ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Origami 2008" data-source="post: 5019633" data-attributes="member: 112936"><p style="text-align: center">[ATTACH=full]220515[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">The Conversation - 1974</p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(65, 168, 95)">9.5/10</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">نکته برجسته فیلم «گفتگو» کاپولا، نمایش «تعلیق» و «اضطراب» بدون به کارگیری موسیقی متن ملتهب در تمام سکانس های فیلم است. کارگردان تزبین مانند کاپولا می تواند پدیده «سکوت» را در سکانس های مهیج فیلم پیاده کند و طوری دوربین را جلو ببرد تا مخاطب قدم به قدم با کاراکتر اصلی حوادث را جلو ببرد. پرده سوم فیلم «گفتگو»، بی شک اوج درخشش فیلم نامه نویس است؛ نحوه پایان بندی را به خوبی می شناسد و می گذارد در لحظه «توییست» (یکی از بهترین توییست های تاریخ سینما!)، هم مخاطب و هم شخصیت اصلی شوکه شوند. تدوین هم بی نظیر است، ترنزیشن ها درست و با ریزکاری صورت گرفته است. یک فیلم درجه یک!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Origami 2008, post: 5019633, member: 112936"] [CENTER][ATTACH type="full"]220515[/ATTACH] The Conversation - 1974 [COLOR=rgb(65, 168, 95)]9.5/10[/COLOR] نکته برجسته فیلم «گفتگو» کاپولا، نمایش «تعلیق» و «اضطراب» بدون به کارگیری موسیقی متن ملتهب در تمام سکانس های فیلم است. کارگردان تزبین مانند کاپولا می تواند پدیده «سکوت» را در سکانس های مهیج فیلم پیاده کند و طوری دوربین را جلو ببرد تا مخاطب قدم به قدم با کاراکتر اصلی حوادث را جلو ببرد. پرده سوم فیلم «گفتگو»، بی شک اوج درخشش فیلم نامه نویس است؛ نحوه پایان بندی را به خوبی می شناسد و می گذارد در لحظه «توییست» (یکی از بهترین توییست های تاریخ سینما!)، هم مخاطب و هم شخصیت اصلی شوکه شوند. تدوین هم بی نظیر است، ترنزیشن ها درست و با ریزکاری صورت گرفته است. یک فیلم درجه یک![/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft