Ray Tracing & Real-time photorealism gaming

  • Thread starter Thread starter m654
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

m654

کاربر سایت
با سلام



2emj3nn.jpg


اخیراً با افزایش توان پردازنده ها، امیدی برای راهکار ردیابی پرتویی با کیفیت مناسب ،بعاریت گرفته شده از صنعت سینمای دیجیتال،(Ray Tracing) در فرآیند تولید بازی ها برای رایانه های شخصی پیدا شده (در اینجا سه کنسول سونی برای پردازش چنین تصویری از پردازنده خود کمک گرفته اند).


m3338.jpg

تصوّر پردازش های موازی تحت وب گذشته، آینده ای نزدیک در وضوح مناسبی ،حتّی برای منازل، ممکن خواهد شد. این روش پردازش سه بعدی بلادرنگ ،برخلاف روش سریع تر مرسوم، توانایی پردازش پرتوهای نوری و انعکاس های پیچیده، و امکان ایجاد تصاویر و سایه هایی با واقع نمایی مناسبی را داراست(;چیزی شبیه به پویانمایی «ماشین ها»)، این سطح از کیفیّت در وضوح مناسب و بصورت بلادرنگ، تنها با پردازنده هایی موازی و چندین هسته ای ممکن خواهد بود، اینتل هم وعده داده با ورود پردازنده چندین هسته ای لارِبی این امکان رو در کنار پردازشگر گرافیکی فراهم کنه (که به نوعی با راه حلّ پردازنده گرافیکی با کاربری عمومی و پردازنده یکپارچه رُقبا ، در تقابله). ماهنامه شبکه در شماره نود و چار شرحی بر آن نوشته. آموزشهایی نیز جهت بکار بردن این الگوریتم در بازیها موجود است.


 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or