ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="stanley" data-source="post: 4340255" data-attributes="member: 103247"><p>Dunkirk</p><p>دانکیرک برخلاف فیلم های قبلی نولان بنظرم بجای داستان ، متکی به روایت فیلم از طریق تصاویرِ و سعی میکنه احساسات رو از این طریق منتقل کنه طوری که بیننده همراه با شخصیت های فیلم فارغ از تمام پس زمینه ی قبلی با اونها در موقعیت و لحظه همراه باشه. حتی برای این منظور دیالوگ ها هم کمتر شدن. لحظه هایی که ناگهان از امیدواری به ناامیدی ، از نجات به بقا چرخ میخورد و بین اینها درگیر بود. به تصویر کشیدن سربازانی که در موقعیت درحال تقلا هستند. اتفاقا بنظرم تصمیم جذابی بوده که بجای روایت داستان ، پس زمینه های شخصیتی ، قهرمان پروری و دیالوگ گویی سعی کرده تصاویر روایت کننده فیلم باشند. حالا اینکه چقدر تو این امر موفق بوده ، بنظرم زیاد نه! و فکر میکنم فیلم های نولان همراه با داستان های درگیرکننده جذاب تره.</p><p>٧ از ١٠</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stanley, post: 4340255, member: 103247"] Dunkirk دانکیرک برخلاف فیلم های قبلی نولان بنظرم بجای داستان ، متکی به روایت فیلم از طریق تصاویرِ و سعی میکنه احساسات رو از این طریق منتقل کنه طوری که بیننده همراه با شخصیت های فیلم فارغ از تمام پس زمینه ی قبلی با اونها در موقعیت و لحظه همراه باشه. حتی برای این منظور دیالوگ ها هم کمتر شدن. لحظه هایی که ناگهان از امیدواری به ناامیدی ، از نجات به بقا چرخ میخورد و بین اینها درگیر بود. به تصویر کشیدن سربازانی که در موقعیت درحال تقلا هستند. اتفاقا بنظرم تصمیم جذابی بوده که بجای روایت داستان ، پس زمینه های شخصیتی ، قهرمان پروری و دیالوگ گویی سعی کرده تصاویر روایت کننده فیلم باشند. حالا اینکه چقدر تو این امر موفق بوده ، بنظرم زیاد نه! و فکر میکنم فیلم های نولان همراه با داستان های درگیرکننده جذاب تره. ٧ از ١٠ [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft