ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Perfect Dark
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="kourooshkabir25" data-source="post: 5038422" data-attributes="member: 129591"><p>نه نمی تونستن نفرات زیادی استخدام کنن</p><p>زمانی استخدام معنا داره که سبک بازی / گیم پلی / طراحی مرحله مشخص باشه , بعد بر اساس نیاز استخدام شروع می شه</p><p>مثل تیم دوم PG که سبک / گیم پلی / طراحی مرحله FABLE از ابتدا مشخص بوده و این دوستان صرفا افرادی که نیاز دارن استخدام می کنن</p><p>هر چند از ابتدا مشخص بود , اما این خبر هم تایید کرد Initiative هیچ ایده در مورد Perfect Dark و گیم پلی / طراحی مرحله نداشته و نداره</p><p>این چند سال صرفا کانسبت های مختلف امتحان کردن و در نهایت به نتیجه هم نرسیدن و مجبور شدن برای ساخت بازی از Crystal Dynamics کمک بگیرن</p><p></p><p>نه اون بحث اشتباه بوده</p><p>out-source و کمک گرفتن از استودیو های پشتیبان چند نسل در صنعت گیم اتفاق می افته و تمام بازی AAA با همکاری استودیو های مختلف در سراسر دنیا ساخته می شه</p><p><strong>مثلا 2,169 نفر و 14 استودیو در ساخت The Last of Us Part 2 همکاری کردن ( ناتی داگ حدود 350 نفر )</strong></p><p><a href="https://www.vg247.com/the-last-of-us-part-2-cast-crew">Over 2,000 people and 14 studios worked on The Last of Us Part 2</a></p><p>کمک کردن استودیو های داخلی در بخش های که یه استودیو ضعف یا تجربه نداره هم طبیعیه</p><p>مثلا TURN 10 در بخش وسایل نقلیه به 343 کمک می کرده</p><p></p><p>اما این خبر مثل اینکه Sucker Punch اعلام می کرد , برای ساخت ghost of tsushima با یوبی همکاری می کنه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kourooshkabir25, post: 5038422, member: 129591"] نه نمی تونستن نفرات زیادی استخدام کنن زمانی استخدام معنا داره که سبک بازی / گیم پلی / طراحی مرحله مشخص باشه , بعد بر اساس نیاز استخدام شروع می شه مثل تیم دوم PG که سبک / گیم پلی / طراحی مرحله FABLE از ابتدا مشخص بوده و این دوستان صرفا افرادی که نیاز دارن استخدام می کنن هر چند از ابتدا مشخص بود , اما این خبر هم تایید کرد Initiative هیچ ایده در مورد Perfect Dark و گیم پلی / طراحی مرحله نداشته و نداره این چند سال صرفا کانسبت های مختلف امتحان کردن و در نهایت به نتیجه هم نرسیدن و مجبور شدن برای ساخت بازی از Crystal Dynamics کمک بگیرن نه اون بحث اشتباه بوده out-source و کمک گرفتن از استودیو های پشتیبان چند نسل در صنعت گیم اتفاق می افته و تمام بازی AAA با همکاری استودیو های مختلف در سراسر دنیا ساخته می شه [B]مثلا 2,169 نفر و 14 استودیو در ساخت The Last of Us Part 2 همکاری کردن ( ناتی داگ حدود 350 نفر )[/B] [URL='https://www.vg247.com/the-last-of-us-part-2-cast-crew']Over 2,000 people and 14 studios worked on The Last of Us Part 2[/URL] کمک کردن استودیو های داخلی در بخش های که یه استودیو ضعف یا تجربه نداره هم طبیعیه مثلا TURN 10 در بخش وسایل نقلیه به 343 کمک می کرده اما این خبر مثل اینکه Sucker Punch اعلام می کرد , برای ساخت ghost of tsushima با یوبی همکاری می کنه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Perfect Dark
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft