
در طی کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی که طی مراسم CES 2014 داشتند ، رئیس قسمت Sony Electronics America آقای Mike Fasulo اشاره ای غیر مستقیم به برنامه های بزرگ شرکت سونی و تمرکز بر روی غول الکترونیکی جدید خود PS4 داشتند.
ایشان از آقای Kaz Hirai (رئیس شرکت Sony )که اکنون مدیرعامل شرکت سرگرمی های سونی نیز هستند نام میبرند که در سال 2009 از هشت کلیدواژه برای اهداف خود در این راه نام میبرند:
بازی کردن، گوش دادن، تماشا کردن، یاد گرفتن، کشف کردن، ارتباط داشتن، ساختن و به اشتراک گذاشتن.
در مراسم CES 2013 نیز این کلیدواژه ها کاهش یافتند و به کلمه Watch (تماشا) ختم شدند که نشان میداد که شرکت سونی تمام تمرکزش بر روی نمایشگرهای 4K است.
ولی در این سال ، شعار و کلیدواژه به کلمه ای تغییر کرده است که مزاق گیمرها و مخاطبان گیم بسیار شیرین خواهد بود:
اولین اشاره هایی که ایشان بعد از به زبان آوردن این کلمه بود، بازی های این کنسول قدرتمند و بزرگ بود که توجه همگان را جلب کرد.This year is all about play
امسال همه چیز در مورد "بازی کردن" است.
بعد از لانچ موفق ـی که امسال داشتیم مشخص است که سونی نیز توجه ویژه ای بر روی این قسمت از محصولات خود دارد و طرفداران مطمئن باشند که امسال با تجربه هایی ناب و جذاب و خبرهای خوبی را شاهد خواهند بود.
اینطور که به نظر می آید سونی نقشه های بزرگی برای طرفداران دارد، نظر شما در مورد کلمه ای ("Play") که امسال سونی برای الگو گرفتن از اهداف خود دنبال میکند چیست؟
source
آخرین ویرایش: