PlayStation Physint

پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
p1.JPG

سازنده: Kojima Productions
ناشر: SIE
سبک: espionage action
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: TBA​

هیدئو کوجیما به دنیای بازی های مخفی کاری باز خواهد گشت!, Physint بازی جدیدی است که به عنوان ادامه معنوی سری متال گیر عمل خواهد کرد.
براساس گفته کوجیما این پروژه که "نسل بعدی عناوین اکشن مخفی کاری است" هم یک بازی بوده و در عین حال فیلم هم هست, پروژه با همکاری کلومبیا پیکچرز ساخته شده و از بهترین تکنولوژی روز بهره میبرد, به گفته کوجیما وقتی که به تجربه بازی میپردازید اگر کسی از کنارتان رد شود خیال میکند که دارید فیلم میبینید, هرچند که هنوز مطمئن نیست این ایده تا کجا پیش خواهد رفت.

کوجیما در دو سال آینده سالگرد 40 سالگی اش در صنعت را جشن خواهد گرفت و توسعه کامل پروژه پس از اتمام ساخت دث استرندینگ 2 آغاز خواهد شد.
کوجیما درباره اینکه چرا تصمیم به ساخت این بازی گرفته توضیح داد که او در طی هشت سال گذشته درخواست های زیادی برای ساخت متال گیری دیگر دریافت کرده, و پس از اینکه در سال 2020 بیمار شد تصمیم به ساخت عنوان مخفی کاری دیگری گرفته است.

معنای فیزینت چیست؟

فیزینت یا هوش فیزیکی به توانایی سیستم ها اشاره داد, خصوصا سیستم های مصنوعی همچون روبات و ماشین برای درک و ارتباط با دنیای فیزیکی. که شامل یکپارچه سازی حسگر ها, محرک ها و سیستم های کنترل برای درک و دستکاری اشیا و محیط ها به طور موثر است. فیزینت ماشین ها را به سازگاری با شرایط متغییر باز میدارد تا تصمیمات مستقل بگیرد و به انجام عملیات های پیچیده در دنیای واقعی بپردازد.

هیدئو کوجیما اعلام کرد که ساخت بازی زمان میبرد و ممکن است در طول ساخت بازی, اقتباسی سینمایی نیز از آن ساخته شود.

 
آخرین ویرایش:
فقط بخاطر اینکه اسم بازی داده شد تاپیک زدم, اگه زوده پاکش کنید, تشکر.
دستت درد نکنه باشه بهتره به نظرم چون بازی مثله the elder scrolls vi تاپیکش ماله ۲۰۱۸س با همین بازی هم میاد احتمالا اگه نرن نسل بعد 😁
بازی امیدوارم ادامه دهنده و تکمیل کننده سبک فانتوم پین باشه و اینکه میگه مرز بین بازی و فیلم رو میخان کم کنن از نظر گرافیک و صحنه های شلوغ گیم پلی واقعی باشه نه تمرکزش رو کاتسین های سینمای باشه
 
کوجیما تو کانال یوتوبش از بازی اطلاعات جدید داده و گفته که چرا تصمیم به ساخت این بازی گرفته:

در این مصاحبه ازش پرسیده شده که

ریسا یونای: آیا کوجیما پروداکشنز متال گیر جدیدی خواهد ساخت؟

هیدئو کوجیما: ما با همکاری سونی یه بازی اکشن مخفی کاری جدید میسازیم. این عنوان یک بازی و در عین حال یک فیلم است.
برای همین در سونی پیکچرز بودیم. البته که این عنوان یک بازی است. اما اگر مادرتان در حال رد شدن شما در حال بازی ببیند فکر میکند که دارید فیلم میبینید. هنوز مطمئن نیستم که چقدر میتوانیم این ایداه را پیش ببریم.

برای چی تصمیم به ساخت این بازی گرفتم؟ خب اول از همه, برای اینکه مستقل شدم, میخواستم با IP خودم یه چیز جدید رو امتحان کنم. پس برای اینکه خودم را به چالش بکشم اول دث استرندینگ را ساختم. و بعد, برای اینکه یک فرانچایز بسازم, دث استرندینگ 2 را ساختم. و میخواستم که یک چیز جدید تر هم بسازم برای همین کارم روی OD را شروع کردم.

و از آن موقع ایده های جدید زیادی داشتم. اما در هشت سال گذشته کاربران مختلف از دور جهان هرروز در شبکه اجتماعی هرروز ازم میخواستن که یک متال گیر دیگه یا یه چیزی در همین مایه ها بسازم.

و بعدش در سال 2020 مریض شدم. که البته در دوران کرونا هم بود, و من در تمام آن مدت مریض و تنها بودم. حتی یک جراحی هم داشتم. و با خودم فکر کردم, که دیگه نمیتونم ادامه بدم. من در پایین ترین حد خودم بودم حس میکردم که دیگه نمیتونم به بازی سازی برگردم. حتی یک وصیت نامه هم نوشتم. و در آن لحظه بود که متوجه شدم مردم میمیرند. اما, من تازه پارسال 60 سالم شد. و ده سال دیگه 70 میشه و امیدوارم که هیچوقت بازنشست نشم. و در این نتیجه اگه کاربران انقدر به دنبالشن (بازی مخفی کاری), پس فکر کردم که باید الویت هام رو یکم تغییر بدم. میخواستم که چیزهای جدید بسازم, اما تصمیم به ساخت یک بازی اکشن مخفی کاری جدید گرفتم.

درخواست های زیادی از هالیوود برای ساخت فیلم دریافت کردم, اما ردشان کردم. چرا که حالا شرکت خودم را دارم و نمیتونم برای ساخت فیلم یکی دوسال ولش کنم. چرا که شرکتم سقوط میکنه. در سرایط سختی بودم و دربارش با گریمو دل تورو صحبت کردم. و او به من گفت "هیدئو, چیزی که خودت میسازی همین جوریش هم فیلمه, پس به کار خودت ادامه بده." و جملاتش نجاتم دارد. و از آنجایی که ما با خیلی از سازنده ها در صنعت فیلم کار میکنیم, با اینکه نتیجه کارمان یک بازی است, خیلی با فیلم فرقی نخواهد داشت."

Risa Unai: So, this means that Kojima Productions will make a new Metal Gear?

Hideo Kojima: “We’re going to make a new action espionage game in cooperation with Sony. It will be both a game and a movie at the same time. That’s why we were at Sony Pictures. Of course, it will be a game. However, if your mother walks in and sees you playing this game, she’ll think you’re watching a movie. I’m not sure how far we can take it yet.
“So why did I decide to make this? Well first off, because I became independent, I wanted to do something new with my own IP. So to challenge myself, I first made Death Stranding. Then, to create a franchise, I made Death Stranding 2. And I wanted to do something even newer, so I started working on OD. And since then, there have been a lot of new ideas. But in the last eight years, every day on social media, from users all around the world, people have been asking me to create another Metal Gear and stuff like that.
“Then, I fell ill in 2020. It was also during the pandemic, so I was sick and isolated during all of it. I even had surgery. And I thought, ‘I can’t anymore.’ I was at my lowest and felt like I couldn’t go back to making games. I wrote a will, too. And in that moment, I realized that people die. But, I turned 60 last year. I’ll turn 70 in ten years. I hope to never retire. Having said that, if the users desire it so much, I thought I should change my priorities a bit. I still want to do new things, but I decided to make an action espionage game.
“I get many requests from Hollywood to make films, but I’ve refused them. Because I have my own company now, I can’t leave for one or two years to go make a movie. The company would collapse. I was in a tough spot. And I talked to Guillermo del Toro about it. And he said, ‘Hideo, what you’re making is already a movie. Keep going as you are.’ His words saved me. And since we’ll be working with many creators in the business, though the output is a game, it won’t be too different from movies.”

 
مصاحبه جدید کوجیما درباره بازی:

"من میخواهم فیزینت را با کمک فیلم سازان و افراد بیرون از صنعت گیم بسازم. پس شاید همزمان یک اقتباس سینمایی هم براش (فیزینت) بسازیم, باید ببینیم که چه میشه. است های پروژه دیجیتالی اند و میتوانند برای هر دو کار استفاده شوند (فیلم و بازی)."

همچنین گفت که ساخت بازی زمان میبره.

“I’m trying to make [Physint] with people in filmmaking and industries outside of games,” he revealed. “So, we may do a movie adaptation at the same time, but we will see. The assets are digital and can be used either way.

همچنینین درباره فاز سه گانه استودیو هم صحبت کرد:

فاز 1 ساخت یک ip جدید با DS.
فاز 2 گسترش دنیای DS با ساخت فیلم, مانگا, انیمیشن و...
فاز 3 ترکیب رسانه های مختلف با هم (مثلا بازی و فیلم) که فیزینت همون فاز 3 هست.

Kojima's Next Big PlayStation Game Physint Will Take Some Time to Complete
 
آخرین ویرایش:
@Ali.jangi
آقا تاپیک به این مهمی میزنی به ما هم بگو:دی

فقط خدا کنه برای این نسل بیاد بازیش
البته هر چی خیره، اگه قراره رسما با فیلم مو نزنه بره برای PS6 :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or