Patrice Désilets دوباره Ubisoft را ترک کرد

RattleSnake

کاربر سایت
24197917546446498002.jpg


Patrice Désilets خالق Assassin's Creed استدیو Ubisoft Montréal را پس از شایعات مربوط به کنسل شدن پروژه این استدیو شرکت Ubisoft را ترک کرد.

Ubisoft به Game Informer گفته است:"
ماه در ماه ژانویه استدیو THQ Montréal به همراه 170 برنامه نویس را برای Ubisoft بدست آوردیم، همراه آنان Patrice Désilets هم جز افراد کلیدی و مشهور ما نیز قبلا بوده است نیز در این استدیو است."
"متاسفانه بعد از خرید استدیو روابط بین Patrice و Ubisoft به خوبی پیش نرفت و بی‌نتیجه ماند. در آخر Patrice استدیو را ترک کرد.
در حال حاضر هدف ما تلاش بیشتر برای ادامه ساخت پروژه‌های فعلی در حال توسعه استدیو است. آنان آینده‌ای امیدوار کننده و موفق در Ubisoft Montréal خواهند داشت.

Ubisoft به Game Informer در مورد وضعیت پروژه‌های projects 1666 و Project Underdog پاسخی نداده است.

Patrice Désilets در سال 2010 Ubisoft را به مقصد THQ Montreal ترک کرد و مقام او طراح اصلی استدیو بود.
شرکت Ubisoft بعد از خرید THQ Montreal این استدیو را به همراه 2 پروژه در حال ساخت آن یعنی 1666 و Project Underdog خریداری کرد.

بعد از خرید THQ Montreal توسط Ubisoft آقا Yannis Mallat رئیس استدیو Ubisoft Montreal در ماه ژانویه در گزارش مالی این شرکت گفته بود:"
ما بسیار خوشحالیم که دوباره با Désilets همکاری می‌کنیم."

منبع
 
از خندش معلومه آدم باحالی بوده و بیشتر به فکر نجات نسل و ساختن بازی های خلاقانه و زیبا بوده ولی Ubi گفته نه اینم گفته ******** من میرم :d .
 
:))
بنده خدا یه بار از دست یوبی در رفته بود ، دری خورد به تخته ای دوباره یوبی به چنگش آورد خیلی خوشحالیم که دوباره رفت :bighug:

3 تا شرکتن نمیدونم چرا (!!!) 3-4 سالی هست هی آدم خفن هاشون میرن :-/
 
یوبی سافت با این بنده خدا یعنی چیکار کرده که همش از دستش فراریه :دی :-/
الان هرکی بتونه این جذب کنه واقعا برد کرده به نظرم
 
Contrary to any statements made earlier today, this morning I was terminated by Ubisoft. I was notified of this termination in person, handed a termination notice and was unceremoniously escorted out of the building by two guards without being able to say goodbye to my team or collect my personal belongings.
This was not my decision.

مفتضحانه از استودیو انداختنش بیرون اینطور که خودش میگه. و ...

Ubisoft's actions are baseless and without merit. I intend to fight Ubisoft vigorously for my rights, for my team and for my game.

یه جنگ تازه بین یه بازی‌ساز بزرگ و پابلیشری که بهش این روزا بدجوری مدیونه.
خبری از Games نیست، اشاره کرده از بازی خودم دفاع می‌کنم پس دو تا پروژه احتمالا روی کار نبوده همزمان.
 
احتمالا وقتی ایشون برگشتن به ubisoft ، یاد AC I , II افتادن و فهمیدن چه گندی به ادامه این عنوان زدن... دیگه نتونستن تحمل کنن و بهش گفتن برو:| ( ای کاش بهش می گفتن برو... دو تا گارد اومدن دستش را گرفتن بردنش بیرون، جوری که نتونسته از تیمش خداحافظی کنه یا وسایل و چیز میزهای شخصیش را جمع کنه... اگه حقیقت داشته باشه، واقعا شرم بر تو باد ubi )

ubi یه مهره عالی را از دست داد...خـــــــــاک تو سرشون8-|
پ.ن الان خیلی قاطی ام... آخه چرا این کار را کردن:-l
 
آخرین ویرایش:
قدیما لوگوی یوبی سافت رو تو دفتر و کتاب و حتی میز کلاس می کشیدم :shrewd:(به خاطر این کار 2 روز از کلاس اخراج شدم :d) از شدت علاقه به AC 1 .الان طوری شده که از کارایی که کردم پشیمونم.
به قول یارو : یوبی سافت , به کجا چنین شتابان ؟؟؟
 
این دیگه نهایت بدشانسیه. Patrice Désilets بخاطر سیاست های تجاری یوبی (بازی سالانه) ازش جدا شد و به THQ منترال رفت. بعد از شانس بدش THQ ورشکست شد و از شانس بدتر اینکه شعبه منترال این ناشر دقیقا توسط یوبی خریده شد. طبیعی که یوبی از این آدم یه جورایی انتقام بگیره و اینجوری بچزونش. کلا سیاست های پابلیشرها در مقابل سازنده ها دقیقا دو روی متفاوت سکه به حساب میان. البته شاید درستش هم همین باشه. عاقبت THQ هم همین رو نشون میده. پابلیشر برای شانس بقای بیستر نباید بیش از حد ریسک کنه. مطمئنا یوبی نمیاد سود بالایی رو که از عرضه سالانه بازی بدست میاره با ساخت یه بازی با کیفیت بالاتر و هزینه و مدت زمان بیشتر برای پروسه ساخت عوض کنه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or