کمپانی Geomerics از تکنولوژی متور نورپردازی نسل بعد Playstation 4 پرده برداری کرد .
nlighten مدعی میشود که اولین تکنولوژی روشنایی جهانی به صورت Real-time می باشد که در بازی های نظیر B@ttlefield 3 و Need for Speed :The Run و EVE Online و Medal of honor : Warfighter و Dragon Age 3 مورد استفاده قرار گرفته .
این تکنیک اجازه میدهد " شیوه سینمایی فیلم سازی به صورت پویا به صورت همه جانبه در دنیای بازی اعمال شود " و Playstation 4 اولین کنسول نسل بعد می باشد که این تکنیک را پشتیبانی میکند .
بنیانگذار شرکت Geomerics این گونه نظر خودش رو بیان میکند : "ما بسیار خوشحال هستیم که بر روی Playstation 4 کار میکنیم . سخت افزار این کنسول همان چیزی هست که ما امید داشتیم که در نسل بعد کنسول ها شاهد آن باشیم و یک قدم بزرگ رو به جلو از نسل حاضر " .
" پردازش نور دنیای بازی به صورت Real-time در نسل حاضر بر روی این سخت افزار ها یک قدم بزرگ بود , اما نیازمند این بود که سازنده ها مقداری خودشون سازگار کنن . با Playstation 4 آن روز ها دیگه گذشته . ما سر انجام میتوانیم از این سیستم قدرتمند نور پردازی استفاده کنیم در بازی ها و به سازندگان در حال کار بر روی بازی های Playstation 4 اجازه میدهد که نوع عمیق تری از پویای و کیفیت نورپردازی را در بازی ها به ارمغان بیارن . ما نمیتونیم منتظر باشیم و ببینم سازندگان چه چیزی خلق میکنن با این سیستم نور پردازی ."
جالب توجه هست که معاون بخش فروش Rob Precious در این مورد گفت : علاقه مندی سازندگان به کنسول Playstation 4 بسیار زیاد بوده . سیستم روشنایی فقط یکی از نرم افزار های هست که گفته شده PS4 از آن پشتیبانی میکند . به گزارش سایت develop این کنسول از Morpheme 4 , xaitControl , PhysX ,Apex , SpeedTree , Substance , Havok , FaceFX و Bitsquid استفاده می کند . برای توضیح بهتر متور بازی سازی Unreal 4 از تمام این تکنولوژی ها پشتیبانی می کند .
انتظار میرود ممکن است نه همه این شرکت ها کنسول Durango را پشتیبانی کنن زمانی که ماکروسافت این کنسول را معرفی میکند این خیلی بده نگه داشتن راز .
[video=youtube_share;wIG2qM476vc]http://youtu.be/wIG2qM476vc[/video]

nlighten مدعی میشود که اولین تکنولوژی روشنایی جهانی به صورت Real-time می باشد که در بازی های نظیر B@ttlefield 3 و Need for Speed :The Run و EVE Online و Medal of honor : Warfighter و Dragon Age 3 مورد استفاده قرار گرفته .
این تکنیک اجازه میدهد " شیوه سینمایی فیلم سازی به صورت پویا به صورت همه جانبه در دنیای بازی اعمال شود " و Playstation 4 اولین کنسول نسل بعد می باشد که این تکنیک را پشتیبانی میکند .
بنیانگذار شرکت Geomerics این گونه نظر خودش رو بیان میکند : "ما بسیار خوشحال هستیم که بر روی Playstation 4 کار میکنیم . سخت افزار این کنسول همان چیزی هست که ما امید داشتیم که در نسل بعد کنسول ها شاهد آن باشیم و یک قدم بزرگ رو به جلو از نسل حاضر " .
" پردازش نور دنیای بازی به صورت Real-time در نسل حاضر بر روی این سخت افزار ها یک قدم بزرگ بود , اما نیازمند این بود که سازنده ها مقداری خودشون سازگار کنن . با Playstation 4 آن روز ها دیگه گذشته . ما سر انجام میتوانیم از این سیستم قدرتمند نور پردازی استفاده کنیم در بازی ها و به سازندگان در حال کار بر روی بازی های Playstation 4 اجازه میدهد که نوع عمیق تری از پویای و کیفیت نورپردازی را در بازی ها به ارمغان بیارن . ما نمیتونیم منتظر باشیم و ببینم سازندگان چه چیزی خلق میکنن با این سیستم نور پردازی ."
جالب توجه هست که معاون بخش فروش Rob Precious در این مورد گفت : علاقه مندی سازندگان به کنسول Playstation 4 بسیار زیاد بوده . سیستم روشنایی فقط یکی از نرم افزار های هست که گفته شده PS4 از آن پشتیبانی میکند . به گزارش سایت develop این کنسول از Morpheme 4 , xaitControl , PhysX ,Apex , SpeedTree , Substance , Havok , FaceFX و Bitsquid استفاده می کند . برای توضیح بهتر متور بازی سازی Unreal 4 از تمام این تکنولوژی ها پشتیبانی می کند .
انتظار میرود ممکن است نه همه این شرکت ها کنسول Durango را پشتیبانی کنن زمانی که ماکروسافت این کنسول را معرفی میکند این خیلی بده نگه داشتن راز .
[video=youtube_share;wIG2qM476vc]http://youtu.be/wIG2qM476vc[/video]
http://www.vg247.com/2013/03/19/ps4-support-added-to-enlighten-new-tech-demo-looks-great/
آخرین ویرایش: