفقیت این سری جدید به نظرم همین ریلستیک کردن بازی بوده که از پیسینگ اکشن بازی زدن و رو اوردن به طراحی کلاسیک که به طبعش حس و حال غربی بیشتری گرفته الانم به نظرم کاری که کپکام با ریمیک نسخه ی دوم کرد بیشتر از یـ ریمیک ساده بود کپکام خیلی راحت میتونست یـ کپی برابر اصل از نسخه کلاسیک بازی بزنه ولی خوب اون وقت یـ بازی میموند و هزارتا مکانیک تاریخ مصرف گذشته ولی عوضش اومدن یک سری تغیرات اساسی دادن که در عین نو بودن کاملا حس حال نسخه ی کلاسیک رو هم داشته باشه و همین مورد این قضیه رو ارزشمند میکنه الان برا نسخه سوم واقعا باید بهشون فرصت بدید تو غالب خود بازی نشون بدن چیکاره هستن الان نه میشه طراحی ها رو قضاوت کرد نه چیزی ولی به محض اینکه کنترل شخصیت اومد دستت و در قالبش قرار گرفتی اون وقت میتونی تصمیمات کپکام رو در کنی اون وقت که مکانیک های بروز شده نمیسیس رو تو بازی دیدی میتونی تصمیم بگیری طراحیش مشکل داره یا نه یادمون نره همیشه قرار نیست یـ چیز ثابت رو تجربه کنیم Artist هستش و هزار مدل دست پخت که همیشه میخواد باهاش ملت رو غافل گیر کنه خلاصه همیشه قرار نیست همه چیز طبق خواسته من طرفدار پیش بره باید بزاریم سازنده چیزای نو و جدیدی که میخوان رو تجربه و امتحان کنن بزاریم ببینیم دست پختشون چه مزه ای هست .... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Resident Evil 3
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft