ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Quantum Break
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Sɯαsƚikα" data-source="post: 3914782" data-attributes="member: 90515"><p>مبحث جدید گیمـ اینفورمـر در قالب یک ویدیـو با عنوان <span style="font-family: 'verdana'"><a href="http://Quantum Break***39;s Sam Lake On The Future Of Interactive Storytelling">Sam Lake On The Future Of Interactive Storytelling</a></span> منتشر شد ! :d</p><p><span style="font-family: 'verdana'"><span style="font-size: 9px">با تشکر از <a href="http://forum.bazicenter.com/members/39531/">ᕦ(ò_óˇ)ᕤ</a></span></span></p><p>سمـ لیک همیشه طرفدار این نظریه بوده که پتانسیل داستانگوئیه بازیـها بالاست و با لـایواکشن کوانتومـ بریک داره یک چالش جدید را تجربه میکنه . </p><p>این خلاصه حرف هائیه که سمـ میزنـه :</p><p>بزرگترین چالش در روایت در بازیـها پیدا کردن بالانس بین مکانیزمها و کنش و واکنش و نحوه روایت داستان هست . </p><p>مباحثه های زیادی همـ در این باره شکل میگیره و شگفت انگیز هست امروزه که به بازیها نگاه میکنین متوجه این پیشرفت در روایت داستان میشین</p><p>و اینکه چقدر درخواست برای بازیهایه داستان محور زیاد هست و این به نظر سمـ لیک عالیه !</p><p>رمدی بیست سال قدمت داره ، من بیست ساله دارم بازی میسازمـ و داستان میگم و هنوز دارم یاد میگیرم . </p><p>هر روز دارم یاد میگیرم که در این صنعت چی جواب میده و چی جواب نمیده .</p><p>کات سینها به یه هدفی ساخته میشن و اینکه باید نقششون رو که روایت بعضی از جنبه هایه داستانیه بازی هست ایفا کنن </p><p>همیشه سعی بر این بوده تعاملی با این جنبه از بازیها شکل بگیره که اکثر اوقات یه حالت اجبار داره مثه کوئیک تایمـ اونت ها و اکثرا با هدف اولیه تون همخوانـی نداره </p><p>و اون چیزی نبوده که دنبالش بودین . </p><p>گفته هنوز بهترین راه حل ممکن برای اینکه تو این کات سین ها مخاطب را همـ وارد کرد وجود نداره ، مثه یک سفر می مونه که به سمت بهتر شدن در حال حرکت هست</p><p>لحظات و کارهایه نبوغ آمیز در این زمینه وجود داره ولی هنوز این حس هست که میشه یک چیز بهتر ساخت </p><p>در مورد لایو اکشن کوانتومـ بریک گفته تجربه جالبیـه و موفقیتش رو زمان مشخص میکنه ! گیمرها بعد از تجربه اش تصمیم میگیرن که این چیزیـه که میخوان و دوست دارن یا نه . </p><p>گفته ما تو رمدی واسه خودمون یک ضرب المثل داریمـ : ملت بهش میگن کلیشه ما ترجیح میدیم بگیم کلاسیک ! منظورش همـ استفاده از کلیشه های داستانگوئیه که میشه در </p><p>یک قالب جدید و با یک روایت نـو اون رو دوباره به بهترین شکل ارائه داد .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sɯαsƚikα, post: 3914782, member: 90515"] مبحث جدید گیمـ اینفورمـر در قالب یک ویدیـو با عنوان [FONT=verdana][URL="http://Quantum Break***39;s Sam Lake On The Future Of Interactive Storytelling"]Sam Lake On The Future Of Interactive Storytelling[/URL][/FONT] منتشر شد ! :d [FONT=verdana][SIZE=1]با تشکر از [URL="http://forum.bazicenter.com/members/39531/"]ᕦ(ò_óˇ)ᕤ[/URL][/SIZE][/FONT] سمـ لیک همیشه طرفدار این نظریه بوده که پتانسیل داستانگوئیه بازیـها بالاست و با لـایواکشن کوانتومـ بریک داره یک چالش جدید را تجربه میکنه . این خلاصه حرف هائیه که سمـ میزنـه : بزرگترین چالش در روایت در بازیـها پیدا کردن بالانس بین مکانیزمها و کنش و واکنش و نحوه روایت داستان هست . مباحثه های زیادی همـ در این باره شکل میگیره و شگفت انگیز هست امروزه که به بازیها نگاه میکنین متوجه این پیشرفت در روایت داستان میشین و اینکه چقدر درخواست برای بازیهایه داستان محور زیاد هست و این به نظر سمـ لیک عالیه ! رمدی بیست سال قدمت داره ، من بیست ساله دارم بازی میسازمـ و داستان میگم و هنوز دارم یاد میگیرم . هر روز دارم یاد میگیرم که در این صنعت چی جواب میده و چی جواب نمیده . کات سینها به یه هدفی ساخته میشن و اینکه باید نقششون رو که روایت بعضی از جنبه هایه داستانیه بازی هست ایفا کنن همیشه سعی بر این بوده تعاملی با این جنبه از بازیها شکل بگیره که اکثر اوقات یه حالت اجبار داره مثه کوئیک تایمـ اونت ها و اکثرا با هدف اولیه تون همخوانـی نداره و اون چیزی نبوده که دنبالش بودین . گفته هنوز بهترین راه حل ممکن برای اینکه تو این کات سین ها مخاطب را همـ وارد کرد وجود نداره ، مثه یک سفر می مونه که به سمت بهتر شدن در حال حرکت هست لحظات و کارهایه نبوغ آمیز در این زمینه وجود داره ولی هنوز این حس هست که میشه یک چیز بهتر ساخت در مورد لایو اکشن کوانتومـ بریک گفته تجربه جالبیـه و موفقیتش رو زمان مشخص میکنه ! گیمرها بعد از تجربه اش تصمیم میگیرن که این چیزیـه که میخوان و دوست دارن یا نه . گفته ما تو رمدی واسه خودمون یک ضرب المثل داریمـ : ملت بهش میگن کلیشه ما ترجیح میدیم بگیم کلاسیک ! منظورش همـ استفاده از کلیشه های داستانگوئیه که میشه در یک قالب جدید و با یک روایت نـو اون رو دوباره به بهترین شکل ارائه داد . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Quantum Break
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft