
Quantum Break یکی از عناوینی است که توسط Remedy در حال توسعه است، به گفته خودشان قرار است که سبک جدیدی از قالب اکشن را در این بازی پیاده کنند.
این بازی به صورت انحصاری برای Xbox ONE عرضه خواهد شد.اخیرا طی مصاحبه ای که با سازندگان بازی انجام شده، مطالب مفیدی در مورد بازی گفته شده که با هم میخوانیم:
همچنین مدیر عامل شرکت Remedy آقای Matias Myllyrinne اطلاعاتی راجع به دشمن اصلی داستان بازی فاش کرده(شما توانایی کنترل او را خواهید داشت) که خواندن آن طرفداران را بیشتر علاقه مند خواهد کرد:"در دل این بازی، گیم پلی نقش بسزایی را خواهد داشت، طوری که به بازی جان می بخشد، حس میدهد..
تا حالا شده از شدت هیجان ماشه را فشار دهید و برای در امان ماندن به دنبال مخفی گاه بگردید؟!
مطمئن باشید اگر شما خودتان غرق در حس نشوید، پس کس دیگری هم هرگز چنین اتفاقی برایش نخواهد افتاد.
این استاندارها و اصول ها از نظر ما باید به شدت پولیش(بهتر و بهتر) شوند، برای همین هستش که میگیم: اهداف و ایده های عالی Remedy.
استانداردی که ما همیشه به اون نیاز داریم و خواهیم داشت، وقتی این اتفاق بیفته، اونجاست که باید گفت: این بازی Remedy هستش، یعنی نه فقط یک بازی Remedy، یعنی نهایت کار Remedy، چیزی که ما واقعا همون رو میخواستیم."
این عنوان توسط مایکروسافت، انحصارا بر روی Xbox ONE عرضه خواهد شد."در پایان کار شما با شما فردی را کنترل خواهید کرد که آدم بدی است،یکی از بزرگ ترین ویژگی هایش(یا قدرت هایش) این است که توانایی دستکاری زمان(یا کنترل آن) را دارد، پس او این توانایی را دارد که آینده را به گذشته بیاورد(شاید هم عبور کند!!) و اتفاقات ناگواری مسلما خواهد افتاد.
آن موقع شما باید انتخاب درستی را انجام دهید، چه بسا که اتفاقات شما عواقبی را به همراه خواهد داشت و بر روند داستان تاثیر بسزایی نیز دارد، بر خلاف بازی های دیگر، شما میتوانید عواقب کارهای خود را ببینید،(در بازی های دیگر) وقتی من انتخابی یا عملی رو انجام میدم،حتما لازم نیست به عواقب اون یا تاثیرش در روند داستان فکر کنم، یا اینکه چرا همه چیز به صورت معین و خطی ادامه پیدا میکنه، بدیهی است که ما همه این کارها رو در بازی جدیدمون پیاده کردیم، تک تک تصمیمات شما قطعا عواقب ـی رو به همراه خواهد داشت..
ما انتخاباتی رو پیش روی بازیباز ها قرار میدهیم که معنی دار باشند، هرچند که درگیری و تعامل زیادی را نیز با بازیباز ایجاد خواهد کرد."
آخرین ویرایش: