ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Origami 2008" data-source="post: 5103961" data-attributes="member: 112936"><p style="text-align: center">[ATTACH=full]245510[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">Licorice Pizza 2021</p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(65, 168, 95)">8/10</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">دومین کمدی عاشقانه پاول توماس اندرسون پس از Punch-Drunk Love؛ فیلمی شیرین که مولفه های بدیع نسبت به 20 سال اخیر رونمایی نمی کند. اندرسون در برقراری یک رابطه عاشقانه غلیظ تعلل می کند؛ او می گذارد که موانع و موقعیت هایی ناخواسته، شخصیت های عاشق را از هم دور نماید و سپس سر بزنگاه، تصمیم می گیرد که عشاق بدون مزاحمت، به یکدیگر برسند. کمدی موقعیت فیلم مذکور بی نظیر است؛ اندرسون موفق می شود که از مخاطب خنده بگیرد؛ جلسه مصاحبه بازیگری آلانا با زنی کاریزماتیک و نمای بسته از چهره دیوانه وارش، همان چیزی است که مخاطب را مجبور به خنده می کند. شخصیت و تلفن، تصاویر موردعلاقه اندرسون است؛ او هرگز در چنین قاب هایی خرابکاری نمی کند و البته جذاب هم در می آیند. اندرسون به خوبی به فیلمسازان آموزش می دهد که چگونه یک موقعیت Phone Conversation جذاب ساخته می شود. همانند آدام سندلر در فیلم PDK، عاشق برای رسیدن به عشقش باید بدود؛ فرقی ندارد در موقعیت سورئال باشد یا رئال. آلانا هایم برگ برنده اصلی فیلم است؛ نامزد نشدن او در بین سایر آرتیست های زن اسکار امسال برای من تعجب برانگیز است.</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Origami 2008, post: 5103961, member: 112936"] [CENTER][ATTACH type="full"]245510[/ATTACH] Licorice Pizza 2021 [COLOR=rgb(65, 168, 95)]8/10[/COLOR] دومین کمدی عاشقانه پاول توماس اندرسون پس از Punch-Drunk Love؛ فیلمی شیرین که مولفه های بدیع نسبت به 20 سال اخیر رونمایی نمی کند. اندرسون در برقراری یک رابطه عاشقانه غلیظ تعلل می کند؛ او می گذارد که موانع و موقعیت هایی ناخواسته، شخصیت های عاشق را از هم دور نماید و سپس سر بزنگاه، تصمیم می گیرد که عشاق بدون مزاحمت، به یکدیگر برسند. کمدی موقعیت فیلم مذکور بی نظیر است؛ اندرسون موفق می شود که از مخاطب خنده بگیرد؛ جلسه مصاحبه بازیگری آلانا با زنی کاریزماتیک و نمای بسته از چهره دیوانه وارش، همان چیزی است که مخاطب را مجبور به خنده می کند. شخصیت و تلفن، تصاویر موردعلاقه اندرسون است؛ او هرگز در چنین قاب هایی خرابکاری نمی کند و البته جذاب هم در می آیند. اندرسون به خوبی به فیلمسازان آموزش می دهد که چگونه یک موقعیت Phone Conversation جذاب ساخته می شود. همانند آدام سندلر در فیلم PDK، عاشق برای رسیدن به عشقش باید بدود؛ فرقی ندارد در موقعیت سورئال باشد یا رئال. آلانا هایم برگ برنده اصلی فیلم است؛ نامزد نشدن او در بین سایر آرتیست های زن اسکار امسال برای من تعجب برانگیز است. [/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft