ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4706044" data-attributes="member: 97585"><p>در ادامه فیلمهایی که منتظرشون بودند هم امدند و گفتم بد نیست به این تاپیک دوباره سر بزنم</p><p></p><p>1917</p><p>اول از همه بگم خوشحال سم مندز برگشت به ساخت فیلمهای ارژینال ولی خب به نظرم این اثر هنرنمایی راجر دیکنز در فیلمبرداری و سم مندز در میزانسن بود تا ساخت اثری که اثر باشه. نمیدونم همینجا بود خوندم یا نه ولی 1917 فیلمیه که دیدن چندباره پشت صحنه اش از خودش لذت بخش تره</p><p>5.5/10</p><p>Bombshell</p><p>شروع قدرتمندی داشت مخصوصا با دست گذاشتن روی ترامپ ولی از یک جایی به بعد ریتم و داستان از دست کارگردان درامد و تبدیل شد به کلیپ های چند دقیقه ای کنار هم و خرده داستان ها رها شد</p><p>3/10</p><p>Ford v Ferrari</p><p>یکی از فیلمهای داستانگوی خوب امسال با تدوین خارق العاده که در عین حال به نظرم بازی اوراکت کریستین بیل زننده بود. فیلم به خودی خود مشکلی نداره ولی از یک حد کیفی هم بالاتر نمیره. ضمنا صحنه ای که فورد برای اولین بار میشینه تو ماشین مسابقه اش خارق العاده بود</p><p>5/10</p><p>Jojo Rabbit</p><p>یکی از نژادپرستانه ترین فیلمهایی که به عمرم دیدم و آریایی ها همشون مست و شراب خور و دست بزن و نامرد و بزهکار و .. هستند. باشه برای خودتون</p><p>0/10 (هرچند نمره ای که دادم محتوایی هست و به صورت کلی 2 3 هم فکرنکنم بیشتر بگیره)</p><p>Knives Out</p><p>پسندیدم مخصوصا اینکه سعی کرده بود در زمینه حل معمای قتل ساختارشکنی کنه و با یک رویه متفاوتی جلو بره ولی در ادامه با کارگاهی کم عمق مواجه هستیم که برای این دست فیلمها نقطه ضعف بزرگی حساب میشه</p><p>5/10</p><p>spring summer fall winter... and spring</p><p>با اینکه از لحاظ عقایدی بشدت با آموخته های ما در تضاد هست ولی از لحاظ ساختاری واقعا لذت بخش بود ولی ضعفی که داشت داستان بسیار به بحث های فرامتنی ارجاع میداد و ممکنه یک بیننده از همه جا بی خبر (آیین های باستانی کره ای ها) مسله رو درک نکنه. همچنین بعد از اون تابستان داغ اتشین، چرخش ناگهانی اثر در فصل پاییز به مذاق من خوشایند نبود و اینکه حرکت ضایع ای که کارگردان با قایق روی آب در پاییز انجام داد بشدت نا امید کننده بود برای من مخاطب امروزی. و اینکه روند داستان در فصل زمستان با اشاره به همون مسله ای بحث های فرامتنی نامفهوم برداشت میشد!</p><p>5.5/10</p><p>Uncut Gems</p><p>الماسهای تراش نخورده امسال که الحق همچون الماسی تراش نخورده است! از فضای پر التهاب نیویورک گرفته تا مسابقات بسکتبال و کلیت زندگی ادام سندلر همه در خدمت کارگردان (ها) هستند. از موسیقی فیلم گرفته تا تدوین و زوم این های روی مخ!! به نظرم سازنده ها در ساخت اثرشون موفق بودند مخصوصا زمانی که [ISPOILER] ادام سندلر مقابل بسکتالیسته میگه لعنت بهش بیا اصلا هرچی داریم روش شرط ببندیم. نمیدونم ولی شاید مخاطب های تو سینما هم مثل من تو اون لحظه ناخودگاه فریاد زدند "نههه دیگه" و حتی کمی جلوتر وقتی میخواد پول هارو برای شرط بندی از پنچره رد کنه دل تو دلت نیست که یک وقتی ساک نیافته!! [/ISPOILER] هرچند گفتم این فیلم الماسی تراش نخورده است و جا برای بهتر شدن زیاد بود</p><p>6.5/10</p><p>Little Women</p><p>در نهایت که پرونده امسال قرار بسته بشه زنان کوچک! فیلمی که اصلا انتظار نداشتم جذبم کنه و حتی پتانسیل بر باد رفته شدن را داشت که به علت تایم محدود 2:15 ساعتی نشد... از داستان باز نشده مگ گرفته تا رولی که به خوبی کنکاش نشد. زنان کوچک میتونست شاهکار بشه چون بن مایه قوی ای داشت ولی میگم قربانی مدت زمان کم فیلم شد و کارگردان علارقم هنری که داشت مجبور بود بسیاری از اطلاعات رو از طریق دیالوگ به مخاطب برسونه. این فیلم راحت میتونست نیم ساعت بیشتر باشه </p><p>6/10</p><p></p><p></p><p>پ ن: جالبه امسال بهترین فیلمهایی که دیدم، اونایی بود که اصلا از وجودشون اطلاع خاصی نداشتم!</p><p></p><p>پ ن: جوکر چی بود خداییش کل دنیا رو جو زده کرد؟ فیلمی اینقدر پر ایراد ؟ 4.5/10</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4706044, member: 97585"] در ادامه فیلمهایی که منتظرشون بودند هم امدند و گفتم بد نیست به این تاپیک دوباره سر بزنم 1917 اول از همه بگم خوشحال سم مندز برگشت به ساخت فیلمهای ارژینال ولی خب به نظرم این اثر هنرنمایی راجر دیکنز در فیلمبرداری و سم مندز در میزانسن بود تا ساخت اثری که اثر باشه. نمیدونم همینجا بود خوندم یا نه ولی 1917 فیلمیه که دیدن چندباره پشت صحنه اش از خودش لذت بخش تره 5.5/10 Bombshell شروع قدرتمندی داشت مخصوصا با دست گذاشتن روی ترامپ ولی از یک جایی به بعد ریتم و داستان از دست کارگردان درامد و تبدیل شد به کلیپ های چند دقیقه ای کنار هم و خرده داستان ها رها شد 3/10 Ford v Ferrari یکی از فیلمهای داستانگوی خوب امسال با تدوین خارق العاده که در عین حال به نظرم بازی اوراکت کریستین بیل زننده بود. فیلم به خودی خود مشکلی نداره ولی از یک حد کیفی هم بالاتر نمیره. ضمنا صحنه ای که فورد برای اولین بار میشینه تو ماشین مسابقه اش خارق العاده بود 5/10 Jojo Rabbit یکی از نژادپرستانه ترین فیلمهایی که به عمرم دیدم و آریایی ها همشون مست و شراب خور و دست بزن و نامرد و بزهکار و .. هستند. باشه برای خودتون 0/10 (هرچند نمره ای که دادم محتوایی هست و به صورت کلی 2 3 هم فکرنکنم بیشتر بگیره) Knives Out پسندیدم مخصوصا اینکه سعی کرده بود در زمینه حل معمای قتل ساختارشکنی کنه و با یک رویه متفاوتی جلو بره ولی در ادامه با کارگاهی کم عمق مواجه هستیم که برای این دست فیلمها نقطه ضعف بزرگی حساب میشه 5/10 spring summer fall winter... and spring با اینکه از لحاظ عقایدی بشدت با آموخته های ما در تضاد هست ولی از لحاظ ساختاری واقعا لذت بخش بود ولی ضعفی که داشت داستان بسیار به بحث های فرامتنی ارجاع میداد و ممکنه یک بیننده از همه جا بی خبر (آیین های باستانی کره ای ها) مسله رو درک نکنه. همچنین بعد از اون تابستان داغ اتشین، چرخش ناگهانی اثر در فصل پاییز به مذاق من خوشایند نبود و اینکه حرکت ضایع ای که کارگردان با قایق روی آب در پاییز انجام داد بشدت نا امید کننده بود برای من مخاطب امروزی. و اینکه روند داستان در فصل زمستان با اشاره به همون مسله ای بحث های فرامتنی نامفهوم برداشت میشد! 5.5/10 Uncut Gems الماسهای تراش نخورده امسال که الحق همچون الماسی تراش نخورده است! از فضای پر التهاب نیویورک گرفته تا مسابقات بسکتبال و کلیت زندگی ادام سندلر همه در خدمت کارگردان (ها) هستند. از موسیقی فیلم گرفته تا تدوین و زوم این های روی مخ!! به نظرم سازنده ها در ساخت اثرشون موفق بودند مخصوصا زمانی که [ISPOILER] ادام سندلر مقابل بسکتالیسته میگه لعنت بهش بیا اصلا هرچی داریم روش شرط ببندیم. نمیدونم ولی شاید مخاطب های تو سینما هم مثل من تو اون لحظه ناخودگاه فریاد زدند "نههه دیگه" و حتی کمی جلوتر وقتی میخواد پول هارو برای شرط بندی از پنچره رد کنه دل تو دلت نیست که یک وقتی ساک نیافته!! [/ISPOILER] هرچند گفتم این فیلم الماسی تراش نخورده است و جا برای بهتر شدن زیاد بود 6.5/10 Little Women در نهایت که پرونده امسال قرار بسته بشه زنان کوچک! فیلمی که اصلا انتظار نداشتم جذبم کنه و حتی پتانسیل بر باد رفته شدن را داشت که به علت تایم محدود 2:15 ساعتی نشد... از داستان باز نشده مگ گرفته تا رولی که به خوبی کنکاش نشد. زنان کوچک میتونست شاهکار بشه چون بن مایه قوی ای داشت ولی میگم قربانی مدت زمان کم فیلم شد و کارگردان علارقم هنری که داشت مجبور بود بسیاری از اطلاعات رو از طریق دیالوگ به مخاطب برسونه. این فیلم راحت میتونست نیم ساعت بیشتر باشه 6/10 پ ن: جالبه امسال بهترین فیلمهایی که دیدم، اونایی بود که اصلا از وجودشون اطلاع خاصی نداشتم! پ ن: جوکر چی بود خداییش کل دنیا رو جو زده کرد؟ فیلمی اینقدر پر ایراد ؟ 4.5/10 [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft