من الان به دقت که به این عکسا نگاه کردم یه چیز جالب متوجه شدم!! لبه های محیط و آبجکت های بازی از لحاظ پیکسل شماری هم افقی و هم عمودی نیتیو 1080p ـه ولی کاراکترهای بازی و آبجکت های داینامیک مثل افکت های تخریب پذیر از لحاظ پیکسل 720p
توی عکس مشخص کردم که بهتر متوجه بشید. قسمت سبز 1080 و قرمز که مربوط به کاراکتر میشه 720
توی عکس دوم لبه های محیط رو با HUD مقایسه کردم که ببینید فرقی بینشون نیست ولی کاراکتر لبه های زخمت تری داره:


اینکه گفتن اوتپوت 1080p هست همینه و بازی واقعا داره 1080p اجرا میشه. بنظرم این روش از 900p نتیجه بهتری داره.
من خودم تعجب کردم که DF رزولوشن رو 720 اعلام کرده که خودشون هم مطمئن نبودن. بنظرم فهمیدن خیلی سخت نبود که DF نتونه تشخیص بده.