
به اعتقاد من کنترل بزرگترین مشکل است، تعدادی از بازیهای با کارهایی از قبیل فرمان صوتی و اضافه کردن انواع controllerها این کار را انجام دادند ولی آنان فقط با موس و صفحه کلید کار نمیکنند.
شاید بتوان در برخی مواقع قابلیتی لمسی گذاشت که بتوان این مسائل را شبیه سازی کرد. برخی تبلتهای قدرتمند در این چند سال ممکن است رقیب PCهای قدرتمند شوند. بعضی مسائل با قابلیت لمسی امکان پذیر است. شاید بعضی از این بازیهای پخش شده، چیزهایی باشند که شما آنان را در تبلتها، گوشیهای همراه و بازیهای رایانهای PC دیده باشید."
Duffy ادامه داد:"
کنسولهای فعلی بیشتر بر اساس معماری PC هستند و ساخت بازی برای آنان آسان است. ولی مشکل اصلی فقط کنترل آن است. Company Of Heroes 2 را بروید ببینید ما فقظ تجربه چند گزینه لمسی را داشتیم، و فقط این موضوع ما را به انجام این کار و چگونگی آن راضی نخواهد کرد."
با توجه به صحبتهای Quinn Duffy به نظر نمیرسد ساخت عناوین RTS توسط استدیو Relic در دستور کار آنان باشد.
Company Of Heroes 2 در 25 ژوئن برای PC عرضه خواهد شد.
منبع