
️ در طی مراسم XBOX در رویداد Gamescom با اقای Josh Sawyer مصاحبه شد حال شاهد چکیده ای از این مصاحبه خواهید بود

چطور شد که تصمیم گرفتید روایت Pentiment در کشور آلمان جریان داشته باشد ؟

مادربزرگ من آلمانی بود و من از همان کودکی به کشور آلمان , زبانش ،موسیقی و فرهنگش علاقه داشتم و بسیار مطالعه میکردم این دلیلی بود که قسمتی از این بازی در آلمان جریان داشته باشد من برای ساخت این بازی با چندین پروفسور دانشگاه هم همکاری داشته ام

درمورد شخصیت بازی توضیح بدهید او کیست و میخواهد چکار کند ؟

این بازی در قرن شانزدهم و در آلمان آغاز میشه نام شخصیت شما آندریاس است ، او یک هنرمند است و به سرتاسر اروپا سفر میکند و با اساتید زیادی در زمینه ها مختلف کار میکند او به دنبال پول است که قتلی صورت میگیرد ، دوست او Abby متهم به این قتل میشود اما نمیتواند بی گناهی خود را ثابت کند

کمی درمورد شخصیت آندریاس صحبت کنید

خانواده او همگی هنرمند بودند پدر او در دانشگاه کار میکرد که باعث شد آندریاس این فرصت را داشته باشد تا برای تحصیل به دانشگاه برود اما او تصمیم میگیرد که دانشگاه را ترک کند و به یک سفر طولانی برود چون او میخواست مانند خانواده اش هنرمند باشد و Pentiment , داستان ۲۵ سال از زندگی آندریاس خواهد بود ، با پیر تر شدن آندریاس دنیای اطراف او هم پیر خواهد شد افرادی بدنیا آمده و افرادی میمیرند ،

اضافه کردند دنیای بازی با گذشت زمان همواره تغییر میکند از بزرگ شدن کودکان گرفته تا تغییر فصول و آب و هوا

چه شد که تصمیم گرفتید طراحی بازی اینگونه باشد ؟

خب ما داریم بازی را میسازیم که در قرن شانزدهم جریان دارد پس میخواستیم همه چیز با حال و هوای آن زمان سازگار باشد جزییات بسیار زیادی پیدا خواهید کرد که شمارا با زندگی در قرن شانزدهم آشنا میکند هر طبقه اجتمایی و هر قشری از جامعه فرهنگ و نشانه ها و لباس های خاص خود را دارند

درمورد نوشتار های این بازی صحبت کنید

۶ نوع نوشتار مختلف وجود دارد که هرزمان میتوانید آنهارا تغییر دهید اگر مشکلی با خواندن متن داشتید

این بازی چطور امتخاب هایی در پیش روی بازکنان قرار میدهد ؟

خب Pentiment با انتخاب شما جلو میرود شما حتی میتوانید رشته آندریاس را در دانشگاه انتخاب کنید و رشته ای که انتخاب میکنید در آینده بازی ، در روابط شما و مهارت هایی که دارید تاثیر خواهد گذاشت اینگونه بگویم کوچک ترین تصمیمات شما قطعا تاثیری کوچک یا بزرگ در داستان خواهد داشت ، این داستانی است که شما نویسنده اش هستید

از توسعه این عنوان کمی برایمان بگویید

خب من همیشه میخواستم این بازی را بسازم اما بدلایلی هیچ وقت فرصت آن نبود اما وقتی مایکروسافت، Obsidian را خرید من به اقای Phil Spencer گفتم که این ایده من است برای گیم پس عالیه و مخاطب خودش رو بدست میاره و اون هم موافقت کرد و همیشه از ما حمایت میکرد
متن از @Gaming_Yard