ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Origami 2008" data-source="post: 5139900" data-attributes="member: 112936"><p style="text-align: center">[ATTACH=full]255296[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p><h3 style="text-align: center"><strong>Everything Everywhere All at Once 2022</strong></h3> <p style="text-align: center"><strong>-/10</strong></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">تمایل یافتن اکثر افراد مدرنیته به بحران اگزیستیالیستی و نهلیسیم «پوچ گرایی» در جهان پوشیده نیست. شرایط سخت، ناهمگن و متغیر ملل، افراد مذکور به سمت چنین عقاید ذهنی و فلسفی سوق داده میشوند. مولفان فیلم «همه چیز همه جا ناگهان» از این موضوع آگاهی داشتند و بدون دستکاری در مولفههای عقاید مذکور، اظهار میکنند که چنین افرادی میتوانند با توجه به عقایدشان، به مفهوم عشق و محبت در جهان هستی برسند. پیام کل فیلم در میان شلوغ کاری «دانیل ها» منجر میشود که اثر خلق شده مورد توجه اکثر مخاطبان عام قرار گیرد. فیلم «همه چیز همه جا ناگهان» از معدود فیلمهایی است که از محتوا به فرم میرسد؛ فیلم مدام فرم و لحن خود را تغییر میکند؛ در گام اول از دید مخاطب اذیت کننده و سطح پایین است ولی به مرور همین مخاطب به شرایط قصه و میزانسن عادت میکند. «روایت چند لایه» جهت نمایش «جهانهای موازی» و بدون از بیرون زدگی از متن، بهترین گزینه برای تشریح طرح مدنظر مولفان بوده است اما در میانه فیلم، سایر جهانها بسط پیدا نمیکنند؛ مخاطب به دنبال شناخت سایر مدلهای «کوان وانگ» است اما به علت مدت زمان اثر (که آن هم بسیار طولانی است) در حد چند پلان «موزیک ویدویی» باقی میماند. شاید از این جهت بهتر بود که مولفان اثرشان را در قالب یک مجموعه تلویزیونی منتشر میکردند. میشل یئو خوب است، فیلم برداری و طنز کنترل شده آن بسیار جالب است؛ جنس طنز آن همان چیزی است که عاشقان فیلمهای جکی چان و انیمههای ژاپنی و کرهای را به سوی آن جذب میشوند. فیلم «همه چیز همه جا ناگهان» اثری قابل دفاعی است اما به بدیعترین و برترین فیلم تاریخ سینما در آینده تبدیل نخواهد شد.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Origami 2008, post: 5139900, member: 112936"] [CENTER][ATTACH type="full" alt="1652887034474.png"]255296[/ATTACH] [/CENTER] [HEADING=2][CENTER][B]Everything Everywhere All at Once 2022[/B][/CENTER][/HEADING] [CENTER][B]-/10[/B] تمایل یافتن اکثر افراد مدرنیته به بحران اگزیستیالیستی و نهلیسیم «پوچ گرایی» در جهان پوشیده نیست. شرایط سخت، ناهمگن و متغیر ملل، افراد مذکور به سمت چنین عقاید ذهنی و فلسفی سوق داده میشوند. مولفان فیلم «همه چیز همه جا ناگهان» از این موضوع آگاهی داشتند و بدون دستکاری در مولفههای عقاید مذکور، اظهار میکنند که چنین افرادی میتوانند با توجه به عقایدشان، به مفهوم عشق و محبت در جهان هستی برسند. پیام کل فیلم در میان شلوغ کاری «دانیل ها» منجر میشود که اثر خلق شده مورد توجه اکثر مخاطبان عام قرار گیرد. فیلم «همه چیز همه جا ناگهان» از معدود فیلمهایی است که از محتوا به فرم میرسد؛ فیلم مدام فرم و لحن خود را تغییر میکند؛ در گام اول از دید مخاطب اذیت کننده و سطح پایین است ولی به مرور همین مخاطب به شرایط قصه و میزانسن عادت میکند. «روایت چند لایه» جهت نمایش «جهانهای موازی» و بدون از بیرون زدگی از متن، بهترین گزینه برای تشریح طرح مدنظر مولفان بوده است اما در میانه فیلم، سایر جهانها بسط پیدا نمیکنند؛ مخاطب به دنبال شناخت سایر مدلهای «کوان وانگ» است اما به علت مدت زمان اثر (که آن هم بسیار طولانی است) در حد چند پلان «موزیک ویدویی» باقی میماند. شاید از این جهت بهتر بود که مولفان اثرشان را در قالب یک مجموعه تلویزیونی منتشر میکردند. میشل یئو خوب است، فیلم برداری و طنز کنترل شده آن بسیار جالب است؛ جنس طنز آن همان چیزی است که عاشقان فیلمهای جکی چان و انیمههای ژاپنی و کرهای را به سوی آن جذب میشوند. فیلم «همه چیز همه جا ناگهان» اثری قابل دفاعی است اما به بدیعترین و برترین فیلم تاریخ سینما در آینده تبدیل نخواهد شد.[/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft