ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Origami 2008" data-source="post: 5184061" data-attributes="member: 112936"><p style="text-align: center">[ATTACH=full]270759[/ATTACH][ATTACH=full]270760[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Escobar: Paradise Lost 2014 <span style="color: rgb(247, 218, 100)">5.5/10</span></p> <p style="text-align: center">Loving Pablo 2017 <span style="color: rgb(247, 218, 100)">5/10</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">دیدن روایتهای متفاوت از زندگی پرتلاطم «پاپلو اسکوبار» در مدیوم سینما جالب است؛ شاید همگی به یک نقطه مشترک ختم شوند اما ریزهکاریها و موانع موجود برای «پابلوها»، مخاطب را به دیدن اقتباسهای متعدد از این ارباب مواد مخدر ترغیب میکند. در دو اثر فوق، دو بازیگر مطرح اسپانیولی زبان، نقش «اسکوبار» را با متد اکتینگ مدنظرشان ایفا کردند. هر دو بازیگر با پرستیژ متفاوتشان در قالب این شخصیت حقیقی فرو رفتند. بنسیو دل ترو یک اسکوبار کاملا با آرامش و خونسرد را به نمایش میگذارد، البته بخشی از خونسردی باطنی اسکوبار «بهشت گمشده» به فیزیک و چهره خود دل تورو بازمیگردد؛ این بشر همیشه در فیلمهایش خون سرد است! دی استفانو در روایت خیالی خود از اسکوبار، ترجیح میدهد که ظالمترین چهره از این فرد را به نمایش بگذارد؛ «بهشت گمشده» دی استفانو شباهتی نیمه ملموس به دون کورلئونه پدرخوانده دارد. نیمه اول فیلم کنار را بگذارید، در نیمه دوم فیلم به آن هیجان لازم میرسد، هرچند مولف در شلوغ کاری خود تصویری درستی از کلمبیا و شرایط موجود در آن برهه زمانی را نشان نمیدهد. نیمه دوم فیلم «بهشت گمشده» به نام «جاش هاچیتسون» گره میخورد.</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">فیلم دومی (عشق پاپلو) را چهار سال پیش دیدم و فکر کنم یادداشتی را در مورد آن در سایت <a href="https://cinema.gamefa.com/37861/%db%8c%d8%a7%d8%af%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-loving-pablo-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2/">سینمافارس </a>نوشتم؛ همچنان معتقد هستم که «نارکو» نتفلیکس کاملترین تصویر نمایشی از اسکوبار را نشان میدهد. جهان «عشق پاپلو» از جهان «بهشت گمشده» وسیعتر است؛ عشق پاپلو روایت فشرده و دستکاری شدهتری از نارکوها ارائه میدهد. هرچند عشق مجری تلویزیون (با بازی پنه لوپه کروز) با پاپلو زیاد بسط و توسعه نمییابد و در اواسط فیلم کاملا پتانسیل خود را از دست میدهد. خاویر باردم از نظر فیزیکی نزدیکترین ورژن اسکوبار را به مخاطب ارائه میدهد. همیشه یک رقابت تنگانگ بین طرفداران دل تورو و باردم وجود دارد و اینکه کدام بازیگر بهتری است، واقعا نمیتوان نظر واحدی داد.</p> <p style="text-align: center"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Origami 2008, post: 5184061, member: 112936"] [CENTER][ATTACH type="full" width="199px"]270759[/ATTACH][ATTACH type="full"]270760[/ATTACH] Escobar: Paradise Lost 2014 [COLOR=rgb(247, 218, 100)]5.5/10[/COLOR] Loving Pablo 2017 [COLOR=rgb(247, 218, 100)]5/10[/COLOR] دیدن روایتهای متفاوت از زندگی پرتلاطم «پاپلو اسکوبار» در مدیوم سینما جالب است؛ شاید همگی به یک نقطه مشترک ختم شوند اما ریزهکاریها و موانع موجود برای «پابلوها»، مخاطب را به دیدن اقتباسهای متعدد از این ارباب مواد مخدر ترغیب میکند. در دو اثر فوق، دو بازیگر مطرح اسپانیولی زبان، نقش «اسکوبار» را با متد اکتینگ مدنظرشان ایفا کردند. هر دو بازیگر با پرستیژ متفاوتشان در قالب این شخصیت حقیقی فرو رفتند. بنسیو دل ترو یک اسکوبار کاملا با آرامش و خونسرد را به نمایش میگذارد، البته بخشی از خونسردی باطنی اسکوبار «بهشت گمشده» به فیزیک و چهره خود دل تورو بازمیگردد؛ این بشر همیشه در فیلمهایش خون سرد است! دی استفانو در روایت خیالی خود از اسکوبار، ترجیح میدهد که ظالمترین چهره از این فرد را به نمایش بگذارد؛ «بهشت گمشده» دی استفانو شباهتی نیمه ملموس به دون کورلئونه پدرخوانده دارد. نیمه اول فیلم کنار را بگذارید، در نیمه دوم فیلم به آن هیجان لازم میرسد، هرچند مولف در شلوغ کاری خود تصویری درستی از کلمبیا و شرایط موجود در آن برهه زمانی را نشان نمیدهد. نیمه دوم فیلم «بهشت گمشده» به نام «جاش هاچیتسون» گره میخورد. فیلم دومی (عشق پاپلو) را چهار سال پیش دیدم و فکر کنم یادداشتی را در مورد آن در سایت [URL='https://cinema.gamefa.com/37861/%db%8c%d8%a7%d8%af%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-loving-pablo-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2/']سینمافارس [/URL]نوشتم؛ همچنان معتقد هستم که «نارکو» نتفلیکس کاملترین تصویر نمایشی از اسکوبار را نشان میدهد. جهان «عشق پاپلو» از جهان «بهشت گمشده» وسیعتر است؛ عشق پاپلو روایت فشرده و دستکاری شدهتری از نارکوها ارائه میدهد. هرچند عشق مجری تلویزیون (با بازی پنه لوپه کروز) با پاپلو زیاد بسط و توسعه نمییابد و در اواسط فیلم کاملا پتانسیل خود را از دست میدهد. خاویر باردم از نظر فیزیکی نزدیکترین ورژن اسکوبار را به مخاطب ارائه میدهد. همیشه یک رقابت تنگانگ بین طرفداران دل تورو و باردم وجود دارد و اینکه کدام بازیگر بهتری است، واقعا نمیتوان نظر واحدی داد. [/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft