مدیر عامل استودیو سازنده بازی های Heavy Rain and Beyond: Two Souls یعنی Quantic Dream ، از " تفاوت بزرگ " می گوید ؛
PlayStation 4 شبیه یک PC سال 2014 یا 2013 هست ، آقای Guillaume de Fondaumiere از Quantic Dream در گفت و گو با گیم اسپات در طی مراسم فستیول Tribeca می گوید ، بین بازی های Heavy Rain and Beyond: Two Souls برای PS3 و بازی که در حال توسعه اولیه بر روی PS4 هستند ؛ استودیو تفاوت عمده آن ها را نشان خواهد داد .
" ما اکنون در حال مشاهده آزمون های اولیه Ps4 هستیم ما در حال انجام یک تفاوت بزرگ هستیم "de Fondaumiere می افزاید ؛
وی توضیح می دهد هدف استودیو با تکنولوژی جدید این است، واقع بینانه ترین و طبیعی ترین چیز که ممکن است کپچر کند و محصول نهایی شخصیتی است که قابل باورتر می باشد .
De Fondaumiere در مورد دمویی که Quantic Dream از پروژه در طول مراسم معرفی PS4 نمایش داد توضیح می دهد که آن تک دمویی که آقای کیج در طول رویداد نشان داد ، فقط یک نگاه اجمالی از اون چیزی بود که تکنولوژی می تواند ارائه دهد ، استودیو در حال کار بر روی یک موتور جدید برای کنسول PS4 است ، وی تایید می کند ؛
اگر چه کوانتیک دریمِ PS4 بلند پروازی بزرگی است با این حال De Fondaumiere اعتراف می کند کنسول نسل بعد مثل تمام تکنولوژی ها موجود ، دارای محدودیت هایی است .
" در PlayStation 3 محدودیت هایی وجود دارد ، در PlayStation 4 محدودیت ها وجود خواهند داشت ، او می گوید ، با PlayStation 4 ، بعضی چیزها هستند که بیشتر به PC یک سال و 2 سال آینده شباهت دارد .
بازی Beyond: Two Souls در تاریح 8 اکتبر به صورت انحصاری برای Ps3 عرضه خواهد شد .
همچنین در مورد پروژه آینده خود برای PS4 ، با توجه به گفته های دیوید کیج ، به روال ساخته های بازی های دیگر استودیو بر روی روایت تاکید دارد ، جزئیات دیگر فاش نکرد و بر روی چیزی که بر روی PS4 ساخته اند ، بسیار هیجان زده هستند و بسیار مفهومی و فوق العاده هیجان انگیز است بسنده کرد .
این بازی ممکن است دارای بخش مولتی پلیر باشد ، Quantic Dream برای اولین بار ، به دنبال برنامه نویس برای بخش آنلاین است که درک قوی از سبک مولتی پلیر داشته باشد و همچنین دارای دانش قوی و عمیقی از بازی های آنلاین و توسعه شبکه داشته باشد .
منبع :

PlayStation 4 شبیه یک PC سال 2014 یا 2013 هست ، آقای Guillaume de Fondaumiere از Quantic Dream در گفت و گو با گیم اسپات در طی مراسم فستیول Tribeca می گوید ، بین بازی های Heavy Rain and Beyond: Two Souls برای PS3 و بازی که در حال توسعه اولیه بر روی PS4 هستند ؛ استودیو تفاوت عمده آن ها را نشان خواهد داد .
" ما اکنون در حال مشاهده آزمون های اولیه Ps4 هستیم ما در حال انجام یک تفاوت بزرگ هستیم "de Fondaumiere می افزاید ؛
وی توضیح می دهد هدف استودیو با تکنولوژی جدید این است، واقع بینانه ترین و طبیعی ترین چیز که ممکن است کپچر کند و محصول نهایی شخصیتی است که قابل باورتر می باشد .
De Fondaumiere در مورد دمویی که Quantic Dream از پروژه در طول مراسم معرفی PS4 نمایش داد توضیح می دهد که آن تک دمویی که آقای کیج در طول رویداد نشان داد ، فقط یک نگاه اجمالی از اون چیزی بود که تکنولوژی می تواند ارائه دهد ، استودیو در حال کار بر روی یک موتور جدید برای کنسول PS4 است ، وی تایید می کند ؛
اگر چه کوانتیک دریمِ PS4 بلند پروازی بزرگی است با این حال De Fondaumiere اعتراف می کند کنسول نسل بعد مثل تمام تکنولوژی ها موجود ، دارای محدودیت هایی است .
" در PlayStation 3 محدودیت هایی وجود دارد ، در PlayStation 4 محدودیت ها وجود خواهند داشت ، او می گوید ، با PlayStation 4 ، بعضی چیزها هستند که بیشتر به PC یک سال و 2 سال آینده شباهت دارد .
بازی Beyond: Two Souls در تاریح 8 اکتبر به صورت انحصاری برای Ps3 عرضه خواهد شد .
همچنین در مورد پروژه آینده خود برای PS4 ، با توجه به گفته های دیوید کیج ، به روال ساخته های بازی های دیگر استودیو بر روی روایت تاکید دارد ، جزئیات دیگر فاش نکرد و بر روی چیزی که بر روی PS4 ساخته اند ، بسیار هیجان زده هستند و بسیار مفهومی و فوق العاده هیجان انگیز است بسنده کرد .
این بازی ممکن است دارای بخش مولتی پلیر باشد ، Quantic Dream برای اولین بار ، به دنبال برنامه نویس برای بخش آنلاین است که درک قوی از سبک مولتی پلیر داشته باشد و همچنین دارای دانش قوی و عمیقی از بازی های آنلاین و توسعه شبکه داشته باشد .
منبع :
آخرین ویرایش: