PSYCHO BREAK | Fact Sheet

Turok-71

کاربر سایت

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD]- در این تاپیک اطلاعات بازی سایکوبریک یا The Evil Within بصورت بروز و تیتروار گذاشته میشه.

- اطلاعات جدید بصورت Bold نوشته میشن.

- بروز شده تا تاریخ 21 آذر 92.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"] اطلاعات کلی/ General[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]- موتور Id tech 5 با تغییرات بسیار زیاد.

- سایکوبریک یک عنوان ترسناک واقعی است.

- شرکت سازنده Tango GameWorks،ناشر Bethesda.

- میکامی قصد دارد زمان انجام بازی در 10 ساعت صورت گیرد.

- تاریخ عرضه در سال 2014 بر روی پلتفرم های PC,XB1,X360,PS3,PS4.

- سایکوبریک آخرین بازی ساخته شده توسط میکامی بعنوان کارگردان خواهد بود.

- کارگردان شینجی میکامی،تهیه کننده ماساتو کیمورا،کارگردان هنری نائوکی کاتاکایی.

- هیچ گونه بخش چندنفره ای (multiplayer) در بازی وجود ندارد و تنها بخش تکنفره (singleplayer) رو تجربه خواهید کرد.

- در نسخه ی PC شاهد UI (رابط کاربری)متفاوتی با توجه به روش کنترلی ماوس-کیبورد خواهید بود.

- سایکوبریک در کنسول های PS3 و X360 بر روی 720P اجرا خواهد شد و در کنسول های XB1 و PS4 روی 1080P.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]داستان/ STORY [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]کارآگاه Sebastian Castellanos در پی ماموریتی به همراه همکاران خود Joseph Oda و Julie Kidman برای بررسی صحنه ی قتل عامی وحشتناک به یکی از تیمارستان های قدیمی شهر فرستاده میشوند،ماشین های پلیسی که قبل آنها به محل وقوع جرم اعزام شده اند به طرز مشکوکی خالی هستند و ردی از افسران پلیس به جای نمانده و در داخل تیمارستان با اجساد پلیس ها،پزشکها و بیماران مواجه میشوند.برای جست و جو و تفحص اعضا از یکدیگر جدا میشوند،سباستین به سمت یک اتاق کنترل و نظارت دوربین ها میرود و یک موجود بسیار سریع را مشاهده میکند و با ضربه ای از پشت سر هوشیاری خود را از دست میدهد.

سباستین در حالی که توسط طناب از پاهایش آویخته شده در کنار اجساد مردگان به هوش می آید و قصابی عظیم جسه را میبیند که در حال سلاخی اجساد انسانهاست،سباستین موفق به فرار از طناب ها میشود اما در نهایت قصاب غول پیکر متوجه فرار او میشود و با اره برقی سباستین را مورد تعقیب قرار میدهد،سباستین موفق به فرار میشود و از ساختمان خارج میشود و با صحنه ای روبرو میشود که شوکی بزرگ به او وارد میکند،جاده ها،ساختمان ها و همه چیز نابود شده است،هیچ راهی برای رهایی از این مخمصه وجود ندارد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]شخصیت ها/ Characters[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]- Sebastian Castellanos

- Julie Kidman

- Joseph Oda

- Oscar[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]گیم پلی/GamePlay[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]- منابع و مهمات محدود هستند.

- هدف گیری از روی شانه انجام میگیره.

- inventory به شکل حلقه طراحی شده.

- در حال حرکت توانایی شلیک کردن دارید.

- در بازی سیستم دکمه زنی (QTE) وجود ندارد.

- این بازی به صورت عادی از دیگر بازی ها سخت تر خواهد بود.

- توانایی استفاده از سلاح های سرد از قبیل چاقو و تبر رو دارید.

- انیمیشن های حرکتی سباستین در صورت وجود دشمنها تغییر میکنن.

- توانایی این رو دارید تله هایی رو کار بزارید که به همراه تیراندازی صورت بگیره.

- شما میتونید بین سلاح ها و آیتم ها با D-PAD به صورت سریع تعویض انجام بدید.

- شما میتونید تله هارو روی زمین،دیوارها،پشت دشمنها و یا در پوشش گیاهی قرار بدید.

- شما میتونید از اشیای مختلفی مثل بطری برای پرت کردن حواس دشمنها استفاده کنید.

- دشمنها با توجه به نقطه ای از بدن اونها که مورد هدف قرار میدید واکنش های متفاوتی دارند.

-بعضی از دشمنها نامرئی هستند،اما میتونید از صدای اونارو بشنوید(تاکید بر روی صداگذاری قوی)

- دوربین بازی سوم شخصه و شما میتونید آزادانه دوربین رو به اطراف بچرخونید،شبیه به Vanquish.

- شما در طول بازی با برخی از شخصیت ها همکاری خواهید داشت،اما اکثر اوقات تنها خواهید بود.

- با توجه به حرکت های شما ممکنه محیط اطراف بطور ناگهانی تغییر کنه و باعث وحشت شما بشه.

- اشیایی که در محیط قابل استفاده هستند مثل یک بطری شیشه ای با نشانگر نشون داده میشن.

- هرچند تله نقش مهمی در بازی داره اما بدون استفاده از اونها هم میتونید بازی رو به پایان برسونید.

- شما میتونید با فشار دادن دکمه های ماشه ای (LB/RB در X360) مخفیانه از کنار دشمنها عبور کنید.

- دشمنها همیشه با هدشات کشته نمیشن و باعث میشه تا حس غیرقابل پیش بینی بودن رو القا کنه.

- شما میتونید اشیای محیط اطراف رو انتخاب کنید و اونها رو برای به دست آوردن سرنخ بچرخونید(rotate).

- HUD (نشانگرها) به کمترین میزان خودش رسیده،فقط نوار سلامتی و تعداد تیرها در مواقع استفاده از اسلحه.

- فانوس یک آیتم کلیدی در بازیه،شما میتونید بین فانوس و سلاح هاتون با فشار دادن D-PAD تعویض صورت بدید.

- میکامی قصد داره فواصل بین شلیک های سلاح ها رو برای تشدید حس ترس افزایش بده،مثل اویل های کلاسیک.

- برخی از دشمنها بعد از افتادن روی زمین وانمود میکنن که کشته شدن و با نزدیک شدن بهشون دوباره حمله میکنن.

- از سیستم های دوربین مختلفی در شرایط متفاوت در بازی استفاده میشه،اما به صورت غالب روی شانه ای هست.

- مکان های زیادی از قبیل زیر تخت یا پارتیشن های برای مخفی شدن وجود داره،شما بخشهای زیادی رو باید با مخفی کاری جلو برید.

- کلیت دشمنها شبیه زامبی ها هستند با حرکت آهسته و گام های نامنظم،همچنین در بین دشمنها نمونه های سریعتری مثل Ganadoهای RE4 وجود داره.

- سباستین درها رو بسیار آروم باز میکنه،اون میتونه داخل اتاق رو قبل از وارد شدن ببینه،همچنین میتونید با ضربه ی پا درها رو باز کنید اما صدای ایجاد شده باعث میشه دشمنها بهتون حمله کنن.

- فضاهای وسیع،باز،محدود و بسیار محدود! این یک چرخه س که شما طی میکنید و مدام در حال تکراره،علت استفاده از چنین چرخه ا ی،دادن حس آرامش به بازیکن بعد از رهایی از فضاهای بسیار محدود و تنش تجربه شده هستش.

- سیستم تله گذاری بخش مهمی رو از بازی تشکیل میده،شما میتونید با استراتژی های مختلف تله های متفاوتی رو کار بزارید.

- شما فقط میتونید از طریق سیستم SavePoint بازی رو ذخیره کنید،با این حال checkpointها وقتی که بمیرید شمارو به عقب برمیگردونن.

- برای دشمنها از سیستم " ragdoll physics " استفاده شده،این سیستم به طبیعی تر شدن انیمیشن های مردن کمک میکنه.

- سباستین میتونه برای مخفی موندن از دید دشمنها به دیوار بچسبه.

- در برخی از مراحل از سیستم backtracking استفاده شده،اما همیشه در حال ورود به مناطق جدید هستید.

- بعضی از دشمنها بوسیله سلاح کشته نمیشن و بایستی از فرار یا تله ها استفاده کنید.

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]زیباشناختی/Aesthetics[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]- رعد و برق یک عنصر مهم در بازیه.

- در استایل گرافیکی از افکت ذرات معلق استفاده شده (Grain effect).

- بعضی از دشمنها در سیم خاردار پیچیده شدن و یا در بدنشون ذرات شیشه فرو رفته که معانی روانشناسانه داره.

- قاب تصویری بازی روی 2.35:1 تنظیم شده،به این معنی که اگه از تلویزیون های 16:9 استفاده میکنید،در بالا و پایین تصویر نوارهای مشکی میفته.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]سلاح ها/Weapons[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]- تـبـر (Axe)

- چاقو (Knife)

- شاتگان (Shotgun)

- هفت تیر (Revolver)

- نارنجک استیکی (Stick Grenade)[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]تله ها/Traps[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]- بمب ناخنی (Nail Mine)[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]آیتم ها/Items[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]- فـانـوس

- سرنـگ (سلامتی)[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]مکان ها/ Locations[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: right"]- غارها

- کِشتی

- دهکده ها

- قلعه های قدیمی

- ساختمان های مدرن[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]دشمن ها / Enemies[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]- زامبی های معمولی: بصورت گله ای و تعداد زیاد حمله میکنن و به آرامی حرکت راه میرن و بعضی از اونها در سیم خاردار پیچیده شدن،و بعضیای دیگه چشماشون تو تاریکی برق میزنه.

- زامبی های هوشمند: اونا به صورتی گروهی و یا به تنهایی حمله میکنن و به سلاح هایی مثل داس،تبر و مشعل مسلح هستن،نسبت به زامبی های معمولی از سرعت و چالاکی بیشتر برخوردار هستن.در بیرون از پنجره ها کمین میکنن و به شما حمله ور میشن.همچنین مثل زامبی های معمولی چشم های درخشان دارند.

- Re-Bone Laura: موجودی وحشتناک با چند دست و پا که از سرعت بسیار بالایی برخورداره و از چشمه های خون بوجود میاد،همچنین این توانایی رو داره که از دیوارها بالابره و از دشمن های سرسخت بازی به شمار میرن.

- Boxman: موجود غول پیکری که سرش داخل یه گاوصندوق بزرگ محفوظه و یه چکش خیلی بزرگ رو بعنوان سلاح حمل میکنه(SH اسم نهایی نیست)

- قـصـاب: اون یک قصاب غول پیکره که یک لباس بدون آستین به تن داره و ماسک آهنی به صورت میزنه،قصاب قربانی های خودش رو چه زنده چه مرده از پاهاشون در یه اتاق مخوف آویزون میکنه.سلاح اصلیش یه اره برقیه و میتونه از طریق دیوارها جابجایی اشیا رو حس کنه.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Source: evilwitihn.net
 
آخرین ویرایش:
خسته نباشی . عالی بود . واقعا حال کردم که یکی زحمت کشید و یه تایپیک جامع در باره تمام اطلاعات یان بازی زد . امیدواریم این جور کارهای TOP ادامه پیدا کنه.
 
همه چیزش عالیه

فقط ای کاش نسخه این نسلش هم گرافیک خوبی داشته باشه و تفاوت زیادی حس نشه بین دو نسل =((

والله عکسایی که اومده ، گرافیک توش خیلی معمولیه حقیقت !!

در حد همین RE 6 دیگه فوق فوقش !!

تازه اگه کم نیاره !

کاش گرافیک بالاتری داشت ، حالا فرق بین کنسولهای دو نسل زیاد هم بود ، اشکال نداشت !
 
والله عکسایی که اومده ، گرافیک توش خیلی معمولیه حقیقت !!

در حد همین RE 6 دیگه فوق فوقش !!

تازه اگه کم نیاره !

کاش گرافیک بالاتری داشت ، حالا فرق بین کنسولهای دو نسل زیاد هم بود ، اشکال نداشت !

داش ابول ، مگه تو قزالحصاری که این حرف و میزنی ! :d مرد مومن بازی استاد و داری با اویل 6 مقایسه میکین !؟ سبک گرافیکش اونطوریه . البته از حق نگذریم راست میگی . عکسای اول که خیلی بد بودن . ولی به نظرم عکسا رو به صورت IN-GAME با یه چیزی گرفتن که اونقدر بی کیفیت در اومده .
 
