ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Quantum Break
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="pouryaps3" data-source="post: 3835487" data-attributes="member: 38769"><p>مشکل Live Action بودنش نیست، زمان زیادش هست که برای به بازی طولانیه. بعد کاتسین هم زیاد ایدهآل نیست به نظرم. باز تو «آلن ویک» تا جایی که امکان داشت داستان بازی in-game روایت میشد. به نظرم حالا که به نسل جدید اومدیم به جای بالا بردن گرافیک برای تاثیرگذاری بالا، باید کاری کنن که داستان بازی in-game روایت بشه، یه چیزی مثل «Half-Life» ولی ورژن بهترش. کاتسینها بد نیستن ولی من این انتظار رو از رمدی دارم که حداقل از بقیه تو این مورد جلوتر باشه، یا حداقل transition بین گیمپلی و کاتسین بدون نقص باشه تا این حس رو به بازیکن منتقل نکنه که داره از دنیای بازی جدا میشه. به غیر از این امیدوارم گیمپلی بازی خستهکننده و تکراری نشه و مثل «مکس پین» تا آخر بازی سرگرمکننده باشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pouryaps3, post: 3835487, member: 38769"] مشکل Live Action بودنش نیست، زمان زیادش هست که برای به بازی طولانیه. بعد کاتسین هم زیاد ایدهآل نیست به نظرم. باز تو «آلن ویک» تا جایی که امکان داشت داستان بازی in-game روایت میشد. به نظرم حالا که به نسل جدید اومدیم به جای بالا بردن گرافیک برای تاثیرگذاری بالا، باید کاری کنن که داستان بازی in-game روایت بشه، یه چیزی مثل «Half-Life» ولی ورژن بهترش. کاتسینها بد نیستن ولی من این انتظار رو از رمدی دارم که حداقل از بقیه تو این مورد جلوتر باشه، یا حداقل transition بین گیمپلی و کاتسین بدون نقص باشه تا این حس رو به بازیکن منتقل نکنه که داره از دنیای بازی جدا میشه. به غیر از این امیدوارم گیمپلی بازی خستهکننده و تکراری نشه و مثل «مکس پین» تا آخر بازی سرگرمکننده باشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Quantum Break
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft