صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
ورود
ثبت نام
جدیترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
Menu
ورود
ثبت نام
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Overwatch
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
ارسال پاسخ
متن گفتگو
<blockquote data-quote="T@ntaL 73" data-source="post: 4084642" data-attributes="member: 20552"><p>قبل آپدیت نوت سزین دو یه چندتا نکته رو یکی از سانده ها گفت نمی دونم کسی اینجا گفته یا نه ولی خیلی خوبه تغییرات ...</p><p>- توی مپ های اسکورت از این به بعد زمان باقی مونده حساب میشه و مثل قبل نیست که فقط یه عدد به عنوان امتیاز به تیم بده و مثل مپهای کپچر از زمان باقی مونده توی راندهای بعدی میشه استفاده کرد ...</p><p>- حالت مساوی به بازی اظافه میشه توی خالت اسکورت و کپچر اسکورت اگه هیچ پوینتی گرفته نشه و یا پیلود اصلا از جاش حرکت نکنه که خیلی نادر هست این اتفاق ولی خب دیگه از حالت سادن دث و سکه خبری نیست که بازی منصفانه تر بشه ...</p><p>- توی مپ های کپچر به ازای کپچر هر چوینت 30 ثانیه بونس به تیم اضافه میشه چون اگه مثلا قبلا توی اورتایم پوینت اول گرفته میشد زمانی برای پوینت بعدی نبود حالا تو این 30 ثانیه هرچند خیلی سخته ولی میشه به پوینت دوم هم رسید.</p><p>- رنج اسکیل ریت هم از 0-100 سیزن یک به 0 تا 5000 رسیده و به سه قسمت گلد و سیلور و برنز تقسیم شده و هر وقت وارد یکی از این سه قسمت بشید به قسمت بعدی برنمیگردی حتی اگه ببازی یعنی اگه طلایی شد اسکیل ریتت دیگه به حالت نقره برنمیگردی. همچنین دیگه مقدار اسکیل پوینتی که کم و زیاد میشه عدد صحیح هست.</p><p>- به ازای هر 24 ساعتی که بازی نکنی 50 تا اسکیل پوینت ازت کم میشه این به این خاطره که کسایی که توی نفرات اول توی پلیسمنت قرار میگیرن نکشن کنار که رتبه شون ثابت بمونه و بازی کنن ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="T@ntaL 73, post: 4084642, member: 20552"] قبل آپدیت نوت سزین دو یه چندتا نکته رو یکی از سانده ها گفت نمی دونم کسی اینجا گفته یا نه ولی خیلی خوبه تغییرات ... - توی مپ های اسکورت از این به بعد زمان باقی مونده حساب میشه و مثل قبل نیست که فقط یه عدد به عنوان امتیاز به تیم بده و مثل مپهای کپچر از زمان باقی مونده توی راندهای بعدی میشه استفاده کرد ... - حالت مساوی به بازی اظافه میشه توی خالت اسکورت و کپچر اسکورت اگه هیچ پوینتی گرفته نشه و یا پیلود اصلا از جاش حرکت نکنه که خیلی نادر هست این اتفاق ولی خب دیگه از حالت سادن دث و سکه خبری نیست که بازی منصفانه تر بشه ... - توی مپ های کپچر به ازای کپچر هر چوینت 30 ثانیه بونس به تیم اضافه میشه چون اگه مثلا قبلا توی اورتایم پوینت اول گرفته میشد زمانی برای پوینت بعدی نبود حالا تو این 30 ثانیه هرچند خیلی سخته ولی میشه به پوینت دوم هم رسید. - رنج اسکیل ریت هم از 0-100 سیزن یک به 0 تا 5000 رسیده و به سه قسمت گلد و سیلور و برنز تقسیم شده و هر وقت وارد یکی از این سه قسمت بشید به قسمت بعدی برنمیگردی حتی اگه ببازی یعنی اگه طلایی شد اسکیل ریتت دیگه به حالت نقره برنمیگردی. همچنین دیگه مقدار اسکیل پوینتی که کم و زیاد میشه عدد صحیح هست. - به ازای هر 24 ساعتی که بازی نکنی 50 تا اسکیل پوینت ازت کم میشه این به این خاطره که کسایی که توی نفرات اول توی پلیسمنت قرار میگیرن نکشن کنار که رتبه شون ثابت بمونه و بازی کنن ... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Overwatch
Top