والله عکسایی که اومده ، گرافیک توش خیلی معمولیه حقیقت !!
تکسچر ها خیلی بی کیفیتند اما داخل بازی چیزایی جالب گرافیکی زیاد داشت مثلا" وقتی قطره های خون میچکید و ذراتش پخش میشد طبیعی بود یا زمانی که قصابه اره برقی رو تو کمر یارو فرو کرد خون طبیعی پخش شد (مثل این نبود که یه نفر با مشت بزنه رو جعبه سس کچاپ)
 
این که بیشتر ماموریت های بازی رو باید تنهایی انجام بدیم خبر خوبیه چون الان توی اکثر بازی های Horror یه پارتنر همراه آدم هست که باعث میشه اون حس تعلیق و ترس از بازی گرفته بشه. مهمات محدود و مخفی کاری غالب توی گیم پلی هم اگه همینطوری که گفتن پیاده بشه واقعا خوب هست. این حس هیجان درست و حسابی منتقل میشه.
 
والله عکسایی که اومده ، گرافیک توش خیلی معمولیه حقیقت !!

در حد همین RE 6 دیگه فوق فوقش !!

تازه اگه کم نیاره !

کاش گرافیک بالاتری داشت ، حالا فرق بین کنسولهای دو نسل زیاد هم بود ، اشکال نداشت !

روند بهتر شدن گرافیک رو از همین عکسای منتشر شده میشه فهمید،اگه تریلر پشت درهای بسته یا مال E3 رو ببینی نظرت عوض میشه.
+
اضافه شد:
[TABLE="class: grid, width: 670, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]دشمن ها / Enemies[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]- زامبی های معمولی: بصورت گله ای و تعداد زیاد حمله میکنن و به آرامی حرکت راه میرن و بعضی از اونها در سیم خاردار پیچیده شدن،و بعضیای دیگه چشماشون تو تاریکی برق میزنه.

- زامبی های هوشمند: اونا به صورتی گروهی و یا به تنهایی حمله میکنن و به سلاح هایی مثل داس،تبر و مشعل مسلح هستن،نسبت به زامبی های معمولی از سرعت و چالاکی بیشتر برخوردار هستن.در بیرون از پنجره ها کمین میکنن و به شما حمله ور میشن.همچنین مثل زامبی های معمولی چشم های درخشان دارند.

- Re-Bone Laura: موجودی وحشتناک با چند دست و پا که از سرعت بسیار بالایی برخورداره و از چشمه های خون بوجود میاد،همچنین این توانایی رو داره که از دیوارها بالابره و از دشمن های سرسخت بازی به شمار میرن.

- Safe Head: موجود غول پیکری که سرش داخل یه گاوصندوق بزرگ محفوظه و یه چکش خیلی بزرگ رو بعنوان سلاح حمل میکنه(SH اسم نهایی نیست)[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

+
بعضیای دیگه چشماشون تو تاریکی برق میزنه.
فکر کنید وقتی که فانوس همراهتون نیست و توی تاریکی محض گیر بیفتید و چیزی جز صدای قدمهای سباستین رو نمیشنوید...دوتا چشم درخشان یه زامبی گرسنه بهتون زل بزنه و هر لحظه بیشتر بهتون نزدیک بشه!!:-s
شوخیشم قشنگ نیست:دی
 
فکر کنید وقتی که فانوس همراهتون نیست و توی تاریکی محض گیر بیفتید و چیزی جز صدای قدمهای سباستین رو نمیشنوید...دوتا چشم درخشان یه زامبی گرسنه بهتون زل بزنه و هر لحظه بیشتر بهتون نزدیک بشه!!:-s
شوخیشم قشنگ نیست:دی
وای بی شوخی تصورش یه لحظه قلبم رو لرزوند.

- - -ویرایش - - -

فکر کنید وقتی که فانوس همراهتون نیست و توی تاریکی محض گیر بیفتید و چیزی جز صدای قدمهای سباستین رو نمیشنوید...دوتا چشم درخشان یه زامبی گرسنه بهتون زل بزنه و هر لحظه بیشتر بهتون نزدیک بشه!!:-s
شوخیشم قشنگ نیست:دی
وای بی شوخی تصورش یه لحظه قلبم رو لرزوند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or